Bekijk volle/desktop versie : Fotografie Samira



10-04-2009, 23:14
Ik wil even Samira uit Gent bedanken voor al haar moeite en het prachtig werk dat ze heeft geleverd. Ik heb haar genomen de dag dat ik ging tekenen in het gemeentehuis en de resultaten waren super!! ik heb twee dvd's gekregen met gepersonaliseerde covers, een prachtig foto-album, extra losse foto's voor mn schoonfamilie en een cd met alle originelen. Dus hierbij, Samira bedankt voor alles!!!


Echt een aanradertje en over de prijs hoeft niemand te piekeren

11-04-2009, 15:21


hoeveel?
Heb je misschien geen voorbeeldjes?

11-04-2009, 15:24
hangt af van wat je wil en als ze je foto's als voorbeelden mag gebruiken in haar fotoboek krijg je een fikse korting. Maar ze is echt helemaal ni duur


Ik heb wel mn eigen foto's maar die ga ik hier niet zetten

11-04-2009, 15:26

Citaat door Miss_ThUg_R:
hangt af van wat je wil en als ze je foto's als voorbeelden mag gebruiken in haar fotoboek krijg je een fikse korting. Maar ze is echt helemaal ni duur


Ik heb wel mn eigen foto's maar die ga ik hier niet zetten


trekt ze ook foto's van details enzo? schoen, ring, ...
foto's in de omkleedkamer vind ik ook alrijd leuk

11-04-2009, 19:17



Citaat door alhob_3adab:
trekt ze ook foto's van details enzo? schoen, ring, ...
foto's in de omkleedkamer vind ik ook alrijd leuk


ja daarom vond ik haar zo goed. Thuis bij me heeft ze foto's genomen, op het gemeentehuis nam ze foto's van duiven, close ups van ringen met het trouwboekje. Ze heeft egt oog voor detail hoor.

06-05-2010, 19:41
Kan je me haar nr geven.. of wie het heeft

Shokran, tis behoorlijk dringend dus up up

02-03-2011, 18:40
Salaam,

dat je haar op deze manier bedankt kan alleen betekenen dat Ze goed is in wat ze doet. Ik ben ook dringend op zoek naar een fotograaf met deze eigenschappen wil je me aub haar nummer pmen alvast bedankt

26-04-2013, 03:20
Hallo kan iemand haar nummer bezorgennn