Bekijk volle/desktop versie : Hoe krijg ik dit opgelost?!



Pagina's : [1] 2

11-04-2009, 13:49
Ladies, heb ff jullie hulp nodig! Ik heb gisteren een nieuw armbandje aangedaan, maar die krijg ik nu niet meer uit. Mijn man heeft die volgens mij te hard dicht geklikt of miss verkeerd ! We hebben met kracht en macht geprobeerd maar het armbandje wilt maar niet opengaan. Wat nu?

Iemand die tips heeft?

11-04-2009, 14:09


Ga langs de juwelier. Die weten er wel raad mee.

11-04-2009, 14:11
dag blauwe hemel

als je nu eens uw polsen inwrijft met dreft of zo, dan glijd het armbande misschien wel van je hand. En als je het uit hebt, dan kan je het slotje beter bekijken denk ik...

11-04-2009, 14:12
Probeer je pols goed in te smeren met zeep, dan zul je zien dat je armband er makkelijker af glijdt.

11-04-2009, 15:34



Citaat door gelderse:
Ga langs de juwelier. Die weten er wel raad mee.


Kan ik doen, maar wil het zelf gwn eerst proberen.

11-04-2009, 15:35

Citaat door rrrrrrrrrrrrrrr:
dag blauwe hemel

als je nu eens uw polsen inwrijft met dreft of zo, dan glijd het armbande misschien wel van je hand. En als je het uit hebt, dan kan je het slotje beter bekijken denk ik...



Citaat door Bounty78:
Probeer je pols goed in te smeren met zeep, dan zul je zien dat je armband er makkelijker af glijdt.


Nee het armbandje kan er niet zo uitglijden, die is net op maat dus dat lukt me zkr niet. Ik moet dat slotje zien open te krijgen, weet alleen niet hoe

11-04-2009, 15:38
Het ergste van al is als ik dat niet open krijg, moet ik met dat armbandje aan slapen en daar kan ik niet tegennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn. Zelfs thuis met het huishouden verdraag ik geen juwelen, dus word gek als ik het vandaag niet openkrijg Ik kan mijn man wel

11-04-2009, 15:38
Had ik ook een keer met een oorbel. En het was nou juist een oorbel die ik super lelijk vond en niet zou passen bij mijn feest outfit

Toen ik maar accepteerde dat ik die oorbellen moest dragen, kreeg mijn moeder hem los. Marokkaanse sieraden

11-04-2009, 15:40
Blauwe hemel heb je die nog maar net nieuw? Want dan kun je terug naar de winkel en zeggen dat je het slotje niet open krijgt, dan moeten zij het open maken op hun kosten natuurlijk

11-04-2009, 15:41

Citaat door sol_y_mar:
Had ik ook een keer met een oorbel. En het was nou juist een oorbel die ik super lelijk vond en niet zou passen bij mijn feest outfit

Toen ik maar accepteerde dat ik die oorbellen moest dragen, kreeg mijn moeder hem los. Marokkaanse sieraden


Deze is net een heel mooi armbandje heb die nog pas cadeau gekregen en heb schrik dat ik het stuk ga maken door aan dat slotje te zitten. Het is gwn dat ik geen juwelen thuis verdraag en er niet mee kan slapen dus dat ding moet eraf

11-04-2009, 15:42

Citaat door m.enel:
Blauwe hemel heb je die nog maar net nieuw? Want dan kun je terug naar de winkel en zeggen dat je het slotje niet open krijgt, dan moeten zij het open maken op hun kosten natuurlijk


Hij is nog nieuw ja maar daarvoor moet ik dan trg naar Marokko gaan

11-04-2009, 15:44

Citaat door blauwe_hemel:
Deze is net een heel mooi armbandje heb die nog pas cadeau gekregen en heb schrik dat ik het stuk ga maken door aan dat slotje te zitten. Het is gwn dat ik geen juwelen thuis verdraag en er niet mee kan slapen dus dat ding moet eraf


Ik geloof graag dat het een mooi armbandje is, bsa7tek
Blijf er maar even af en probeer het later nog een keer, hopelijk krijg je hem af.

11-04-2009, 15:53



Citaat door blauwe_hemel:
Hij is nog nieuw ja maar daarvoor moet ik dan trg naar Marokko gaan



Ai dat is iets te ver ik hoop dat het lukt om die open te krijgen.

11-04-2009, 15:54

Citaat door sol_y_mar:
Ik geloof graag dat het een mooi armbandje is, bsa7tek
Blijf er maar even af en probeer het later nog een keer, hopelijk krijg je hem af.


Allahi a7tek Sa7a! Shoekran Haha, dat is het juist. Als je weet dat iets niet lukt, ga je er gwn de hele tijd aan zitten uit frustraties Maar je hebt gelijk, ik ga er gwn van af blijven en laat straks iemand anders proberen.

11-04-2009, 16:04
Wat voor sluiting zit erop, soms duw je net de verkeerde kant op zonder het door te hebben. Heb je soms een foto of plaatje van de sluiting?

Pagina's : [1] 2