Bekijk volle/desktop versie : Maatschappelijk betrokken en passie voor de gemeenschap?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

13-04-2009, 23:29
Klik:



Groet,

Es.


13-04-2009, 23:38


Oh, geinteresseerden met (kritische)vragen mogen mij pm-en.

Tot gauw inshaAllah.


13-04-2009, 23:40
Super interessant. Ik neem nu een kijkje op de website.

Zijn er veel vrijwilligers werkzaam bij MDLI?

13-04-2009, 23:42

Citaat door jijmensikmens:
Super interessant. Ik neem nu een kijkje op de website.

Zijn er veel vrijwilligers werkzaam bij MDLI?


De deelnemers, young professionals en studenten, zijn vrijwilligers.


13-04-2009, 23:46



Citaat door Esthetica:
De deelnemers, young professionals en studenten, zijn vrijwilligers.

Maar stel dat een young professional als vrijwilliger actief wil zijn voor mdli, is dat dan mogelijk? Ik kan op de website geen info hierover vinden.

13-04-2009, 23:48

Citaat door jijmensikmens:
Maar stel dat een young professional als vrijwilliger actief wil zijn voor mdli, is dat dan mogelijk? Ik kan op de website geen info hierover vinden.


Bedoel je vrijwillig als in vrijblijvend?

13-04-2009, 23:53

Citaat door Esthetica:
Bedoel je vrijwillig als in vrijblijvend?


Nee, vrijwilliger als iemand die zich beschikbaar stelt als onbetaalde kracht voor de organisatie, waar wellicht een vrijwilligerscontact aan te pas komt.

13-04-2009, 23:59

Citaat door jijmensikmens:
Nee, vrijwilliger als iemand die zich beschikbaar stelt als onbetaalde kracht voor de organisatie, waar wellicht een vrijwilligerscontact aan te pas komt.



Ja, dat is waar MDLI deelname om draait. Jij als deelnemer, young professional of student, zet je vrijwillig in voor de projecten van het MDLI.

Als je geselecteert wordt, zul je ook een contract moeten tekenen.

14-04-2009, 00:03
aha, bedankt voor de info.

14-04-2009, 10:09
Geinteresseerden?


14-04-2009, 12:17
Leuk om te zien, joh. Best wel interessant en professioneel opgezet.

Ben jij ook betrokken bij MDLI?

14-04-2009, 12:43

Citaat door A_A:
Leuk om te zien, joh. Best wel interessant en professioneel opgezet.

Ben jij ook betrokken bij MDLI?


Ha die A_A!

Ja, ik ben zelf betrokken bij het MDLI als studente.

Het is zeker interessant en professioneel. Als deelnemer zul je niet alleen projecten bedenken/uitvoeren ter positie- en imagoverbetering van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland, maar krijg je ook een leiderschapstraining aangeboden waar je immens veel aan hebt in je leven.

Heb je al op de website gekeken?




14-04-2009, 12:56



Citaat door Esthetica:
Ha die A_A!

Ja, ik ben zelf betrokken bij het MDLI als studente.

Het is zeker interessant en professioneel. Als deelnemer zul je niet alleen projecten bedenken/uitvoeren ter positie- en imagoverbetering van de Marokkaanse gemeenschap in Nederland, maar krijg je ook een leiderschapstraining aangeboden waar je immens veel aan hebt in je leven.

Heb je al op de website gekeken?






Zo zo, dat is heel wat .

Maar je hebt het over die leiderschapstraining (heb ook gespiekt op de website, zogeheten leadership academy). Maar wat moet ik me er bij voorstellen?

14-04-2009, 13:36

Citaat door A_A:
Zo zo, dat is heel wat .

Maar je hebt het over die leiderschapstraining (heb ook gespiekt op de website, zogeheten leadership academy). Maar wat moet ik me er bij voorstellen?


Jazeker!

Jij als individu hebt een aantal sterke kwaliteiten. Deze kwaliteiten worden ' opgespoord'. Dat doe je samen met profesionals die daarin zijn getraind. Vervolgens leer je deze tactisch in te zetten om je eigen effectitiveit te vergroten alsmede die van groep. Immers, je werkt ook met anderen samen. Daarnaast leer je natuurlijk hoe je anderen kunt winnen voor een bepaald standpunt dat je uitdraagt, hoe je het beste kunt samenwerken, hoe je conflicten kunt oplossen etcetera Maar het zwaartepunt van die training ligt bij jou als persoon. Op een zeker moment zal je ook een EQ-test moeten afleggen( emotionele intelligentie). Het mooie aan het LA vind ik zelf dat jou de ruimte wordt geboden om fouten te maken en daarvan te leren.

En natuurlijk is er ook heel veel ruimte om lol te trappen. Absolutely!



Als je nog meer vragen hebt, mag je me ook pm-en. Je begrijpt wel dat ik niet alles op het forum kan zetten.

14-04-2009, 14:30

Citaat door Esthetica:
Jazeker!

Jij als individu hebt een aantal sterke kwaliteiten. Deze kwaliteiten worden ' opgespoord'. Dat doe je samen met profesionals die daarin zijn getraind. Vervolgens leer je deze tactisch in te zetten om je eigen effectitiveit te vergroten alsmede die van groep. Immers, je werkt ook met anderen samen. Daarnaast leer je natuurlijk hoe je anderen kunt winnen voor een bepaald standpunt dat je uitdraagt, hoe je het beste kunt samenwerken, hoe je conflicten kunt oplossen etcetera Maar het zwaartepunt van die training ligt bij jou als persoon. Op een zeker moment zal je ook een EQ-test moeten afleggen( emotionele intelligentie). Het mooie aan het LA vind ik zelf dat jou de ruimte wordt geboden om fouten te maken en daarvan te leren.

En natuurlijk is er ook heel veel ruimte om lol te trappen. Absolutely!



Als je nog meer vragen hebt, mag je me ook pm-en. Je begrijpt wel dat ik niet alles op het forum kan zetten.


It is all clear, thanks .

Pagina's : [1] 2 3 4 5