Bekijk volle/desktop versie : Voor mijn afscheidsfeestje ben ik opzoek naar



Pagina's : 1 2 3 4 [5]

13-04-2009, 19:58
[QUOTE=Studente;63809932]Ik denk niet dat het ligt aan hoe duur of goedkoop een bruiloft is. Een bruiloft is gezellig door de gasten. Mensen brengen sfeer, dus al heb je de duurste band in de zaal en de mensen zijn super droog. Zal de bruiloft ook saai verlopen.


p.s. als men de middelen heeft om een groot feest te geven, dan vind ik dat hij/zij het recht heeft om het groots te vieren. Trouwens hoe weet jij dat ik 3 dagen feest vier Ik heb je namelijk nooit eerder zien reageren hier..

Allahoma amien, elqoba 3andek. Of ben je al getrouwd?[/QUOTE]
Ja precies, niemand die klapt of iedereen die elkaar scheef aankijkt.

Moeten ze zekers doen.. je trouwt immers één keer inchAllah.. gewoon doen waar je zin in hbt. Haha, bij ons marokkanen is 3 dagen feest toch logisch,. Eerste dag henna van de moeder, 2e dag echte henna & 3e derde dag big praty!

Amien, néé haha ben nog niet getrouwd.

13-04-2009, 19:59


Ik ga richting home Tot later meiden en bedankt voor alles!!

13-04-2009, 20:01
[QUOTE=Studente;63808894]IS het een Nederlandse catering??[/QUOTE]
Het is van een Nlder maar ze hebben geen catering. Voor het eten en drinken mag je daar zelf voor zorgen. Ik denk wel dat het iets voor jou is.

Geen afgeraggelde muren en vloeren. Daarintegen mooie strakke lijnen en decoratie.

13-04-2009, 21:18
[quote=Studente;63808894]IS het een Nederlandse catering??[/quote]

Schat komt dit je niet bekend voor????
Hier zouden we onze bridesmeeting georganiseerd hebben, met de nadruk op ZOUDEN is een mooie plekkie je.


13-04-2009, 21:20


serveergroep lebnatt

dj khadouz

bladdidecoratie

13-04-2009, 21:25
Om Hoeveel Tafels Gaat het

Groetjes

Redje Decoratie

13-04-2009, 21:33
Heb helaas geen nummer meer van Moederschoot en kan online niets vinden... Hoop voor je dat Arabia door gaat, anders word je gek van het regelen

Jij ook; check je hoekje!

13-04-2009, 21:43

Citaat door Tattler_Noor:

Schat komt dit je niet bekend voor????
Hier zouden we onze bridesmeeting georganiseerd hebben, met de nadruk op ZOUDEN is een mooie plekkie je.


Heyyy,

Ja ik had jullie toen een mail gestuurd dat ik jullie graag wilde helpen.Omdat ik veel locaties ken en weekelijks mee draai op een 3rasat. Het is idd een mooie plek om een meeting te geven.

Jammer dat de meeting niet meer door ging.

Pagina's : 1 2 3 4 [5]