Bekijk volle/desktop versie : risâlah ila-l ummat ul-islamiyyah



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10

08-07-2004, 00:01

Citaat:
Origineel gepost door Zwaard
Er is meer Alireza, maar da's een verassing nog. Kijk 'm weer laster-praat verkondigen. Denk aan je hart, je veranderd ook nooit he ? Heb je niet genoeg artikelen geplaatst op IBN omtrent geleerden ala Shi'a, Hanafieten, Mu'tazila etc etc ? Maargoed..


Is goed Alireza, vergeet je niet nuchter te verschijnen op de lezing ?
Doen we weer aan zelfprojectie? Waar maak ik mij schuldig aan laster? Ik bevestig alleen maar wat jijzelf zegt. Kan je niets originelers bedenken, dan mijn spreekwijze te copieren?

En nee, zolang het soennisme en shi'isme bestaan, zal het nooit genoeg zijn om jullie te ontmaskeren.

En voor de goede orde... ik drink geen alcohol.

08-07-2004, 00:08



Citaat:
Wat leuk... Ik ben ook in heel Marokko geweest, en ik zei geen charme, maar op en top ellende, gefrustreerde mensen, armoede, haat, wanhoop en vooral onwetendheid zoals ik die zelden heb gezien, maar gelukkig tussen al de ellende toch overlevingsdrang en nieuwsgierigheid naar het onbekende.
Tipisch Alireza, je komt altijd zo gefrustreerd over, komme dat ? Kom je door overspannen ala IBN geprik soms niet meer aan je huiswerk toe ?


Citaat:
Ik ben overigens in veel moslimlanden geweest, van Marokko tot Iran. Ik spreek ook alle talen van de ummah, behalve het Bengali. Ach, dat leer ik wel een keer als ik zin heb. Er is dus veel interactie tussen mij en de mijn ummah.

Maar hoe zit het met jou? Ben je in heel Marokko geweest? Dan moet je Marokko wel erg haten. Want als er 1 ding is wat zij gruwelijk haten, dan is het wel het salafisme, het usuliyya en ta3aqqud.

Jij bent nergens geweest joh. Je komt je auto niet uit, of je verblijft eventjes bij achterlijke geestverwanten, de dorps- en stadsgekken.
Berberinnetje komt overal in Marokko .

Maar ik weet nog niet zo of de zakelijke kennis van onze Rbati-woestijnprins opweegt tegen zijn vuilspuiterrij..

Marokko zal ik nooit haten, in feite kben er weg van..

Ga jij maar lekker toeren in A`dam-kroegen!

08-07-2004, 00:11

Citaat:
Origineel gepost door Alireza

En voor de goede orde... ik drink geen alcohol.
Meen je niet ? Dan ben jij de eerste Koraniet die geen alcohol naar binnen werkt. Chapeau! Chapeau! Chapeau!

Nog ff en je kunt 't Soennieten-wereld binnen-stappen!

08-07-2004, 05:08

Citaat:
Tipisch Alireza, je komt altijd zo gefrustreerd over, komme dat ? Kom je door overspannen ala IBN geprik soms niet meer aan je huiswerk toe ?


Hoe ik overkom, is het probleem van de ontvanger, niet van de zender van de boodschap. Heb je dat nooit met maatschappijleer gehad ? En wat mijn huiswerk betreft... eigenlijk best cynisch dat het juist mensen zoals jij zijn, die krediet nemen voor de bereikingen van mensen zoals ik; moslims die enkel in God geloven en alleen aan Hem overgeven en niemand als deelgenoot nemen in de macht van God. Zoals toendertijd met onze voorgangers, de mutazilah. Zonder hen, kan je niet spreken van een glorieuze islamitische geschiedenis en haar beschaving. Aan de ene kant verketteren en aan de andere kant de boel verdraaien en omvormen naar willekeur.



Citaat:
Berberinnetje komt overal in Marokko .


Die agglommeratie ook! Dat zorgt er voor dat de boeren de grote steden intrekken, met alle destructieve gevolgen voor cultuur en economie van dien.


Citaat:
Maar ik weet nog niet zo of de zakelijke kennis van onze Rbati-woestijnprins opweegt tegen zijn vuilspuiterrij..


Waar je geen kennis over hebt, daar dien je over te zwijgen.


Citaat:
Marokko zal ik nooit haten, in feite kben er weg van..


Marokko haat jou wel, of zijn jou die grote rode borden niet opgevallen waar "maa taqish biladi" en "ne touche pas mon pais" op staat? Vast niet, je begrijpt noch Frans, noch Arabisch. He, en ik ken een Iraanse die zowel Frans als Arabisch spreekt (vloeiend ja) terwijl Frankrijk nooit iets te maken heeft gehad met Iran en het Arabisch daar niet eens een officiele taal is. Rara hoe zou dat kunnen? Ik denk dat het slechts een kwestie van beschaving is.

RAAK MIJN LAND NIET AAN berberinnetje. Je geloofsgenoten zijn daar vogelvrij en ze worden er gruwelijk gehaat.


Citaat:
Ga jij maar lekker toeren in A`dam-kroegen!
Moeten we weer belasteren? Subhanallah. Je mond verraad echt wat je inhoud is.

Berberinnetje, raak mijn land niet aan.

08-07-2004, 11:55



Citaat:
Hoe ik overkom, is het probleem van de ontvanger, niet van de zender van de boodschap. Heb je dat nooit met maatschappijleer gehad ? En wat mijn huiswerk betreft... eigenlijk best cynisch dat het juist mensen zoals jij zijn, die krediet nemen voor de bereikingen van mensen zoals ik;
Maatschappijleer ? Daar werd mij geleerd dat zogenaamd 'terrorisme' een tegenreactie is tegen 't ander kwaad. Snappie schertsvertoning ?

Dus Berberinnetje doet haar naam eer aan en geeft blijk van een chronisch gebrek aan achtergrondkennis, Alireza ? Ik zal nooit ontkennen dat ikzelf een diepe afkeer voel van Koranieten ( bron van ellende ). Duik je ala fora-geschiedenis in, daar waar jij je bezig houdt met vuilspuiterij. Waar je vloekt/tiert teneinde frustraties te uiten/kwijt te kunnen. Dus nogmaals, als dit een leider moet voorstellen, is dit veelzeggend voor het spiritueel niveau van de rest van de Koranieten.


Citaat:
moslims die enkel in God geloven en alleen aan Hem overgeven en niemand als deelgenoot nemen in de macht van God. Zoals toendertijd met onze voorgangers, de mutazilah. Zonder hen, kan je niet spreken van een glorieuze islamitische geschiedenis en haar beschaving. Aan de ene kant verketteren en aan de andere kant de boel verdraaien en omvormen naar willekeur.
La Illaha Illa Allaah! Na'em, walilahi Alhamd! Hij de Verhevene, die ook Boodschappers/Profeten heeft gestuurd om ons te laten zien hoe we Hem de Verhevene moeten aanbidden..

Maar wat lees ik nou, verketteren ? Dat je dat woord nog durft op te noemen zeg! Volgens mij heb jij last van geheugenverlies. Ga A.U.B. een paar pagina's terug en zie ook op Huwelijk & Islam en je belabberde forum's op IBN waar je je mede-mensen vals beschuldigd van scheldkannonade's. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, bah!


Citaat:
Die agglommeratie ook! Dat zorgt er voor dat de boeren de grote steden intrekken, met alle destructieve gevolgen voor cultuur en economie van dien.

Waar je geen kennis over hebt, daar dien je over te zwijgen.
Zeg 't goede of zwijg ( welbekende Hadith ook ). Daar sluit ik me geheel bij aan! Maar beste Alireza-fröbel-tante, ik denk dat jij een literatuurachterstand hebt, want elke cultuur heeft zijn ups en downs.


Citaat:
Marokko haat jou wel, of zijn jou die grote rode borden niet opgevallen waar "maa taqish biladi" en "ne touche pas mon pais" op staat? Vast niet, je begrijpt noch Frans, noch Arabisch. He, en ik ken een Iraanse die zowel Frans als Arabisch spreekt (vloeiend ja) terwijl Frankrijk nooit iets te maken heeft gehad met Iran en het Arabisch daar niet eens een officiele taal is. Rara hoe zou dat kunnen? Ik denk dat het slechts een kwestie van beschaving is.
Iran ? 't land waar jij extreem veel liefde voor voelt. Waan jezelf geen Perzisch-prins, je bent een Marokkaan in hart en nieren..

Maar, "maa taqish biladi" ? Da's me nooit opgevallen. Welke richting ? Soes-sity waar je vandaan komt ? Vreemd hoor, ik d8 namelijk dat Marokko stond voor vrije meningsuiting & Godsdienstvrijheid, wat een stelletje fröbel Marokkanen als 't daadwerkelijk zo is. Wel jammer dat er geen Shari'a is dan zou ik zeggen dat Marokko niet staat voor misbruik van religie, dan zou jij worden afgestraft zoals het hoort. Met 't Zwaard . Ga vooral niet lekker door met je domme complottheorieen in SA..


Citaat:
RAAK MIJN LAND NIET AAN berberinnetje. Je geloofsgenoten zijn daar vogelvrij en ze worden er gruwelijk gehaat.

Moeten we weer belasteren? Subhanallah. Je mond verraad echt wat je inhoud is.
JOUW LAND !!!!!! ?????? Sme7li, pardon, alsjemenou! Hahahaha! Jij bent echt niet tof in je bolletje! 't is van onze SCHEPPER a Soesy..

49:13. O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend.


Citaat:
Berberinnetje, raak mijn land niet aan.
Doel je op Marokko of Holland ? Hahaha! Je bent echt grappig, maargoed da'k gevoel voor humor heb. Lees nogmaals..

49:13. O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend.

Geen vriendelijk-groet..

Nawawi!

09-07-2004, 12:40
hahahahahahahah die hanif hahahahahahhah zie de thread hadith en .... uitspraken hahahahahhahaha wat een viezerikken die koranieten

10-07-2004, 01:32
Alireza's ware aard werd tentoongespreid toen hij vloekend en tierend tekeer ging tegen iemand die hem op zn plaatst zette. Das niet echt des islams he Alireza?

Je probeert het alsnog met verschillende nicks om zieltjes te winnen

Allahie igziek

10-07-2004, 02:28

Citaat:
Maatschappijleer ? Daar werd mij geleerd dat zogenaamd 'terrorisme' een tegenreactie is tegen 't ander kwaad. Snappie schertsvertoning ?


Dan ben ik benieuwd waar jij maatschappijleer hebt geleerd. Het hoeft helemaal geen reactie te zijn op "kwaad". Het kan vele verschillende factoren hebben, maar het resultaat is zowiezo kwaad.


Citaat:
Dus Berberinnetje doet haar naam eer aan en geeft blijk van een chronisch gebrek aan achtergrondkennis, Alireza ?
Een gebrek aan kennis, een gebrek aan beschaving.



Citaat:
Ik zal nooit ontkennen dat ikzelf een diepe afkeer voel van Koranieten ( bron van ellende ).
Jij voelt een diepe afkeer tegen de koran.


Citaat:
Duik je ala fora-geschiedenis in, daar waar jij je bezig houdt met vuilspuiterij. Waar je vloekt/tiert teneinde frustraties te uiten/kwijt te kunnen. Dus nogmaals, als dit een leider moet voorstellen, is dit veelzeggend voor het spiritueel niveau van de rest van de Koranieten.


Dat is wat JIJ er van maakt, nawawist.



Citaat:
La Illaha Illa Allaah! Na'em, walilahi Alhamd! Hij de Verhevene, die ook Boodschappers/Profeten heeft gestuurd om ons te laten zien hoe we Hem de Verhevene moeten aanbidden..


Fout. Zij zijn gestuurd om ons te informeren over ons bestaan en God.


Citaat:
Maar wat lees ik nou, verketteren ? Dat je dat woord nog durft op te noemen zeg! Volgens mij heb jij last van geheugenverlies. Ga A.U.B. een paar pagina's terug en zie ook op Huwelijk & Islam en je belabberde forum's op IBN waar je je mede-mensen vals beschuldigd van scheldkannonade's. De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, bah!


Hier belaster je me weer. Inderdaad, verketteren! En dat blijf ik zeggen. Ik scheld niemand uit, ik zet alleen een spiegel voor je gezicht. Dat je dat verafschuwt, dat kan ik mij voorstellen. Maar jij en collegas zien alleen maar jullie eigen afbeelding! Het is een feit, ik kan het onderbouwen met de koran zelf, dat jij en geestverwanten afvallig zijn. Dat maakt jullie echter geen kuffar billaah, maar technisch gezien wel.



Citaat:
Zeg 't goede of zwijg ( welbekende Hadith ook ). Daar sluit ik me geheel bij aan! Maar beste Alireza-fröbel-tante, ik denk dat jij een literatuurachterstand hebt, want elke cultuur heeft zijn ups en downs.


Nee. Die heb jij Berberinnetje. En het schort je ook aan beschaving en akhlaaq.



Citaat:
Iran ? 't land waar jij extreem veel liefde voor voelt. Waan jezelf geen Perzisch-prins, je bent een Marokkaan in hart en nieren..


Wat weet jij nou van mij? Ik ben afkomstig van de bani Ahrar, maargoed dat zal je niets zeggen haahahah Je zou eens moeten weten. En wat weet jij van de immigraties van moslims uit het midden oosten tijdens de Umawwiyyin, de Mariniyyin, de Muwahhidun en de Murabitun? Er bestaat niet zoiets als "marokkaan in hart en nieren"! Vervuil onze beschaving niet met je uit het westen geimporteerde neo-fascistische nationalisme. BAH


Citaat:
Maar, "maa taqish biladi" ? Da's me nooit opgevallen.


Tuurlijk zal je dat niet opvallen als je geen Arabisch begrijpt en niet verder komt dan opa's berg.


Citaat:
Welke richting ? Soes-sity waar je vandaan komt ?



Ik kom niet uit Soes city hoor hahhah Zo een stad bestaat niet.



Citaat:
Vreemd hoor, ik d8 namelijk dat Marokko stond voor vrije meningsuiting & Godsdienstvrijheid, wat een stelletje fröbel Marokkanen als 't daadwerkelijk zo is.


Marokko straft misbruik van die vrijheden KEIHARD AF en daar hebben ze gelijk in!



Citaat:
Wel jammer dat er geen Shari'a is dan zou ik zeggen dat Marokko niet staat voor misbruik van religie, dan zou jij worden afgestraft zoals het hoort. Met 't Zwaard . Ga vooral niet lekker door met je domme complottheorieen in SA..


Sharia is misbruik van religie. En jullie zullen vallen door het zwaard, want wie ermee regeerd zal erdoor gedood worden. Jullie bloed zal rijkelijk vloeien en de moslims zullen jullie eind vieren en een zucht van opluchting nemen! Jullie ontkenners van de islam, zullen gepast jullie plaats worden gewezen, jullie definitieve plaats die God voor jullie klaar heeft gezet inshallah.


Citaat:
JOUW LAND !!!!!! ?????? Sme7li, pardon, alsjemenou! Hahahaha! Jij bent echt niet tof in je bolletje! 't is van onze SCHEPPER a Soesy..


Alles is van onze schepper uiteindelijk. Dit wilt niet zeggen dat het ons niet is toegestaan om eigendom (voor in leenbruik) te hebben, onwetende, en vooral onfatsoenlijke vrouw.


Citaat:
[B]49:13. O, mensdom! Wij hebben u uit man en vrouw geschapen en Wij hebben u tot volkeren en stammen gemaakt, opdat gij elkander moogt kennen. Voorzeker, de godvruchtigste onder u is de eerwaardigste bij Allah. Voorwaar, Allah is Alwetend, Alkennend.


Inderdaad, en dit vers staat op zichzelf en is op geen enkele manier verbonden aan Berberinnetje en haar denkbeelden.


Citaat:
Doel je op Marokko of Holland ? Hahaha! Je bent echt grappig, maargoed da'k gevoel voor humor heb. Lees nogmaals..


Allebei!

Nou mevrouw de Nawawist. Weer helemaal niets zinnigs gezegd.

In een speeltuin kan je lekker schreeuwen wat je wilt, maar in een serieuze omgeving kan je je ware aard niet tonen.

Alsof je een gevangen dier bent, subhanallah.

Oh en je had het over SA...

Het zal je wel erg tegenvallen he. Dat die wahabieten en salafisten elkaar uitroeien.

Mekka zal ooit bevrijd worden van jullie afgoden, Berberinnetje. En dan zul je merken.

10-07-2004, 02:33

Citaat:
Origineel gepost door Asri
Alireza's ware aard werd tentoongespreid toen hij vloekend en tierend tekeer ging tegen iemand die hem op zn plaatst zette. Das niet echt des islams he Alireza?

Je probeert het alsnog met verschillende nicks om zieltjes te winnen

Allahie igziek
Ware aard? Op mijn plaats zetten? ahhaahah

Wat een opschepperij, maar niets anders dan wishfull thinking en wanhoop.

Niemand kan je rechtzetten, als je de koran aanhoudt.

En ik heb altijd maar 1 nickname. Tijd om te accepteren dat er meer mensen zijn die de sunna afwijzen.

Vloeken , gieren, tieren.. Bewijs maar.

Ik maak keiharde standpunten, maar het zijn de zwakken van geest die daar direct gevloek inzien.

Moge de mihna over jullie komen, en geen van jullie overlaten inshallah.

Moge het goede van het slechte worden onderscheiden, en moge God genade met ons allemaal hebben.

10-07-2004, 13:56

Citaat:
Dan ben ik benieuwd waar jij maatschappijleer hebt geleerd. Het hoeft helemaal geen reactie te zijn op "kwaad". Het kan vele verschillende factoren hebben, maar het resultaat is zowiezo kwaad.
Alireza, spijtig man dat mensen zoals jouw enkel geloven wat ze op school en op de unie te leren krijgen.


Citaat:
Een gebrek aan kennis, een gebrek aan beschaving.
Liever de genoemde twee dan de eenzijdigheid en hypocrisie die er heerst bij Alireza..


Citaat:
Jij voelt een diepe afkeer tegen de koran.
Dat is wat jij ervan maakt Alireza, jij voelt een diepe afkeer jegens Profeet Muhammed ( vrede zij met hem ). Via Profeet Muhammed dien ik de gedachtegang achter de verzen te begrijpen en te hanteren. Dat ontken ik Walilahi Alhamd niet, jij daarentegen waant zich Ahmed de groot!


Citaat:
Dat is wat JIJ er van maakt, nawawist.
Je hoeft me niet te geloven maar FEITEN blijven FEITEN !


Citaat:
Fout. Zij zijn gestuurd om ons te informeren over ons bestaan en God.

IBN-artikel dat uitgebreid zonder feitelijke onderbouwing op ingaat op de Salat ( gebed ) was je zeker ff ontschoten. Tot taak de boodschap van Allaah over te brengen, daar doel ik op. Ik heb geen boodschap ontkracht, slechts de boodschap nader tegen 't licht willen houden. Jij ( bron van ellende ) die dit beweert hebt noch kennis van de koran noch van logisch denken. Lees de Koran er maar op na, hier alvast 1 Aya..

2:125 [GLOW=skyblue]''En Wij geboden Abraham en Ismaël, zeggende: "Reinigt Mijn Huis voor degenen, die de ommegang verrichten en voor degenen, die er toegewijd in verblijven en voor degenen, die zich neer buigen en zich ter aarde werpen. [/GLOW]


Citaat:
Hier belaster je me weer. Inderdaad, verketteren! En dat blijf ik zeggen. Ik scheld niemand uit, ik zet alleen een spiegel voor je gezicht. Dat je dat verafschuwt, dat kan ik mij voorstellen. Maar jij en collegas zien alleen maar jullie eigen afbeelding! Het is een feit, ik kan het onderbouwen met de koran zelf, dat jij en geestverwanten afvallig zijn. Dat maakt jullie echter geen kuffar billaah, maar technisch gezien wel.
Ik belaster jouw helemaal niet, zie op IBN topic ''De Hypocriet Reza'' . M'n complimenten voor mijn broeder Jojo, die alle bewijzen heeft geplaatst, daar waar je masker valt. Blijft altijd interessant om te lezen voor nieuwe IBN-Leden..


Citaat:
Nee. Die heb jij Berberinnetje. En het schort je ook aan beschaving en akhlaaq.
Alireza, de genoemde ontbreekt op je dwaal-site IBN, daar waar je een FOK-forum wilt creëren.


Citaat:
Wat weet jij nou van mij? Ik ben afkomstig van de bani Ahrar, maargoed dat zal je niets zeggen haahahah Je zou eens moeten weten. En wat weet jij van de immigraties van moslims uit het midden oosten tijdens de Umawwiyyin, de Mariniyyin, de Muwahhidun en de Murabitun? Er bestaat niet zoiets als "marokkaan in hart en nieren"! Vervuil onze beschaving niet met je uit het westen geimporteerde neo-fascistische nationalisme. BAH
Altijd maar dat overloos geouwehoer, stop nou 's een keer met je fascistisch, racistisch, revisionistisch uitingen. Of wil je graag gebanned worden ? Zal je immers goed doen, want de toon van jouw 'inhoudelijke reacties' is angstaanjagend!


Citaat:
Tuurlijk zal je dat niet opvallen als je geen Arabisch begrijpt en niet verder komt dan opa's berg.
Blijkt dat je hier racistische gedachten mag spuien. En 't schort je ook aan beschaving en akhlaaq. Ik kom uit AbdelKariem Khattab's berg. Onze Berberse-strijder..


Citaat:
Marokko straft misbruik van die vrijheden KEIHARD AF en daar hebben ze gelijk in!
Tot een bepaalde hoogte van tolerantie. Diegene die aanslagen hebben gepleegd in Casa mogen achter slot en grendel, dat ontken ik ook niet!


Citaat:
Sharia is misbruik van religie. En jullie zullen vallen door het zwaard, want wie ermee regeerd zal erdoor gedood worden. Jullie bloed zal rijkelijk vloeien en de moslims zullen jullie eind vieren en een zucht van opluchting nemen! Jullie ontkenners van de islam, zullen gepast jullie plaats worden gewezen, jullie definitieve plaats die God voor jullie klaar heeft gezet inshallah.
Alireza, probeer je nou de naleving van de Shari'a ( Islamitische wet ) uit te leggen zoals je laatst deed met de Madhab's ? Hahaha, hou maar op..


Citaat:
Alles is van onze schepper uiteindelijk. Dit wilt niet zeggen dat het ons niet is toegestaan om eigendom (voor in leenbruik) te hebben, onwetende, en vooral onfatsoenlijke vrouw.
Je komt zo hebberig over met je MIJN LAND. Niks is van jouw. Je bent hier een gast op dit Bolleke . Dus gedraag je jegens onze SCHEPPER!


Citaat:
Allebei!

Nou mevrouw de Nawawist. Weer helemaal niets zinnigs gezegd.

In een speeltuin kan je lekker schreeuwen wat je wilt, maar in een serieuze omgeving kan je je ware aard niet tonen.

Alsof je een gevangen dier bent, subhanallah.

Oh en je had het over SA...

Het zal je wel erg tegenvallen he. Dat die wahabieten en salafisten elkaar uitroeien.
Onder Nawawist kan je nog zeggen dat je Nawawist een dier vindt, onder SA krijg je daar überhaupt de kans niet toe, die maken je af met 't Zwaard nog voordat je ook maar die gedachten kan krijgen. Alireza, de Koranistische variant van de Islam, zoals die naar voren komt bij jouw moet koste wat kost bestreden worden insha Allaah!


Citaat:
Mekka zal ooit bevrijd worden van jullie afgoden, Berberinnetje. En dan zul je merken.
Dus jij durft te beweren dat wij afgoden prijzen/vereren ? Jij moet later heel wat verantwoording afleggen bij onze SCHEPPER!

Maar bezoek 't is en verkondig je regelrechte nonsens, verdraaiingen en beledigingen aan ' adres van Allaah en Zijn Profeet (vrede zij met hem) openlijk zoals je doet op fora's dan zullen we zien wie er bevrijd wordt. Niet omdat je een zogenaamde-moslim bent, maar omdat je een haatzaaiende ongedierte bent.

Kijk nou eens waartoe je Berberinnetje toe dwingt!

Geen vriendelijke groet..

10-07-2004, 14:53
Zwaard, ben jij Oemel_Nawawi ?

10-07-2004, 15:20
sTyX ala Banano's, dat had ik toch al aangekaart ? Oemel_Nawawi, pronkt graag met haar Zwaard. Ik zal voortaan onder deze nick discussiëren..

10-07-2004, 15:56


Okidoki, dan weet ik dat.


Citaat:
sTyX ala Banano's, dat had ik toch al aangekaart ?
Hmm, het was mij niet helemaal duidelijk. Ik twijfelde, vandaar dat ik het vroeg.
Ik vind het trouwens wel goed van je dat je mijn nick goed spelt, wat betreft kleine en hoofdletters ! Toppie !

Groetjes.

sTyX

10-07-2004, 16:03
sTyX, je bent cooloe's .

Dank voor je vriendelijke groet.

Oemel_Nawawi.

10-07-2004, 16:11

Citaat:
Alireza, spijtig man dat mensen zoals jouw enkel geloven wat ze op school en op de unie te leren krijgen.


Spijtig dat mensen als jij bang zijn voor kennis en dus zichzelf intellectueel en geestelijk beperken.



Citaat:
Liever de genoemde twee dan de eenzijdigheid en hypocrisie die er heerst bij Alireza..


Dat is laster. Je bent zelf hypocriet, en de fitna onder de wahhabieten bewijst dat maar. Ook dat je als vrouw onbehoorlijk bent, en in het wilde weg praat, bewijst jouw hypocrisie. Het feit dat je zelfs op het internet komt en dat je in Nederland woont, en salafiyya schijnt te zijn, is hypocrisie. Je hele geloof is hypocrisie. Ik ben standvastig en open, ik heb niets te verbergen. Hypocriet kan ik dus ook niet zijn. Maar ik weet waarom je me zo noemt. Qua argumenten kan je niets tegen mij inbrengen, dus ga je op het persoonlijke vlak. Lekker belasteren, maar je vergeet dat dat niets waard is in de wereld van de wetenschap. Verder wil je vast niet alleen zijn in je beerput van hypocrisie en wens je mijn gezelschap. Nou nee, dankje.



Citaat:
Dat is wat jij ervan maakt Alireza, jij voelt een diepe afkeer jegens Profeet Muhammed ( vrede zij met hem ). Via Profeet Muhammed dien ik de gedachtegang achter de verzen te begrijpen en te hanteren. Dat ontken ik Walilahi Alhamd niet, jij daarentegen waant zich Ahmed de groot!



Ik voel geen afkeer tegen Mohammad, anders zou ik de koran niet accepteren, Berberinnetje. Je scheve redeneringsvermogen weet zich altijd weer schaamteloos te manifesteren. Jij hebt een diepe afkeer tegen Mohammad en God, je houdt echter wel van de woorden van corrupte geestelijken wiens daden niets waard zijn. Jij hanteert hun leugens die zij aan de profeet hebben toegeschreven en probeert zo de koran te begrijpen. Je weet echter niet dat je het slachtoffer bent van hetzelfde corrupte proces waar het Jodendom en het christendom aan zijn kapotgegaan. Ik waan mij niets, ik ben wie ik ben. Het probleem is dat jij jezelf dingen waant, wat jij niet bent. Salafi, moslim, laat me niet lachen.


Citaat:
Je hoeft me niet te geloven maar FEITEN blijven FEITEN !


Ja dat zijn mijn woorden. Feiten zijn feiten, en iedereen kan ze controleren. Jouw hele denkwijze en overtuiging staat lijnrecht tegenover de koran, maar de koran is daarentegen alles wat ik heb.


Citaat:
IBN-artikel dat uitgebreid zonder feitelijke onderbouwing op ingaat op de Salat ( gebed ) was je zeker ff ontschoten. Tot taak de boodschap van Allaah over te brengen, daar doel ik op. Ik heb geen boodschap ontkracht, slechts de boodschap nader tegen 't licht willen houden. Jij ( bron van ellende ) die dit beweert hebt noch kennis van de koran noch van logisch denken. Lees de Koran er maar op na, hier alvast 1 Aya..

2:125 [GLOW=skyblue]''En Wij geboden Abraham en Ismaël, zeggende: "Reinigt Mijn Huis voor degenen, die de ommegang verrichten en voor degenen, die er toegewijd in verblijven en voor degenen, die zich neer buigen en zich ter aarde werpen. [/GLOW]


Hier staat niet de reden waarom de profeten gestuurd zijn. Hier manifesteer je je koppige achterlijkheid weer. Subhanallah, heb je dan helemaal geen schaamte? En het artikel over de salat, is sterk onderbouwd. Nog nooit is iemand in staat geweest om het te weerleggen. Je kan van alles zeggen, maar bewijs kan je niet laten zien. Dat zegt alles over jouw hele geloof. Je steunt op verhalen van anderen en op je losgeslagen dierlijke emoties.



Citaat:
Ik belaster jouw helemaal niet, zie op IBN topic ''De Hypocriet Reza'' . M'n complimenten voor mijn broeder Jojo, die alle bewijzen heeft geplaatst, daar waar je masker valt. Blijft altijd interessant om te lezen voor nieuwe IBN-Leden..


Wat valt er te ontmaskeren als ik toegeef wat ik zeg? Ik zeg toch dat ik het soennisme in al haar vormen zal bestrijden, tot het vernietigd is? Ik zeg toch dat het eventueel kan uitlopen tot conventionele strijd? Oorlog, dood en vernietiging dus? Wat valt er te ontmaskeren? Ik zeg wat ik denk! Ik ben geen hypocriet zoals jij die jouw satanische leer probeert te verbergen achter een sluier van hypocriete tolerantie.



Citaat:
Alireza, de genoemde ontbreekt op je dwaal-site IBN, daar waar je een FOK-forum wilt creëren.


Onze site kent geen circusgangers, en dat is het verschil met marokko.nl en FOK. Ons forum zal geen podium worden voor jullie haat, achterlijkheid en godslaster, dat wordt meteen afgestrafd. Zowel racisten als fundamentalisten en iedereen die geen opvoeding heeft gehad zoals onze geestverwanten Kaasboer en collegas, worden zonder pardon verbannen! En dat mag je weten! Geen forum in Nederland kan wat dat beleid tippen aan dat van ons.



Citaat:
Altijd maar dat overloos geouwehoer, stop nou 's een keer met je fascistisch, racistisch, revisionistisch uitingen.


Mijn God, de hypocrisie!!! Jij beschuldigt mij van jouw eigen godsdienst? Jouw hele religie is revisionistisch, fascistisch en racistisch, en dan kom je mij beschuldigen? Je hebt het aan jouw eigen aard te danken, dat je bestreden wordt, en de strijd zal doorgaan tot jouw denkwijze (of de drager ervan) vernietigd is. Dat mag je weten.


Citaat:
Of wil je graag gebanned worden ? Zal je immers goed doen, want de toon van jouw 'inhoudelijke reacties' is angstaanjagend!


Je dient alleen God te vrezen, ik ben toch ook niet bang voor jullie barbarij? Sterker nog, ik heb echt zin in een confrontatie, tijd om te vechten voor de islam en de umma te zuiveren van het vuil wat erin gespoten is!


Citaat:
Blijkt dat je hier racistische gedachten mag spuien. En 't schort je ook aan beschaving en akhlaaq. Ik kom uit AbdelKariem Khattab's berg. Onze Berberse-strijder..


Mijn gedachten zijn niet racistisch. Ik heb niets tegen welk ras dan ook. Maar feit is wel dat jouw volk over het algemeen een toonbeeld van achterlijkheid en ellende is, en dat zij daar ook voor kiezen omdat de sociale structuur het in stand houdt. Het schort jou aan beschaving en akhlaaq. Abd al Karim al Khattabi, over racisme gesproken. Wilde hij geen Rif-republiek oprichten? Een land, wat zich onderscheidt van haar buren langs ETNISCHE grenzen? Hier verraadt je jezelf weer! En vergeet niet dat al Khattabi een rifi was, en dat Marokko voor 70% uit Suwassa bestaat. Je hebt dus niet het recht om de BERBERS te monopoliseren in de naam van de Riyaffa. Jullie zijn slechts 5% van alle Berbers in Noord Afrika.



Citaat:
Tot een bepaalde hoogte van tolerantie. Diegene die aanslagen hebben gepleegd in Casa mogen achter slot en grendel, dat ontken ik ook niet!


Wat een hypocrisie! Dat zeg je alleen omdat je weet dat je standpunt de Marokkanen tegen jou zou doen keren. Maar weet maar dat de Marokkanen geen idioten zijn, en de salafisten verafschuwen, of ze de daad nou zogenaamd goed- of afkeuren. Dat doet er niet toe! Ze weten wat in jullie ideologie afspeelt.


Citaat:
Alireza, probeer je nou de naleving van de Shari'a ( Islamitische wet ) uit te leggen zoals je laatst deed met de Madhab's ? Hahaha, hou maar op..


De sharia is geen islamitische wet, deze soennietische terminologische betekenis heeft geen basis in de koran, maar in de sunna. Het woord shar3, is wet- of regelgeving, maar slaat in de koran op de natuurwetten en spirituele regelgevingen.



Citaat:
Je komt zo hebberig over met je MIJN LAND. Niks is van jouw. Je bent hier een gast op dit Bolleke . Dus gedraag je jegens onze SCHEPPER!


Inderdaad MIJN LAND. Zeer zeker van MIJ en van iedereen die een Marokkaanse nationaliteit heeft. Ik mag dan wel een gast zijn, maar een gast mag eigendom vergaren. Dat recht heb ik van God en staat!



Citaat:
Onder Nawawist kan je nog zeggen dat je Nawawist een dier vindt, onder SA krijg je daar überhaupt de kans niet toe, die maken je af met 't Zwaard nog voordat je ook maar die gedachten kan krijgen.



Het is jou waarschijnlijk ontgaan dat SA vol met hoerententen, gokhallen, drugsverslaafden, sexslaven en slavinnen, corrupte mensen, en dergelijke zit? God en de profeet worden beiden vervloekt in de steden, heb jij geen idee hoe het volk er aan toe is? Heb jij dan geen interactie met de mensen daar? Tuurlijk niet, je zeurt alleen maar. Nogmaals.. de mentaliteit die je vanuit de bergen hebt meegenomen, niet verder kijken dan opa's rots, heb je hier in Nederland ook. De satanaanbidders van SA zullen en masse ge-executeerd worden, voordat zij ook mijn naam durven te noemen. De staat zal vallen en het land zal in de macht van een noordelijke macht vallen, let op mijn woorden. De wahhabieten zullen worden vernietigd en op lange termijn, de soennieten. Wat gedachtes betreft, de moderator van free-minds.org is een Saoudi. Ik sta regelmatig in contact met seculiere Saoudi's en wij strijden voor het bevrijden van al jazeera van jullie monsters. En we zullen geen genade tonen.


Citaat:
Alireza, de Koranistische variant van de Islam, zoals die naar voren komt bij jouw moet koste wat kost bestreden worden insha Allaah!


De koran zal door jullie bestreden worden, maar de islam zal overwinnen. Jullie corruptie zal eindigen in een zee van bloed en verderf en dat hebben jullie aan julliezelf te danken. Jullie zijn simpelweg, mufsidun al ard, geen moslims. Jullie straf in de wereld zal een voorbereiding zijn op jullie lot in het hiernamaals, insha allah.



Citaat:
Dus jij durft te beweren dat wij afgoden prijzen/vereren ? Jij moet later heel wat verantwoording afleggen bij onze SCHEPPER!

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10