Bekijk volle/desktop versie : Vriendschap Of Ware Liefde????



11-04-2004, 21:59

Citaat door hopeloosverlief:
wat zou je eerder doen voor je vriendin gaan of je ware liefde waar je je bed mee deeld en de pa van je kidss?????
.

11-04-2004, 22:46



Citaat:
Origineel gepost door hopeloosverlief
wat zou je eerder doen voor je vriendin gaan of je ware liefde waar je je bed mee deeld en de pa van je kidss?????
Als je een goeie vriendin hebt , dan zou ze je begrijpen en je niet in een dergelijke sitiuatie brengen namelijk je partner of zij? Allebij zijn ze belangrijk!!!

12-04-2004, 01:26
wat denk je nou zelf voor de pa van je kids natuurlijk zou beetje stom zijn als je voor die vriendin kiest ze gaat jou kinderen toch niet opvoeden maar das mijn mening

12-04-2004, 03:15
ik kies voor me vriendin
ware liefde bestaat niet

12-04-2004, 11:39



Citaat:
Origineel gepost door hopeloosverlief
wat zou je eerder doen voor je pa van je kidss ?????
hoe dom zijn mensen,

stel de vraag eens aan jezelf ;
stel jouw ma stelt een vriendin boven je pa ....


12-04-2004, 11:40

Citaat:
Origineel gepost door misses_mokhtari
ik kies voor me vriendin
ware liefde bestaat niet
doe niet zo dom aub

22-04-2004, 16:10
Ik kies voor ware liefde :love2: want mijn vriendin gaat inderdaad niet mijn kids opvoeden....:romance:
Maar dat wil niet zeggen dat me vriendin niet belangrijk is ofzo..ze begrijpt t dan vast wel....

22-04-2004, 17:46
hahaha ja toch nadorgirl neej maar altijd en eeuwig aan anderen denken is ook niet goed..gewoon voor je zelf gaan en wat het beste voor jou is.. en een vriendin die jou je man niet gunt ,om wat voor reden dan ook,is het niet waard om boven jou geluk te komen..tenminste dat denk ik nu..als je zelf in zo een situatie zit is het veel ingewikkelder of course

22-04-2004, 17:54
hey meid zo moeilijk is dat niet want hoe kan je nou tussen zo iets kiezen.
je kan tog ook gewoon met je ware liefde gaan en met je vriendin nog steeds contact nemen en ja je vriendin is inderdaad niet de genen die je kinderen verzorgt dus allebij dat zo ik doen tenminste.
maar ja als voor jou de ware liefde bestaat :verliefd:


22-04-2004, 19:57
ik zou voor ware liefde kiezen hahaha

22-04-2004, 20:03
Voor m'n ware liefde. Ik geloof niet zo in echte vriendschappen meer, bovendien, laten meiden elkaar altijd vallen als bakstenen voor jongens. Laat staan voor een ware liefde.

22-04-2004, 20:13
WARE liefde..als het gewone liefde is NOT
Reden??
Mn vriendin zal zelf ooit wel inshallah een ware vinden
We gaan nie met mekaar trouwen
Trouwens een echte vriendin en een ware liefde laat u nie kiezen tussen zoiets

22-04-2004, 22:53


pa van de kids simpel