Bekijk volle/desktop versie : Je gaat trouwen en je hebt een koophuis.



Pagina's : [1] 2

14-04-2009, 17:13
Hoe ga je haar vertellen dat je het huis op je eigen naam houd (aangezien ej al 8 jaar hypotheek betaalt) en niet in gemeenschap van goederen gaat trouwen ?

Ter verduidelijking, mensen die klagen dat je slechts 1 keer trouwt e.d.
Als het goed is blijft de vrouw toch de rest van je leven bij je wonen (dan is er neits aan de hand). Mocht mevrouw ooit eens een eigen wil gaan krijgen heb je in elk geval nog recht op je EIGEN huis. Zie het als een soort troef die je achter de hand houd voor het geval het fout gaat.

14-04-2009, 17:14


get a life zou ik zeggen :P

14-04-2009, 17:15
Als hij dit zegt dan wil ik al niet meer met hem trouwen, jouw huis mijn huis, trouwen is toch voor altijd

14-04-2009, 17:17

Citaat door Sukkell:
Hoe ga je haar vertellen dat je het huis op je eigen naam houd (aangezien ej al 8 jaar hypotheek betaalt) en niet in gemeenschap van goederen gaat trouwen ?



Eerlijk als ik trouw dan is het ook voor altijd, all the way of helemaal niet. Dus ook in gemeenschap in goederen. Als je al van uit gaat dat het fout kan lopen is je huwelijk doomned om te mislukken


Daarom ga ik nog lang niet trouwen

14-04-2009, 17:17


Gewoon zeggen, maarja als jij een man bent en uit liefde gaat trouwen wil je alles met haar delen lijkt me.

14-04-2009, 17:20
Feiten kun je niet tegenspreken, de kans dat een marokkaans huwelijk stuk loopt is gewoon groot tegenwoordig. En ik zie het niet zitten om me huis te verlaten mocht het ooit fout gaan.

Besides, waarom zou een vrouw klagen..? Als het goed is blijf je toch samen..? Dan kun je dus alsnog de rest van je leven van "zijn" huis genieten.

Zie het als een soort troef, mocht het fout gaan val je niet gelijk in het diepe als man zijnde.

14-04-2009, 17:20

Citaat door Sukkell:
Hoe ga je haar vertellen dat je het huis op je eigen naam houd (aangezien ej al 8 jaar hypotheek betaalt) en niet in gemeenschap van goederen gaat trouwen ?

hahaahha
als je het goed doet trouw je maar 1 keer dus wat maakt het uit..
alles samen delen..

14-04-2009, 17:20

Citaat door Sukkell:
Hoe ga je haar vertellen dat je het huis op je eigen naam houd (aangezien ej al 8 jaar hypotheek betaalt) en niet in gemeenschap van goederen gaat trouwen ?


Zeggen dat je huurt, en d'r laten meebetalen.

De emancipatie heeft ook z'n goede kanten.

14-04-2009, 17:20
gewoon vertellen.

14-04-2009, 17:22
Tuurlijk denk je dat je voor altijd met iemand blijft als je met iemand gaat trouwen.. anders zou je niet trouwen. Mr wees eens realistisch mensen, heeeeel veeeeel marokkanen scheiden, dat is omdat ze hem/haar niet goed genoeg kennen voordat ze trouwen en dus uiteindelijk niet bij elkaar passen. als ik meer zou verdienen ga ik ook met voorwaarden trouwen.. Een vriendin van mij was zonder voorwaarden getrouwt en toen ze scheidden kreeg ze leuk de helft van zijn SCHULDEN. dats pas focked up. En als je zehma tog voor altijd bij elkaar blijft maakt het niet niet of je wel/niet met voorwaarden trouwt.
Doen duss je weet maar nooit :P

14-04-2009, 17:23

Citaat door mountje:
Tuurlijk denk je dat je voor altijd met iemand blijft als je met iemand gaat trouwen.. anders zou je niet trouwen. Mr wees eens realistisch mensen, heeeeel veeeeel marokkanen scheiden, dat is omdat ze hem/haar niet goed genoeg kennen voordat ze trouwen en dus uiteindelijk niet bij elkaar passen. als ik meer zou verdienen ga ik ook met voorwaarden trouwen.. Een vriendin van mij was zonder voorwaarden getrouwt en toen ze scheidden kreeg ze leuk de helft van zijn SCHULDEN. dats pas focked up. En als je zehma tog voor altijd bij elkaar blijft maakt het niet niet of je wel/niet met voorwaarden trouwt.
Doen duss je weet maar nooit :P


Dus dat.

14-04-2009, 17:24

Citaat door Sukkell:
Hoe ga je haar vertellen dat je het huis op je eigen naam houd (aangezien ej al 8 jaar hypotheek betaalt) en niet in gemeenschap van goederen gaat trouwen ?


Dus dan betaal je toch al 8 jaar de hypotheek?? Je betaalt een bepaald bedrag per maand, wat net zo goed ook de huur had kunnen zijn?? Als je alleen al zo over de vaste lasten praat, dan voorspelt dat niet veel goeds voor je huwelijk. Ik geef jullie dan pakweg 1 a 2 maandjes en dan melden jullie je weer bij het consulaat voor een scheiding.

Als je de stap SAMEN neemt om het huwelijksbootje in te treden, doe dat dan met niyah. Wat van jou is, is van haar en omgekeerd ook.

Je doet in ieder geval je nickname wel eer aan.

14-04-2009, 17:25


ga zowieso niet met een gold digging marokkaanse chick trouwen

succes maat

14-04-2009, 17:30

Citaat door ribaatjuh:
Dus dan betaal je toch al 8 jaar de hypotheek?? Je betaalt een bepaald bedrag per maand, wat net zo goed ook de huur had kunnen zijn?? Als je alleen al zo over de vaste lasten praat, dan voorspelt dat niet veel goeds voor je huwelijk. Ik geef jullie dan pakweg 1 a 2 maandjes en dan melden jullie je weer bij het consulaat voor een scheiding.

Als je de stap SAMEN neemt om het huwelijksbootje in te treden, doe dat dan met niyah. Wat van jou is, is van haar en omgekeerd ook.

Je doet in ieder geval je nickname wel eer aan.


Huur en hypotheek zijn 2 verschillende dingen. Huur is weggegooid geld, hypotheek daarentegen is een spaarpot. Je kan me zeggen wat je wilt, maar een spaarpot is toch heel wat anders dan een kostenpot die je ooit hebt gehad.


Als ik al 8 jaar hypotheek betaal, en ik ga vandaag of morgen trouwen, moet ik mevrouw uitkopen voor enkele tienduizende euro's. ZO niet wordt het huis verkocht en krijgt je ex-partner alsnog zijn/haar geld.

14-04-2009, 17:31

Citaat door mountje:
Tuurlijk denk je dat je voor altijd met iemand blijft als je met iemand gaat trouwen.. anders zou je niet trouwen. Mr wees eens realistisch mensen, heeeeel veeeeel marokkanen scheiden, dat is omdat ze hem/haar niet goed genoeg kennen voordat ze trouwen en dus uiteindelijk niet bij elkaar passen. als ik meer zou verdienen ga ik ook met voorwaarden trouwen.. Een vriendin van mij was zonder voorwaarden getrouwt en toen ze scheidden kreeg ze leuk de helft van zijn SCHULDEN. dats pas focked up. En als je zehma tog voor altijd bij elkaar blijft maakt het niet niet of je wel/niet met voorwaarden trouwt.
Doen duss je weet maar nooit :P



Als je jouw huwelijksafloop baseert op echtscheidingcijfers (komaf van..allah oe3lem), dan geef ik jou als tip wijffie, bespaar je al die moeite, kosten en tijd, en trouw helemaal niet.

Als jij die cijfertjes boven elmekteb verkiest, dan weten we voldoende.

Je geeft het zelf al aan, als je ZEHMA bij elkaar blijft voor altijd, deel alles dan ook in letterlijke en figuurlijke zin. Je deelt immers je leven met elkaar wat boeien die paar rooie centen dan???

Pagina's : [1] 2