Bekijk volle/desktop versie : Me Zusje Is Ontmaagd Help



11-04-2004, 22:59

Citaat door Imannn:
stel

je hebt een zusje
en ze is ontmaagd

hoe ga jij der mee om?
.

11-04-2004, 23:00


egt erg voor je zusje en jij zelf

11-04-2004, 23:04
nou ja de klok kan je toch niet meer terugdraaien!

11-04-2004, 23:12
Jah wat is het probleem?!

Bein ghtek oe bein Allah (Met andere woorden het is wat tussen jou zusje en Allah swt)

11-04-2004, 23:29



Citaat:
Origineel gepost door Imannn
stel

je hebt een zusje
en ze is ontmaagd

hoe ga jij der mee om?
Ja wat wil je dan nog doen? ewa nu is het al te laat je moest t proberen te voorkomen Voorkomen is beter dan genezen
lmohim meid je kan er niks meer aan doen gebeurd is gebeurd laat haar nu om vergeving vragen aan Allah ..

11-04-2004, 23:32
iedereen wordt ooit toch wel eens ontmaagd, of zitten hier alle 70 vestaalse maagden op het forum
profeet Isah werd ook geboren uit een nog niet gehuwd stel.....dus wat?

11-04-2004, 23:34
moest ze haar benen bij elkaar houden

11-04-2004, 23:37

Citaat:
Origineel gepost door appelsap
moest ze haar benen bij elkaar houden
in zo een situatie ben je bij 'moest' en 'hadden' al te laat....nee, zien we meteen aan wie we wereldproblemen moeten overdragen, kga meteen pentagon, mossad en hamas bellen ....new statesman has arrived

11-04-2004, 23:45
Dit is wat ik met haar zou doen.





















Gelukkig hoef ik dat niet te gebruiken
want mijn zusje weet niet eens wat het woord sex inhoud

11-04-2004, 23:50

Citaat:
Origineel gepost door Aurora
Wat vergelijk je maryam met iemand van nu? Is niet logisch wat je zegt.

Toen mijn zus mij vertelde dat ze aan sex had gedaan voor haar huwelijk begon ik te huilen. Ik had spijt in haar plaats, maar ja zoals je al zei, het blijft tussen haar en God en niks kan er nog aan gedaan worden.

X Sabah
als sex voor het huwelijk zo een walgelijke zonde zou zijn dat je meteen naar de poorten van de hel zou worden gestuurd: waarom liet Allah maryam dan zwanger geraken voor haar huwelijk???

ja weet het, mindbreaker....

12-04-2004, 00:04

Citaat:
Origineel gepost door Imannn
stel

je hebt een zusje
en ze is ontmaagd

hoe ga jij der mee om?





jij moet erniet mee kunnen omgaan maar zij
dus
inchallah word de pad van je zus meer belicht
en luisterd ze naar de woorden die Allah heeft opgegeven voor de moslims
Allah ikoen m3akoem inchallah

12-04-2004, 00:09

Citaat:
Origineel gepost door 147



isah heeft helemaal geen vader

en maryam was een kuise vrouw!!



pak de koran ga naar soerat maryam daar staat de waarheid in
wat christenen beweren slaat nergens op
de een beweert dit, de ander beweert dat....dat is niet aan jou om te verkondigen wat de waarheid is: dat merken we pas allemaal als we dood zijn, enige wat je kan doen in je leven is hopen dat je het goed doet :P
wat betreft dat maryam een kuise vrouw is, dat is naar alle waarschijnlijkheid gedaan om het kersverse religie van het christendom en later overgenomen door het 6 eeuwen later verschenen islam geen smet te geven. Romeinse en Joodse bronnen waren bezig met lastercampagnes waar ze meldde dat isah geboren was uit 'hoererij', ze zijn niets voor niets 150 km verhuist naar nazareth en zijn niets voor niets bevallen in bethlehem...vandaar dat de maagdelijke geboorte de goddelijke oorsprong van de profeet zou kunnen verklaren en aanzien zou geven, maar dat is weer een heel ander verhaal
en volgens mij nam isah het ook op voor een xxxx, een die het voor geld deed... en dan zou een meisje die voor het huwelijk is ontmaagd zeker voor altijd branden in de hel

12-04-2004, 00:14



Citaat:
Origineel gepost door Cicatrice
als sex voor het huwelijk zo een walgelijke zonde zou zijn dat je meteen naar de poorten van de hel zou worden gestuurd: waarom liet Allah maryam dan zwanger geraken voor haar huwelijk???

ja weet het, mindbreaker....
Dat is het domste wat ik ooit heb gehoord, wat heeft dit verhaal over sex voor het huwelijk te maken met het zwangerschap van Mariam

12-04-2004, 00:23
ik zegt toch: mindbreaker......

maarjah, niet iedereen kan dieper dan de eerste laag lezen, maakt niet uit....blijf oefenen

12-04-2004, 12:35
idd het is nu eenmaal gebeurd....
Wat ze nu nog kan doen is:vergiffenis vragen aan Allah
en zie dat ze het op de duur niet met jan en allemaan gaat doen bij wijze van spreken!!!wees zeker ni boos op haar dat help haar niet dat duwt haar enkel dieper in de put!Praat me haar waarom en hoe het juist is gebeurd....geef haar geborgenheid en laat waeten dat je er bent voor haar!!!
dat ze zich niet alleen gaat voelen!
Het kan iedereen wel overkomen ....maar laat haar zeker weten dat je voor haar klaar staat!!!

kusjes