Bekijk volle/desktop versie : Bruidsreportage !



12-04-2009, 13:05
BO Media

Wij zijn 2 ambitieuze jonge mannen die al een aantal jaren werkzaam zijn in de foto en film industrie. Een van ons is momenteel nog werkzaam bij de TV zender JETIX en is verantwoordelijk voor de montage van alle promofilms op deze zender.
Vanaf januari 2009 zijn wij gestart met onze nieuwe onderneming. dit is een Media productie bedrijf dat naast opnames en fotografie ook op andere media gaat richten.
Maar omdat wij nieuw zijn in dit segment willen wij graag onze nieuwe onderneming bekend maken bij het publiek. Ondanks wij nieuw zijn zal dit niets te kort doen aan de kwaliteit. Deze zal hoogwaardig zijn en met een tevredenheidgarantie!
Heeft u interesse of wilt u meer informatie dan kunt u ons bellen of mailen.
Onze diensten:
1. Grafische design
2. Demo filmpjes maken
3. Videomontage
4. Camerawerk
5. Fotografie
Wij werken uitsluitend met professionele uitrusting waardoor wij gegarandeerd kwaliteit leveren!
0643056431
http://www.bo-media.nl/
info@bo-media.nl

18-04-2009, 00:20



Citaat door BOKA_MEDIA:
BO Media

Wij zijn 2 ambitieuze jonge mannen die al een aantal jaren werkzaam zijn in de foto en film industrie. Een van ons is momenteel nog werkzaam bij de TV zender JETIX en is verantwoordelijk voor de montage van alle promofilms op deze zender.
Vanaf januari 2009 zijn wij gestart met onze nieuwe onderneming. dit is een Media productie bedrijf dat naast opnames en fotografie ook op andere media gaat richten.
Maar omdat wij nieuw zijn in dit segment willen wij graag onze nieuwe onderneming bekend maken bij het publiek. Ondanks wij nieuw zijn zal dit niets te kort doen aan de kwaliteit. Deze zal hoogwaardig zijn en met een tevredenheidgarantie!
Heeft u interesse of wilt u meer informatie dan kunt u ons bellen of mailen.
Onze diensten:
1. Grafische design
2. Demo filmpjes maken
3. Videomontage
4. Camerawerk
5. Fotografie
Wij werken uitsluitend met professionele uitrusting waardoor wij gegarandeerd kwaliteit leveren!
0643056431
http://www.bo-media.nl/
foto.camera@marocmariage.nl


Eeey,

Zijn jullie ook werkzaam in België (Antwerpen)?

Zo ja, mag ik dan aub je prijskaartje weten voor een dag fotografie + camerawerk?

Alvast bedankt.

Mvg,
A.

18-04-2009, 00:28

Citaat door xxTamazightxx:
Eeey,

Zijn jullie ook werkzaam in België (Antwerpen)?

Zo ja, mag ik dan aub je prijskaartje weten voor een dag fotografie + camerawerk?

Alvast bedankt.

Mvg,
A.


Wij komen uit omgeving Eindhoven en zijn zeker werkzaam in Belgie.
Ik PM je een aantal vragen en zal je n.a.v. een offerte toe sturen.

MVg

18-04-2009, 00:29

Citaat door BOKA_MEDIA:
Wij komen uit omgeving Eindhoven en zijn zeker werkzaam in Belgie.
Ik PM je een aantal vragen en zal je n.a.v. een offerte toe sturen.

MVg


Bedankt