Bekijk volle/desktop versie : 'De Winter zal uiteindelijk zijn koffers pakken'



13-04-2009, 01:35
BRUSSEL- Net zoals ieder Vlaams Belang krantje dat we tegenwoordig tweewekelijks in onze bus gestopt krijgen niets anders is dan steeds weer dezelfde teksten en verhalen vergezeld van andere fotootjes lijkt het nieuw boek van Dewinter niet veel meer te zijn dan een actualisering van zijn racistisch 70-puntenplan van weleer. Alleszins, zijn eerste reacties en commentaren in nieuws en media geven dit duidelijk aan en zelfs zonder deze commentaren, is het echt niet moeilijk te doorgronden wat er zich zo allemaal in de hoofden van fascistjes à la Dewinter afspeelt.

De basisingrediënten van extreem rechts zijn immer duidelijk: alle mogelijke problemen van de maatschappij de revue laten passeren om dan de vreemde zondebok naar voren te schuiven als de oorzaak van al het kwaad.

Ongeveer 70 jaar geleden waren het de Joden, vandaag zijn het de Moslims. Doel is dan om deze groep dan zo veel mogelijk te ontmenselijken zodat men de dag dat men deze groep ook onmenselijk gaat behandelen er geen(Vlaamse) haan naar zal kraaien…

Dewinter mag dan wel overal zijn onzin gaan uitkramen en beweren dat hij een democraat is die de vrijheid van meningsuiting en van geloofsovertuiging hoog in het vaandel draagt, niets is minder waar. Het afschaffen van schotelantennes voor moslims, internetcommunicatie voor moslims beperken, alle moskeeën laten afluisteren zijn maar enkele voorbeelden van onze topdemocraat. Hij pleit zonder schroom voor etnisch gerichte repressieve maatregelen, wat ik interpreteer als een rechtstreekse aanval op de fundamenten van deze democratie en het gelijkheidsbeginsel. An act of war weliswaar!

Als expert haatprediker tegenover moslims en de Islam zou hij er beter aan doen zijn eigen speeches te meten aleer de zogezegde haatpreken in de moskeeën aan te klagen. Bovendien zou hij in een interview dat verscheen in de GvA de profeet Mohammed (vzmh) een terrorist noemen, wat een belediging is voor meer dan 1.5 miljard moslims op deze planeet.

Als echte democraat vind ik daarentegen dat hij dat mag. Dewinter heeft het recht zich als haatzaaier, racist, schoft en oermens te gedragen. Absoluut! Hij moet wel beseffen dat ik, als een in België geboren en getogen moslim evenveel dat recht heb en de dag dat hij 1 vinger uitsteekt naar mijn moskee, aan mijn schotelantenne komt, hij mij en honderdduizenden anderen op zijn weg zal vinden. Want wat kan de oplossing van extreemrechts en het fascistische deel van Vlaanderen voor de ‘islamisering’ anders zijn dan uiteindelijke genocide, een pogrom? Of denkt iemand dat moslims zich uiteindelijk zullen assimileren? Of dat we ooit uit Belgie zullen vertrekken? Dat er ooit geen islam meer zal zijn?
Frapant is dat Dewinter en het VB al jarenlang roepen en tieren dat Belgie een ondemocoratische bananrepubliek is. Dat de één na de andere Vlaamse regering ondemocratische slippendragers zijn van de federale regering, van de PS en andere franstaligen. Dat alle andere Vlaamse partijen de Vlamingen verraden en Vlaanderen uitverkopen. In een context van ‘islamisering’ moet het opeens wel democratische, welvarende en schitterende Vlaanderen dringend beschermt worden. Wat Dewinter en andere fascisten nu precies aan Vlaanderen willen beschermen en verdedigen blijft onduidelijk.

Alleszins doen Dewinter en zijn volgelingen er beter aan te stoppen met hun dromen van een blank, puur Vlaams, Christelijk Vlaanderen voor werkelijkheid te nemen en nu voor eens en voor altijd beseffen dat wij hier niet alleen zijn en blijven en dat ook de Islam voor eens en voor altijd verankerd zal blijven in Vlaanderen, België en Europa. Hij moet ook beseffen dat ons vel hier duur verkocht zal worden en dat wij voor de waarachtige mensenrechten van ieder individu tot de laatste snik bereid zijn te strijden.

Indien hij zich hierbij niet kan of wil neerleggen, dan stel ik hem voor om stante pede te vertrekken, ergens een onbewoond stuk grond of eiland op te zoeken op deze aarde en er een nieuwe blanke, Vlaamse, Christelijke kolonie te starten en daar een lang en gelukkig leven trachten op te starten. Een oprotpremie kan hij krijgen, zonder onderhandeling, we gunnen het hem.

Een maatschappij waarin men pleit en streeft naar institutionele ongelijkheid, gebaseerd op bloedlijnen, geloofsovertuigingen, geslacht, handicap enz … is in essentie een conflictmaatschappij. Een maatschappij daarentegen waar éénieder de ruimte heeft om zijn of haar cultureel patrimonium in alle vrijheid uit te dragen is de enige garantie op harmonie in deze samenleving. Een keuze voor een fascist als Dewinter is een keuze voor haat, ongelijkheid en conflict en zoals in elk conflict zal iedereen, zonder uitzondering, het gelag hiervoor betalen.

http://www.arabeuropean.org/belgium/index.php?option=com_content&task=view&id=233&Item id=1

13-04-2009, 01:45


Ik zag eens een documentaire over de Winter. Daaruit bleek dat hij vaak aanwezig was bij Nazi bijeenkomsten en dat een andere hoge pief bij vlaams belang Joden met eieren had bekogeld bij een herdenking. Dat Belgen daar nog op stemmen ..

13-04-2009, 11:19
Vlaams Belang of geert wilders 1 pot nat

13-04-2009, 19:28

Citaat door Duitscher:
Ik zag eens een documentaire over de Winter. Daaruit bleek dat hij vaak aanwezig was bij Nazi bijeenkomsten en dat een andere hoge pief bij vlaams belang Joden met eieren had bekogeld bij een herdenking. Dat Belgen daar nog op stemmen ..


Wilders gaat toch ook naar Israel?

Dewinter was vroeger bij mijn weten enkel soms te vinden op betogingen van de VMO, maar dat is 20 jaar geleden. En ja, Dewinter overdrijft soms enorm, maar soms heeft hij ook enorm gelijk.

13-04-2009, 19:35


Hoeveel keer is hij wel niet bedreigd geweest

13-04-2009, 20:04

Citaat door Sabir-:
Hoeveel keer is hij wel niet bedreigd geweest


?