Bekijk volle/desktop versie : 1.0 voor die piraten...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

11-04-2009, 23:39
Een Amerikaanse sleepboot met zestien bemanningsleden aan boord, is vandaag rond 11.00 uur gekaapt door Somalische piraten in de Golf van Aden. Dat is uit Keniaanse maritieme bron vernomen.

Het gaat meer bepaald om de 75 meter lange Amerikaanse sleepboot Buccaneer. Volgens Italiaanse mediaberichten behoort het schip tot de rederij Micoperi Marine Contractors in Ravenna. De sleepboot was onderweg van Singapore naar Suez. Het Italiaanse fregat Maestrale zou op weg zijn naar het crisisgebied.

De zestien bemanningsleden, tien Italianen, vijf Roemenen en een Kroaat zijn ongedeerd", zei Andrew Mwangura, coördinator van het Oost-Afrikaanse Zeelieden Hulpprogramma. Het ministerie van Buitenlandse Zaken in Rome zei dat het de zaak volgens internationale afspraken zal aanpakken.

http://www.hln.be/hln/nl/3204/Piraten/article/detail/816264/2009/04/11/Nog-Amerikaanse-boot-gekaapt-door-piraten.dhtml

nu nog en film met brad pit in de hooftrol en het komt goed.

12-04-2009, 00:25


warom sommige mensen toch altijd partij kiezen voor criminelen is mij geheel onduidelijk.

12-04-2009, 00:41

Citaat door Dezelfde:
warom sommige mensen toch altijd partij kiezen voor criminelen is mij geheel onduidelijk.



voor jou criminelen voor anderen vrijheidstrijders.

@Tacmor
Hoezo moet Brad Pitt de hoofdrol spelen, Ik zie Denzel Washington als de hoofdpiraat, de brein achter alles, Ik voorspel een tweede oscar

12-04-2009, 00:41

Citaat door Dezelfde:
warom sommige mensen toch altijd partij kiezen voor criminelen is mij geheel onduidelijk.
De islam trekt misdadigers aan.

12-04-2009, 00:44


Waarom zijn dat nou weer vrijheidsstrijders ?! Het zijn gewoon Somalische holleeders. Criminelen die het doen voor het geld.

12-04-2009, 00:47

Citaat door Duitscher:
Waarom zijn dat nou weer vrijheidsstrijders ?! Het zijn gewoon Somalische holleeders. Criminelen die het doen voor het geld.



Het zijn vissers die het heft in handen nemen nadat europese schepen alle vis uit hun zee stelen. Voor hun is die vis een bron van voedsel. Zoals ik al zei, verdiep je eerst in het onderwerp voordat je mening vormt. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.

12-04-2009, 00:49

Citaat door Dezelfde:
warom sommige mensen toch altijd partij kiezen voor criminelen is mij geheel onduidelijk.

Zijn niet moslims natuurlijk !

Die mag je onderdrukken, volgens heel wat moslim fascisten op deze site !

12-04-2009, 00:53

Citaat door Vixen:
Het zijn vissers die het heft in handen nemen nadat europese schepen alle vis uit hun zee stelen. Voor hun is die vis een bron van voedsel. Zoals ik al zei, verdiep je eerst in het onderwerp voordat je mening vormt. Er zijn altijd twee kanten aan een verhaal.


Waarom kapen ze dan handelsschepen?

12-04-2009, 00:55

Citaat door Duitscher:
Waarom kapen ze dan handelsschepen?




compesatie

12-04-2009, 01:25

Citaat door Dezelfde:
warom sommige mensen toch altijd partij kiezen voor criminelen is mij geheel onduidelijk.

warom mensen naar horrorsfilms kijken is mij ook onduidelijk.maar dat terzijde,ik lul graag over zo onderwerpen,jij niet dan?

12-04-2009, 01:26

Citaat door Vixen:
voor jou criminelen voor anderen vrijheidstrijders.

@Tacmor
Hoezo moet Brad Pitt de hoofdrol spelen, Ik zie Denzel Washington als de hoofdpiraat, de brein achter alles, Ik voorspel een tweede oscar

als somalier,en topfilm,zeker weten.

12-04-2009, 02:30
stond 3-1 voor de piraten..toch

12-04-2009, 08:21



Citaat door Dezelfde:
warom sommige mensen toch altijd partij kiezen voor criminelen is mij geheel onduidelijk.

Stoer gedoe van jongetjes, meer niet.

12-04-2009, 08:23

Citaat door Vixen:
voor jou criminelen voor anderen vrijheidstrijders.

@Tacmor
Hoezo moet Brad Pitt de hoofdrol spelen, Ik zie Denzel Washington als de hoofdpiraat, de brein achter alles, Ik voorspel een tweede oscar



Deze lieden strijden voor geen enkele vrijheid, sterker nog..ze zorgen ervoor dat er in Somalie absoluut geen vrijheid is, alleen terreur en doodslag.

Ze gaan voor hun eigen beurs,. net als drugsdealers... niet meer niet minder.


Het wordt tijd dat deze criminelen gewoon direct uit het water geschoten worden.

12-04-2009, 09:02
Ah joh die bedrijven hebben genoeg geld, laat ze gewoon betalen.....

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7