Bekijk volle/desktop versie : Recepten

04-11-2002, 14:28

Citaat door Rachida21:
Hallo alemaal,

Het is wel leuk zo met al die recepten, maar om lekker te kunnen koken is er een zekere feeling in de vingers nodig voor het koken. Kan iemand mij een recept geven voor die feeling ( ), want ik ben namelijk een persoon die probeert te koken maar er steeds niks van bakt ( ).... zal het wel nooit leren ( ), maarja ik doe nog een laatste poging en dan wordt het afhalen...

Thalla

R.
.

19-11-2004, 12:20

waar hou je van

19-11-2004, 14:51

Citaat door Rachida21:
Hallo alemaal,

Het is wel leuk zo met al die recepten, maar om lekker te kunnen koken is er een zekere feeling in de vingers nodig voor het koken. Kan iemand mij een recept geven voor die feeling ( ), want ik ben namelijk een persoon die probeert te koken maar er steeds niks van bakt ( ).... zal het wel nooit leren ( ), maarja ik doe nog een laatste poging en dan wordt het afhalen...

Thalla

R.
Oh Gelukkig, er loopt er nog zo één als ik. Ik dacht namelijk dat ik de enige was, die niet kon koken. Echt alles brandt aan gewoon. Maar ik ga net zolang door totdat ik iets eetbaars kan vervaardigen.

12-07-2005, 22:41
heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey weet iemand marokkaanse recepten met fotos aub wil iemand mij helpen ??????