Bekijk volle/desktop versie : waarom lullen die marokkaanse meisjes...



12-04-2009, 21:24
...toch zo veel,je kunt toch en man veranderen hoe je het wil,doe het goed,sec6 gegarandeerd.neem en marokkaanse jongen,laat hem denken,en jij doet het.

12-04-2009, 21:31


Achjaa, waarom zou je iemand moeten veranderen. Als die gene niet aan je eisen voldoet ga je toe gewoon naar de volgende
Echt , bazz. Neem iemand gewoon zoals die is zeg ik maar altijd.

12-04-2009, 21:39

Citaat door Sammi_loco:
Achjaa, waarom zou je iemand moeten veranderen. Als die gene niet aan je eisen voldoet ga je toe gewoon naar de volgende
Echt , bazz. Neem iemand gewoon zoals die is zeg ik maar altijd.

soms begrijpt en meisje en jongen,beter dan dat hij zich zelf begrijpt.

12-04-2009, 21:42

Citaat door tacmor:
soms begrijpt en meisje en jongen,beter dan dat hij zich zelf begrijpt.


dat kan

12-04-2009, 21:48



Citaat door Sammi_loco:
dat kan

dat is,je weet het nog niet,bij deze.

12-04-2009, 22:11

Citaat door tacmor:
...toch zo veel,je kunt toch en man veranderen hoe je het wil,doe het goed,sec6 gegarandeerd.neem en marokkaanse jongen,laat hem denken,en jij doet het.


je hebt wel gelijk... soms begrijpt een meisje beter dan de jongen wat het beste voor m is...
soms hebben de jongens een zetje in de goeie richting nodig van een meid met verstand en die het beste met hem voor heeft!!

12-04-2009, 22:13

Citaat door nl_mocrochick:
je hebt wel gelijk... soms begrijpt een meisje beter dan de jongen wat het beste voor m is...
soms hebben de jongens een zetje in de goeie richting nodig van een meid met verstand en die het beste met hem voor heeft!!

is zo,ik ken er veel,met dank aan hun vrouw,bouwen ze en huis,en alles er op en er aan.

12-04-2009, 22:17

Citaat door tacmor:
is zo,ik ken er veel,met dank aan hun vrouw,bouwen ze en huis,en alles er op en er aan.


iwa jah de steun van een sterke vrouw is onmisbaar voor sommige mannen die de juiste weg nog niet hebben kunnen vinden..
ja ik heb t ook meegemaakt in mn omgeving, en ik moet zeggen ik vind het zo machallah om te zien hoe liefde alles kan overwinnen en mooier kan maken..
tbarkellah voor de vrouwen die dat aandurven en ook nog eens gelukkig worden met zo´n man, die uiteindelijk zielsveel van zn vrouw houdt!!

12-04-2009, 22:22

Citaat door nl_mocrochick:
iwa jah de steun van een sterke vrouw is onmisbaar voor sommige mannen die de juiste weg nog niet hebben kunnen vinden..
ja ik heb t ook meegemaakt in mn omgeving, en ik moet zeggen ik vind het zo machallah om te zien hoe liefde alles kan overwinnen en mooier kan maken..
tbarkellah voor de vrouwen die dat aandurven en ook nog eens gelukkig worden met zo´n man, die uiteindelijk zielsveel van zn vrouw houdt!!

het is niet alleen en man die iets opbouwd,je doet het bijde,en dan geniet je er samen van,zo is het leven,en zo heb ik het graag.

12-04-2009, 22:26
Jjjjausht :\.

12-04-2009, 22:30

Citaat door tacmor:
het is niet alleen en man die iets opbouwd,je doet het bijde,en dan geniet je er samen van,zo is het leven,en zo heb ik het graag.


yep... dat is gwn het leven is zn mooie vorm!!
inchallah zal t voor jou ook uitkomen!!

12-04-2009, 22:35

Citaat door nl_mocrochick:
yep... dat is gwn het leven is zn mooie vorm!!
inchallah zal t voor jou ook uitkomen!!

incha-allah voor jou ook,we willen het alemaal,je moet er gewoon voor gaan.

12-04-2009, 22:40



Citaat door tacmor:
incha-allah voor jou ook,we willen het alemaal,je moet er gewoon voor gaan.


inschallah!! amien...

ervoor gaan...? ik wou soms dat ik dat risico wel had genomen, als ik denk aan hoe mooi het kon zijn..
maar de twijfels en het risico leek me te groot..
moehiem inschallah als t voorbestemd was komt t weer op me pad..

12-04-2009, 22:45
, waarom zeuren marokkaanse jongens toch altijd?

ZEIKERDS.