Bekijk volle/desktop versie : Van top naar flop lijst



Pagina's : [1] 2

13-04-2009, 09:05
Meiden de bedoeling van de topic is dat we hier bijhouden welke ondernemers top zijn en welke een flop. Vermeld gelijk de prijzen erbij die ze hanteren.

Denk hierbij aan:


Zalen
catering
BAnd
DJ
Negaffa (smaken verschillen dus we gaan uit van de prijzen)
Camera/Fotografie
Special Effect

etc.

13-04-2009, 09:05


Zalen[/SIZE][/FONT]



[FONT="Garamond"][SIZE="4"]TOP!!

De Tulp (Zaandam) € 1800/ € 2000
Rhone (Sloterdijk) de grote zaal 7500 kleine zaal 4500
van den Adel € 42.- p.p. inclusief catering.
zalencentrum Uitenhage (Den Haag) € 3000.-
Eventplaza (Rijswijk)

13-04-2009, 09:06
Catering[/SIZE][/FONT]




[FONT="Garamond"][SIZE="3"]TOP

Traiteur Maghrabia
alghazala
diyafa
zohour
Royal Casablanca

13-04-2009, 09:07
Voor de lijst...!!!

13-04-2009, 09:08


Vooooor de lijsttttttttt

13-04-2009, 09:26
lees dit eerst voor je zegt flopt of top


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2543388

13-04-2009, 09:59
Inderdaad.. kan je luxe betalen dan moet je het doen... kan je het niet betalen en zeuren dat het DUUR is dan neem je dat toch niet!!! Snap ook niet waar al die reacties vandaan komen.. En snap ook niet dat men nog steeds niet snapt, dat wij in een vrije markt bevinden, waar goedkope en dure spullen aangeboden worden... voor ieders budget een prijs.

Maargoed.. ben niet zo´n kritische persoon op dit vlak... zolang het leuk uitziet.. en als er maar sfeer is .. dat is het belangrijkste!!

13-04-2009, 12:40

Citaat door Muhtajiba:
lees dit eerst voor je zegt flopt of top


http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2543388



Ik zie de link niet van mijn topic, met jouw topic

Er zijn ook ondernemers die ongeloofelijk duur zijn, maar zulk slecht werk leveren waarvan zij vinden dat het proffesioneel is.

13-04-2009, 12:43

Citaat door amira00:
Inderdaad.. kan je luxe betalen dan moet je het doen... kan je het niet betalen en zeuren dat het DUUR is dan neem je dat toch niet!!! Snap ook niet waar al die reacties vandaan komen.. En snap ook niet dat men nog steeds niet snapt, dat wij in een vrije markt bevinden, waar goedkope en dure spullen aangeboden worden... voor ieders budget een prijs.

Maargoed.. ben niet zo´n kritische persoon op dit vlak... zolang het leuk uitziet.. en als er maar sfeer is .. dat is het belangrijkste!!



Niet alles dat duur is, moet mooi of geweldig zijn.

Kamalia is 1 van de duurste negaffat, ik vind haar echt zo slecht.
Voor mijn bruiloft heb ik veel over, en als ik daarvoor 2 keer zo hard moet werken dan doe ik dat. En dan doe ik het niet op de duurste bruiloft te hebben. Maar 1 die naar mijn wensen verloopt en 1 waar ik vol trots naar terug kan kijken. Dan is het belangrijk dat je mensen op je bruiloft hebt die kwaliteit leveren, zolang dat gaande is maakt het mij echt niet uit of ze 2000 vraagt of 900. Als ik die kwaliteit maar krijg

13-04-2009, 12:50
[QUOTE=Studente;63787686]Niet alles dat duur is, moet mooi of geweldig zijn.

Kamalia is 1 van de duurste negaffat, ik vind haar echt zo slecht.
Voor mijn bruiloft heb ik veel over, en als ik daarvoor 2 keer zo hard moet werken dan doe ik dat. En dan doe ik het niet op de duurste bruiloft te hebben. Maar 1 die naar mijn wensen verloopt en 1 waar ik vol trots naar terug kan kijken. Dan is het belangrijk dat je mensen op je bruiloft hebt die kwaliteit leveren, zolang dat gaande is maakt het mij echt niet uit of ze 2000 vraagt of 900. Als ik die kwaliteit maar krijg [/QUOTE]

13-04-2009, 12:58
Ewa dames, welke ondernemers adviseren jullie?

of raden jullie af??

13-04-2009, 12:59

Citaat door Some_lady:
up



Some_lady het is bijna zover, zitten de kriebels er al goed in?

13-04-2009, 13:00


[QUOTE=Studente;63787686]Niet alles dat duur is, moet mooi of geweldig zijn.

Kamalia is 1 van de duurste negaffat, ik vind haar echt zo slecht.
Voor mijn bruiloft heb ik veel over, en als ik daarvoor 2 keer zo hard moet werken dan doe ik dat. En dan doe ik het niet op de duurste bruiloft te hebben. Maar 1 die naar mijn wensen verloopt en 1 waar ik vol trots naar terug kan kijken. Dan is het belangrijk dat je mensen op je bruiloft hebt die kwaliteit leveren, zolang dat gaande is maakt het mij echt niet uit of ze 2000 vraagt of 900. Als ik die kwaliteit maar krijg [/QUOTE]

Ik was benieuwd naar waarom volgens jouw kamalia zo slecht is?

13-04-2009, 13:16

Citaat door mademoiselle84:
Ik was benieuwd naar waarom volgens jouw kamalia zo slecht is?



Ten eerste heb ik een ander beeld over haar gekregen toen ze mij afbelde toen ik in de trein zat naar haar toe om stof te bezichtigen. ( Ik wou namelijk stof kopen bij haar)

Ik heb toen daarna weer een afspraak gemaakt om haar collectie (jurken) te bekijken om haar wellicht als negaffa te nemen. Ik vond het stof (niet van allemaal) zo mooi dat ze gebruikte voor de jurken. Alleen de modellen :wat!?: Ik ben niet van dat knutselwerk gedoe. Een takchita moet een takchita blijven. Ze maakt er zowat een knutselwerkje van door bijv 1 arm mouwloos te houden en de andere arm met mouw. Modellen waarop het lijkt dat er scheuren in zitten ofzo, dat is echt niet mijn ding.

En als laatste vind ik dat ze make-up normaal aanbrengt. Gewoon standaard make-up dat ieder ander ook wel kan aanbrengen.
Ik ben meer fan van de libanese stijl, en dat doet zij niet.


De contracten die ze opsteld vind ik En als ik haar echt top vond had ik gewoon haar hotel overnachting betaald. Want dat eist ze ook als ze veel ste vroeg de deur uit moet om bij je thuis aan te komen.

13-04-2009, 13:35
[QUOTE=Studente;63789236]Ten eerste heb ik een ander beeld over haar gekregen toen ze mij afbelde toen ik in de trein zat naar haar toe om stof te bezichtigen. ( Ik wou namelijk stof kopen bij haar)

Ik heb toen daarna weer een afspraak gemaakt om haar collectie (jurken) te bekijken om haar wellicht als negaffa te nemen. Ik vond het stof (niet van allemaal) zo mooi dat ze gebruikte voor de jurken. Alleen de modellen :wat!?: Ik ben niet van dat knutselwerk gedoe. Een takchita moet een takchita blijven. Ze maakt er zowat een knutselwerkje van door bijv 1 arm mouwloos te houden en de andere arm met mouw. Modellen waarop het lijkt dat er scheuren in zitten ofzo, dat is echt niet mijn ding.

En als laatste vind ik dat ze make-up normaal aanbrengt. Gewoon standaard make-up dat ieder ander ook wel kan aanbrengen.
Ik ben meer fan van de libanese stijl, en dat doet zij niet.


De contracten die ze opsteld vind ik En als ik haar echt top vond had ik gewoon haar hotel overnachting betaald. Want dat eist ze ook als ze veel ste vroeg de deur uit moet om bij je thuis aan te komen.[/QUOTE]


Oke ik begrijp wel je punten. bij mij hoef ik geen hotel te betalen. want zo ver woont zij niet van mij vandaan. wat betreft makeup, zij heeft verschillende styliesten in dienst en met jouw eigen styliste moet je gaan bespreken welke makeup en kapsel je wilt. Ik zelf vond de jurken de mooiste van alle negaffat, dat komt door de stof die zij gebruikt.
maar jouw pnten begrijp ik ook helemaal. ik denk dat als ik ook hotel had moeten betalen dat ik haar niet had genomen.

Pagina's : [1] 2