Bekijk volle/desktop versie : Overtijd en voorweeen wie nog meer???



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

14-04-2009, 15:45
salaam dames...

Ik ben inmiddels al 2dagen overtijd en heb dus ook al bijna 2dagen last van pijnlijke weeen die om de 10min opkomen, ik heb de hele nacht niet geslapen...heb de verloskundige gebelt en die zei als de weeen om de 5min komen moet je nog eens terug bellen of naar het ziekenhuis komen...

Ik ben nu gewoon zo dood moe en het is nu al een paar uurtjes rustig daar beneden en zo om het half uur krijg ik nog een wee.... wie heeft hier ervaring mee , want ik wil zo snel mogelijk bevallen nu ik kan der gewoon niet meer tegen ben zo uitgeput..... iemand ervaring hiermee en hoe lang was jij overtijd en hoe heb je de weeen het beste kunnen opvangen???


Ik hoor van jullie

14-04-2009, 15:48


Wa 'Alaykum Assalaam,

Spannendddddd!!

Ik kan je helaas niet helpen met je vragen omdat ik nog moet bevallen, hihi maar ik kan je wel helpen met een Du'aa:

Moge Allaah je bevalling vergemakkelijken en je kindje gezond ter wereld laten komen!

Wassalaam.


Citaat door Benisaidgirl:
salaam dames...

Ik ben inmiddels al 2dagen overtijd en heb dus ook al bijna 2dagen last van pijnlijke weeen die om de 10min opkomen, ik heb de hele nacht niet geslapen...heb de verloskundige gebelt en die zei als de weeen om de 5min komen moet je nog eens terug bellen of naar het ziekenhuis komen...

Ik ben nu gewoon zo dood moe en het is nu al een paar uurtjes rustig daar beneden en zo om het half uur krijg ik nog een wee.... wie heeft hier ervaring mee , want ik wil zo snel mogelijk bevallen nu ik kan der gewoon niet meer tegen ben zo uitgeput..... iemand ervaring hiermee en hoe lang was jij overtijd en hoe heb je de weeen het beste kunnen opvangen???


Ik hoor van jullie

14-04-2009, 15:52

Citaat door Sabrun_Jameel:
Wa 'Alaykum Assalaam,

Spannendddddd!!

Ik kan je helaas niet helpen met je vragen omdat ik nog moet bevallen, hihi maar ik kan je wel helpen met een Du'aa:

Moge Allaah je bevalling vergemakkelijken en je kindje gezond ter wereld laten komen!

Wassalaam.


barakalofiek meid heel erg bedankt... en jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap , ik zou zeggen geniet er nog maar lekker van nu het nog kan .....

14-04-2009, 15:52
BIj mij wou ze ook niet komen, ik loog gewoon tegen haar huilend dat het om de 4 minuten kwam. Toen kwam ze snel kijken echt super snel. Ik had maar 7cm ontsluiting, Ik zei ja maar hij kwam echt om de 4 min.

En toen stuurde ze me toch naar het zkh.

14-04-2009, 15:56


Jeetje wat super spannend! Ik heb zelf nog geen ervaring maar moge het een voorspoedige bevalling zijn, Insha'Allah!

14-04-2009, 15:56

Citaat door Helinim:
BIj mij wou ze ook niet komen, ik loog gewoon tegen haar huilend dat het om de 4 minuten kwam. Toen kwam ze snel kijken echt super snel. Ik had maar 7cm ontsluiting, Ik zei ja maar hij kwam echt om de 4 min.

En toen stuurde ze me toch naar het zkh.




7 centimeter allllllllllllllll meid dat betekend toch dat het elk moment kan komen of heb ik het nou mis ..... als het zo blijft dan ga ik denk ik gewoon naar het ziekenhuis ben bang dat ik straks volledige ontsluiting heb zonder het in de gaten te hebben; die verloskundige zeggen soms ook maar wat

thanks voor het reageren meid

14-04-2009, 15:57
Wa feeki baaraka Allaah! Zal ik zeker doen, hihi. Het gaat allemaal al zo snel. Ik weet nog dat ik de test deed en nu ben ik alweer bijna 7 maanden, maa shaae Allaah!


Citaat door Benisaidgirl:
barakalofiek meid heel erg bedankt... en jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap , ik zou zeggen geniet er nog maar lekker van nu het nog kan .....





Citaat door Helinim:
BIj mij wou ze ook niet komen, ik loog gewoon tegen haar huilend dat het om de 4 minuten kwam. Toen kwam ze snel kijken echt super snel. Ik had maar 7cm ontsluiting, Ik zei ja maar hij kwam echt om de 4 min.

En toen stuurde ze me toch naar het zkh.

14-04-2009, 15:57

Citaat door Lina_K:
Jeetje wat super spannend! Ik heb zelf nog geen ervaring maar moge het een voorspoedige bevalling zijn, Insha'Allah!




Insh, allah dank je lieverd.... insh allah zal jij het ook ooit mogen mee maken

14-04-2009, 16:00
ja de tijd vliegt indd...ik heb een hele makkelijke zwangerschap gehad hamdl dus ben blij dat ik er van heb kunnen genieten....

14-04-2009, 16:00
wa'Alaykum Asalaam.



Zooo spannend!! Ik kan ook niet wachten.. Ookal moet ik nog zo lang haha!
Moge Allah jou bevalling gemakkelijk maken en je een gezond kindje schenken.

14-04-2009, 16:04

Citaat door zina_sara_:
wa'Alaykum Asalaam.



Zooo spannend!! Ik kan ook niet wachten.. Ookal moet ik nog zo lang haha!
Moge Allah jou bevalling gemakkelijk maken en je een gezond kindje schenken.


Amien insh allah meid.... ik wens jou nog een hele fijne en aangename zwangerschap geniet er lekker van...en insh allah zal allah swt ook jou een gezond kindje schenken...

14-04-2009, 16:05
allah 3tiek wa9fa sahla..

14-04-2009, 16:13


Allah i3tik wa9fa sahla

14-04-2009, 16:45
Amien dank je dames....

14-04-2009, 16:52
waqfa sahla inch'allah...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7