Bekijk volle/desktop versie : Een nieuweling in de keuken!! ....HeLP!!!



10-04-2009, 15:50
Dames,

Wie kan mij helpen met gerechten??
Ik ga binnekort trouwen en ik weet heel weinig af van de keuken


Misschien dat ik hier wat in een word bestand kan krijgen en het uitprinten??
Als een soort kookboek..??

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.

10-04-2009, 16:08


in de topper staan wordrecepten

en verder gewoon vaak komen kijken, uitproberen en laten zien :P

13-04-2009, 10:37
Gewoon proberen meid, thuis voor je ouders koken of voor je broertjes/zusjes/jezelf.... koken heeft oefening nodig en hoe vaker je het doet hoe meer handigheid je krijgt... je kunt niet 'geboren' zijn met kookkunsten, dat heeft oefening nodig.... dus je moet gewoon in actie schieten.... er staan hier genoeg recepten, volg dat gewoon precies op en het zal zeker slagen, zo heeft iedereen het moeten leren... Succes!

13-04-2009, 12:26

Citaat door Moslima22:
Gewoon proberen meid, thuis voor je ouders koken of voor je broertjes/zusjes/jezelf.... koken heeft oefening nodig en hoe vaker je het doet hoe meer handigheid je krijgt... je kunt niet 'geboren' zijn met kookkunsten, dat heeft oefening nodig.... dus je moet gewoon in actie schieten.... er staan hier genoeg recepten, volg dat gewoon precies op en het zal zeker slagen, zo heeft iedereen het moeten leren... Succes!


Ik sluit mij aan bij moslima! Het beste is gewoon blijven PROBEREN. Mislukt het 1 keer, dan doe je het maar opnieuw en weet je ook de 2de keer wat er verkeerd was! Zo ga je verder. Ik raad je aan om dan eerst met basisgerechten te beginnen en dan naarmate je het gewend raakt te experimenteren.

14-04-2009, 11:26


Heel erg bedankt!!

De topper, waar is dat??