Bekijk volle/desktop versie : Liefde die ik hem gaf was niet genoeg voor HEM.. Waargebeurd..



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

12-04-2009, 22:34
Beste dames en heren..
Ik wil graag een verhaal beginnen het is waargebeurd, het gaat om een stel die net getrouwd zijn en heel gelukkig waren maar er gebeurt veel in hun huwelijk stoppen of moet ik verder gaan?

12-04-2009, 22:46


Farah en Appie zijn pas getrouwd Farah is 18 jaar en appie is 24 ze hebben een top bruiloft gehad en ze hebben een leuke huisje leuk ingericht en een leuke nette auto farah studeert nog en appie werkt als adminstratief/medewerker.. Triiiiiiiiiiiiiiiiiing de telefoon van appie ging over maar appie bewoog niet en ik maakte hem wakker om te zeggen neem je telefoon op hij wou niet wakker worden want was zijn vrije dagje en die van mij ook.. Na een tijdje ging ze telefoon nog over en ik besloot maar op ten nemen met de vrouw van appie hallooo is appie daar door een nederlandse man het was een collega ik zei van dat hij sliep omdat hij een vrije dag heeft en meneer hangde op.
Ik ging maar naar de keuken en maakte een uitgebreid ontbijt voor mij en appie ik hoorde hem al aankomen op de gang en kwam de keuken binnenlopen en gaf me een dikke kus snel ging hij zitten aan tafel want die monster had honger en zo gedaan en gezegd ruimden we op en alles en we zouden maar lekker een dagje gaan shoppen samen in Belgie was een super dag...... 6 maanden daarna??? moet ik doorgaan of gewoon stoppen aan jullie keus!!

12-04-2009, 22:54
niemand?

12-04-2009, 23:21
Ga verder meid

13-04-2009, 10:24


[SIZE="4"]6 maanden daarna.... het gaat nog prima met ons huwelijk appie werkte ik studeer nog en we hebben hele leuke tijden samen de zomervakantie was aangekomen en we hadden onze plannen om naar Marokko te gaan... voor niet lang maar voor 2 weken we zouden gewoon het land zien zon zee en strand.. Appie maakte mij wakker we hadden al alles ingepakt en alles zat al in de auto en ik pakte snel een douche en verichte mijn salaat, en deed mijn kleren en alles controleren of alles dicht is ramen gas uit enz... Appie riep mij kom lieverd we zijn klaar MArokko here we comeeeee.. Appie reed de eerste stuk door we stopten alleen om te tanken en eten en daarna reed ik de andere stuk zo gingen we om en om.. We kwamen eindelijk bij de boot aan langs de douane en we namen de kant van Tanger want we vinden het niet fijn om lang in de boot te zitten.. We kwamen aan in Tanger en we moesten doorrijden naar Meknes want daar staan de huis van mijn ouders appie zijn ouders wonen in al hoceima maar daar gaan we niet heen omdat de ouders van appie in NL zijn die komen naar MArokko als wij al weer terug zijn hmmmmm heerlijk die geur van marokko zei appie. We waren aangekomen in het huis van mijn ouders, mijn ouders zijn ook nog in NL die komen ook als wij terug zijn we liepen naar binnen allles was al schoon omdat onze werksters al alles hebben schoongemaakt we deden de auto in de garage en we wouden even gaan rusten we liepen de kamer binnen appie ging snel douchen. Appie zag er weer helemaal schoon en lekker fris eruit ik sprong daarna ook de douch in en nam een heerlijke douch en liet mijn haren fladderen over mijn rug ik zie er als volgt uit ik heb lang haar krullen lang postuur en gewoon normaal lichaam ik liep met mijn lingerie aan de kamer binnen en appie lag al op bed die was dood moe.. ik wou uit de tas iets pakken om lekker in te kunnen slapen voor dat ik me kon omdraaien pakkte appie me bij me middel... en begon me te zoenen en van het 1 kwam de andere en we vielen gelijk in slaap... 2 weken was het super leuk in marokko. We kwamen weer aan in NL ik had geen school want iedereeen was met vakantie en appie zou gewoon weer gaan werken tot op een dag kwam appie van zijn werk, en ik had al gekookt en opgeruimd en alles........[/SIZE].

13-04-2009, 10:26
moet ik verder gaan of stoppen ?

13-04-2009, 10:35
Appie was niet echt de appie die altijd binnen kwam hij gaf me geen kus kwam binnen en liep naar de kamer kleede zich om en kwam zitten in de huiskamer ik vroeg of hij wou eten waarop hij antwoorde nee heb al gegeten.. ik vroeg hem wat er was hij zei niks ben gewoon moe. Ik liep maar naar de keuken en at lekker voormezelf ruimde op en ging mijn salaat verichten en ging achter de buis in ons slaapkamer ik dacht eraan om even mijn moeder te bellen en kijken hoe het met haar gaat ik liep even naar beneden zocht mijn telefoon kon hem even niet vinden en liep naar de telefoon van appie en liep door naar de slaapkamer en toetste het nummer in van mijn moeder en mijn moeder nam op salamwalikoum alwalida alles goed? Mijn moeder zei dat het prima ging hamdoelah ze was druk bezig met inpakken want ze vetrekt over 4 dagen naar marokko ik zei tegen haar dat ik morgen langs zou komen ze vond het prima.. en appie kwam wild de kamer in lopen en schreeuwde waarom ik zijn telefoon pakte ik stond verbaast te kijken van waar heeft deze man last van ik zei tegen hem ik kon mijn telefoon niet vinden Appie volgende keer pak je nooit mijn telefoon waardoor ik het raar vond en dacht laat ik even snel in zijn berichten kijken en voor dat ik een sms wou lezen pakte hij de telefoon af en ik schreeuwde geef hier laat me kijken en ik probeerde de telefoon uit zijn hand te trekken waardoor hij nog meer boos werd en mijn heel hard sloeg in mijn gezocht en hij bleef maar slaan echt met vuisten hard in mijn buik in mijn gezicht hij pakte mij daarna bij mijn keel en wou hem dicht knijpen en hij liet mij vallen op de grond en spuugde om mij ik lag daar helemaal kapot......

13-04-2009, 11:39
Nee schat gewoon verder gaan

13-04-2009, 12:21
Ik lag naar op de grond met heel veel pijn ik stond rustig op en wou lopen naar de douch maar ik kon weer niet opstaan en viel weer keihard op de grond ik hoorde voetstoppen mij kant op lopen het was Appie die naar me toe en me optilde en tranen en ik hoorde hem snikken en hij zei elke het spijt me het spijt me het spijt me.. hij legde mij op bed en kwam naast mij liggen en ik kon niet bewegen van de pijn ik kon niet eens een woord spreken zo vielen we in slaap tot de volgende ochtend... ik wou opstaan ik bammmm ik viel weer op de grond en appie stond gelijk op en kwam naar me toe en tilde mij waarop ik heel hard schreeuwde dat hij van mij moest afblijven want het kwam door hem en barste in tranen uit want nu pas realiseerde ik mij dat hij mij heeft geslagen vanwaar ik had gedacht dat hij mij NOOIT pijn zal doen maar jammer genoeg wel en dit is pas het begin van mij nachtmerrie de ergste van alles komt nog..... met 3 reacties ga ik gelijk verder nogmaals het is waargebeurd

13-04-2009, 12:32
uuuuuuuuuuuuuuuppppppppppp

13-04-2009, 12:33
ziedddddddddddd veder hier is nummer 2

13-04-2009, 12:34
hahahah nummer 3 nog

13-04-2009, 12:36


kom op en hier is nummer 3 doe het voor mij pliessssssssssssssssss

13-04-2009, 12:38
kijk nog nummer 4 wuahahahaha kijk hoe lief ik ben wuahahahaa

13-04-2009, 12:39
Dagen gingen voorbij Appie en ik waren niet meer zoals vroeger athans het lag aan hem en niet aan mij hij deed vreemd ging in de ochtend vroeg weg en kwam laat thuis op een dag was ik het spuugzat hij zei elke keer ik kom van mijn werk maar ik geloofde het niet terwijl ik het graag wilde geloven hij ging in de ochtend weg en ik wou hem volgen ik had best een goed plan verzonnen ik had een vrienden die Fadoua heet en ik had alles verteld en ze zou me helpen we zouden met haar auto gaan zodat hij ons niet herkende ik ging op de achterbank zitten en fadoua voor achter de stuur ik vetrok vroeg van huis ik zei dat ik op school vroeg aanwezig moest zijn waarop hij mij geloofde en vetrok van huis en Fadoua kwam mij oppikken 2 straten verder waar ik woonde en ze ging vlak bij ons straak totdat appie zou weg rijden en wat ik die dag zag MAAKTE MIJ LEVEN EEN HEL....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9