Bekijk volle/desktop versie : Ik kon niet Accepteren dat ze zoveel seksuele partners had gehad..



13-04-2009, 16:57
Ik heb altijd gedacht dat ik niet zoveel waarde zou hechten aan de maagdelijkheid van een vrouw.
Maar in praktijk bleek anders..

..Ik leerde haar kennen als een marokkaanse die heel haar leven had doorgebracht bij nederlandse pleegouders.
Ze vertelde me dan ook gewoon open en eerlijk dat ze al heel wat seksuele partners had gehad (die niet op 2 handen te tellen waren).
Ze was ongelovig, naif en wist niet beter..

Omdat ze toch nieuwschierig was naar haar achtergrond, heb ik haar kunnen overhalen om een keer mee te gaan naar een prachtige lezing over de Islam.
Ze was na afloop meteen entausiast, en besloot dat ze meer wilde weten.. Ze ging op eigen houtje opzoek naar bijeenkomsten en verdiepte zich in de Islam. Na 4 maanden wist ze het; Ze wilde zich bekeren tot een moslima.. Ze was er dagelijk fanatiek mee bezig.. En ik, natuurlijk trots..

De maanden verstreken en mijn gevoelens voor haar werden sterker en sterker....
Hoe sterker mijn gevoelens werden, hoe meer het begon te knagen.. Al die partners!!

Ik ging haar een keer ophalen en zag ik dat ze werd lastig gevallen op de plek waar ze mij opwachtte..
Natuurlijk ben ik uitgestapt om hem op zn donder te geven. Al snel werd duidelijk dat dit een ex was.
Uiteindelijk kreeg ik naar me hoofd gesmeten; "Ik heb haar sufgen.eukt, kom jij hier soort van haar eer verdedigen"

Elke dag hadden we ruzie omdat k het het gewoon niet kon accepteren..
Kort erna wees ze mij erop dat wat wij deden haram was, en dat we maar eens in het huwlijksbootje moesten stappen..
Ik kon me er gewoon niet overheen zetten en heb die stap uiteindelijk ook niet genomen, en nu zijn we alweer 6 maanden uit elkaar...

Wat zouden jullie in dit geval gedaan hebben?

13-04-2009, 16:59


Hmmm, moeilijk.. Ik zou het echt niet weten.

13-04-2009, 17:00
Verleden laten voor wat het is, aangezien ze nu niet meer zo is nu ze kennis genomen heeft van de islam!!

Jij bent het soort man da eindigt met een schijnheilige bitch die het vroeger met negers deed, en zich na een maagdenvlies operatie voordoet als de vrome maria, sjtjah jullie marokkaans emannen zijn tegenwoordig zo dom en gehecht aan dat maagdenshit dat jullie makkelijk om de tuin te leiden zijn. Drom zeg ik, je komt jezelf nog wel tegen boy

13-04-2009, 17:01
je hield niet van haar

13-04-2009, 17:02


waauw zeg, zeer moeilijk..

Maar het verleden heet niets voor niets het verleden tog..?

13-04-2009, 17:02
Dude, ik weet zeker dat jij geen maagd bent, maar wel islamitisch. Dat hoort juist aan haar te knagen.

13-04-2009, 17:02

Citaat door Deepintrouble:
Verleden laten voor wat het is, aangezien ze nu niet meer zo is nu ze kennis genomen heeft van de islam!!

Jij bent het soort man da eindigt met een schijnheilige bitch die het vroeger met negers deed, en zich na een maagdenvlies operatie voordoet als de vrome maria, sjtjah jullie marokkaans emannen zijn tegenwoordig zo dom en gehecht aan dat maagdenshit dat jullie makkelijk om de tuin te leiden zijn. Drom zeg ik, je komt jezelf nog wel tegen boy



13-04-2009, 17:02
Als je een maagd bent, begrijp ik je feelings. Ben je dat niet, dan vind ik je een ongevoelige hypocriete hark.

13-04-2009, 17:03

Citaat door bassira:


Begrijp je iets niet?

13-04-2009, 17:03

Citaat door fatima4life:
Dude, ik weet zeker dat jij geen maagd bent, maar wel islamitisch. Dat hoort juist aan haar te knagen.


Dude.

13-04-2009, 17:03
wel heel erg jammer....ze heeft van haar fouten geleerd en heeft alhmdl de juiste weg gekozen....

maar goed het zij zo...inshallah zal zij en jij de juiste partner vinden

13-04-2009, 17:04
op1 of andere manier


lijkt me dit meer zo een ik-verveel-me-dood verhaal

13-04-2009, 17:06


Ik vind het eerlijk gezegd echt laf van je, je hebt haar nu achtergelaten en dat zal haar zeker pijn doen. Maar ik begrijp het vanuit jouw aspect ook wel je loopt met zo'n vervelende idee rond en dan nog ook trouwen en aan zo'n idee denken.

Toch heeft ze de juiste weg gekozen en inshallah vind ze haar doel wel.


13-04-2009, 17:06
ik vindt dat je goed hebt afgehandeld. En verder moet je gevoelens in bedwang houden en er verder vooruit leven en niet achteruit

13-04-2009, 17:07

Citaat door Corrupt:
Ik heb altijd gedacht dat ik niet zoveel waarde zou hechten aan de maagdelijkheid van een vrouw.
Maar in praktijk bleek anders..

..Ik leerde haar kennen als een marokkaanse die heel haar leven had doorgebracht bij nederlandse pleegouders.
Ze vertelde me dan ook gewoon open en eerlijk dat ze al heel wat seksuele partners had gehad (die niet op 2 handen te tellen waren).
Ze was ongelovig, naif en wist niet beter..

Omdat ze toch nieuwschierig was naar haar achtergrond, heb ik haar kunnen overhalen om een keer mee te gaan naar een prachtige lezing over de Islam.
Ze was na afloop meteen entausiast, en besloot dat ze meer wilde weten.. Ze ging op eigen houtje opzoek naar bijeenkomsten en verdiepte zich in de Islam. Na 4 maanden wist ze het; Ze wilde zich bekeren tot een moslima.. Ze was er dagelijk fanatiek mee bezig.. En ik, natuurlijk trots..

De maanden verstreken en mijn gevoelens voor haar werden sterker en sterker....
Hoe sterker mijn gevoelens werden, hoe meer het begon te knagen.. Al die partners!!

Ik ging haar een keer ophalen en zag ik dat ze werd lastig gevallen op de plek waar ze mij opwachtte..
Natuurlijk ben ik uitgestapt om hem op zn donder te geven. Al snel werd duidelijk dat dit een ex was.
Uiteindelijk kreeg ik naar me hoofd gesmeten; "Ik heb haar sufgen.eukt, kom jij hier soort van haar eer verdedigen"

Elke dag hadden we ruzie omdat k het het gewoon niet kon accepteren..
Kort erna wees ze mij erop dat wat wij deden haram was, en dat we maar eens in het huwlijksbootje moesten stappen..
Ik kon me er gewoon niet overheen zetten en heb die stap uiteindelijk ook niet genomen, en nu zijn we alweer 6 maanden uit elkaar...

Wat zouden jullie in dit geval gedaan hebben?



Moeilijke situatie

Aan de ene kant een beetje hypocriet van je. Aan de andere kant ook wel begrijpelijk.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41