Bekijk volle/desktop versie : Zo'n trek in een nederlandse boterham maar er zit meestal slachtafval in.



Pagina's : [1] 2

14-04-2009, 22:54
Ik zag in een uitzending dat er slachtafval in nderlandse boterhammen zat en sindsdien durf ik het niet meer te kopen. Maar ik snak er zo na

14-04-2009, 22:55


Watttt !!!!

14-04-2009, 22:59

Citaat door GoudAppeltje20:
Watttt !!!!


In een uitzending op nederland 2 is gebleken dat er vaak slachtafval in nederlands brood zit om het deeg beter te laten rijzen.

En ze zetten het niet op de verpakking, dus je kan nooit weten of er slachtafval in zit of niet.

14-04-2009, 23:04
ik eet heel me leven die boterhammen

14-04-2009, 23:04



Citaat door Sabiraah:
In een uitzending op nederland 2 is gebleken dat er vaak slachtafval in nederlands brood zit om het deeg beter te laten rijzen.

En ze zetten het niet op de verpakking, dus je kan nooit weten of er slachtafval in zit of niet.



Nee dat meen je niet ! Hebben ze ook niet gezegd welke winkels of echt gewoon alle Nederlands brood ?

14-04-2009, 23:05
Zwijnenhaar

Ach ja, ik eet toch al bijna 3 maanden haast geen boterhammen meer. Niet dat ik door wat ik er over heb gelezen me ervan zou weerhouden.

Anders zou ik alles wat maar enigszins de kleur rood heeft ook niet meer eten, zoals rozekoek en rode snoepjes. Aangezien dat is gemaakt van gemalen luizen

14-04-2009, 23:05

Citaat door GoudAppeltje20:
Nee dat meen je niet ! Hebben ze ook niet gezegd welke winkels of echt gewoon alle Nederlands brood ?



Wallah was zelf een uitzending van op nederland 2 van geweest.

In supermarkten meestal.

14-04-2009, 23:05
Dit is al heel lang geleden op tv geweest en er zijn zoveel topics hierover geopend!

Het is geen slachtafval maar een of ander E - nummer , bevat varkens vet om het deeg zo sneller te laten rijzen.

Er stond ook een link bij van Uitzending gemist, Nederland 2 dacht ik.

Kan de link ff niet vinden.

14-04-2009, 23:06
Ja daaaag tuurlijk joh wat een onzin zeg!!

14-04-2009, 23:06

Citaat door LORENA:
Dit is al heel lang geleden op tv geweest en er zijn zoveel topics hierover geopend!

Het is geen slachtafval maar een of ander E - nummer , bevat varkens vet om het deeg zo sneller te laten rijzen.

Er stond ook een link bij van Uitzending gemist, Nederland 2 dacht ik.

Kan de link ff niet vinden.


Nee, het was slachtafval. Dat is duidelijk gezegd in het filmpje.

14-04-2009, 23:07

Citaat door Voetbaleria:
Ja daaaag tuurlijk joh wat een onzin zeg!!


Het is geen onzin, zoek het filmpje maar op google.nl

14-04-2009, 23:10

Citaat door Sabiraah:
Het is geen onzin, zoek het filmpje maar op google.nl



Ja sorry ik vind het wel onzin zonder dat ik het hoef te zien doeii trap echt niet in die onzin hoor kom nou straks zeggen ze nog dat ze brood maken met koeienstront(lah ye smahna) dat ga je dan zeker ook geloven.

14-04-2009, 23:23


ah je proeft er niets van, en blijkbaar is het niet schadelijk voor je lichaam, dus who cares?

Ff een botterham met pindakaas smeren

14-04-2009, 23:25

Citaat door Voetbaleria:
Ja sorry ik vind het wel onzin zonder dat ik het hoef te zien doeii trap echt niet in die onzin hoor kom nou straks zeggen ze nog dat ze brood maken met koeienstront(lah ye smahna) dat ga je dan zeker ook geloven.

Is echt zo meid, algemeen bekend...

14-04-2009, 23:30

Citaat door Lamiss:
ah je proeft er niets van, en blijkbaar is het niet schadelijk voor je lichaam, dus who cares?

Ff een botterham met pindakaas smeren


Zo denk ik er ook over! Ik smul lekker verder.

Pagina's : [1] 2