Bekijk volle/desktop versie : Wiens kind



Pagina's : [1] 2

10-04-2009, 11:12
heeft ook weleens een kraaltje in de neus gestopt.

Mijn dochter van 4,5 is dat net overkomen ze is nu met haar vader onderweg naar de huisarts. Ik dacht dat ze het rond deze leeftijd niet meer deden en dat ze wel slim genoeg waren

Ze is meskina helemaaaaaal overstuur en in paniek weggegaan . Ze kreeg bijna geen lucht meer door het huilen. Doet het echt zo zeer als ze em eruit halen?

10-04-2009, 11:21


Hopelijk komt het goed....

10-04-2009, 11:21
mn zusje heeft op 20jarig leeftijd een propje papier laten verwijderen die ze als kind hoog in de neus had verstopt ze had veel last van hoofdpijn en ze hebben dit dus veel later ontdekt.


inshAllah kunnen ze die pareltje pijnloos verwijderen.

10-04-2009, 11:27

Citaat:

Citaat door Mysticalia:
mn zusje heeft op 20jarig leeftijd een propje papier laten verwijderen die ze als kind hoog in de neus had verstopt ze had veel last van hoofdpijn en ze hebben dit dus veel later ontdekt.


inshAllah kunnen ze die pareltje pijnloos verwijderen.

mijn zusje had toen ze klein was een pinda in der neus gepropt die heeft er ook jaren in gezeten ..

10-04-2009, 11:28


Is dit echt zooooo erg ik maak me zo een zorgen. Had liever meegewilt om haar te troosten, maar ik heb hier ook nog een ziek kind.

10-04-2009, 11:32
Waaaaaaaaaaaa wie kan me gerust stellen? Ik maak me zoooooooooo een zorgen. Ik heb echt met haar te doen meskina

10-04-2009, 11:34

Citaat door Mariam_M:
Waaaaaaaaaaaa wie kan me gerust stellen? Ik maak me zoooooooooo een zorgen. Ik heb echt met haar te doen meskina


Kan je je man niet ff bellen?

10-04-2009, 11:36

Citaat door Mysticalia:
Kan je je man niet ff bellen?


Heb ik al gedaan. Ze zitten nog steeds in de wachtkamer. Al een half uur. Ik hoop dat ie alsnog vanzelf eruit valt of dat ze ineens keihard moet niezen

10-04-2009, 11:37

Citaat door Mariam_M:
Waaaaaaaaaaaa wie kan me gerust stellen? Ik maak me zoooooooooo een zorgen. Ik heb echt met haar te doen meskina



Maak je geen zorgen, komt goed.
Bel je man dan weet je ook gelijk hoe het gaat met je dochtertje.

10-04-2009, 11:39

Citaat door youssra.el:
Maak je geen zorgen, komt goed.
Bel je man dan weet je ook gelijk hoe het gaat met je dochtertje.


Thnx zie mij reactie hierboven. Heb hem net gebeld en hij zou me bellen zodra ze klaar waren

Me maag draait er steeds van vind het echt sneu voor der.

Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

10-04-2009, 11:39

Citaat door Mariam_M:
Heb ik al gedaan. Ze zitten nog steeds in de wachtkamer. Al een half uur. Ik hoop dat ie alsnog vanzelf eruit valt of dat ze ineens keihard moet niezen



inshallah ikoun alghayr!

Maak je geen zorgen, dokters kennen zulke situaties maar al té goed

10-04-2009, 11:40

Citaat door lilchakir:

mijn zusje had toen ze klein was een pinda in der neus gepropt die heeft er ook jaren in gezeten ..



toen mn zus wakker werd na de operatie en nog groggy was, vroeg de arts wat dat papiertje was. zei een schatkaart

10-04-2009, 11:42


Mijn zusje heeft op haar 7e nog een kraal in haar kleine neus gestopt. Heel eerlijk ik raakte in paniek, hij zat er echt diep in. ik heb langzaamaan met olie en het middenstuk van een wattenstaafje het er uiteindelijk eruit gekregen. Ben nu getraumatiseerd! Ze mag van mij niet meer met kralen spelen..

10-04-2009, 11:42

Citaat door Mysticalia:
inshallah ikoun alghayr!

Maak je geen zorgen, dokters kennen zulke situaties maar al té goed


Ik weet dat het goed zal komen en dat de huisarts em wel eruit krijgt, maar ze houd helemaal niet van dokters. Ze heeft er een trauma aan overgehouden toen ze 2 jaar geleden haar keel en neus amandelen had laten verwijderen.

Ze raakte net ook helemaaaal in paniek en kreeg gewoon bijna geen lucht meer. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar ik vind het zoooooooo zielieggg

Ik weet dat ze echt gaat tegenstribbelen en dat ze echt niet rustig gaat zitten. Ze zullen haar zeker wel met ze 3en moeten vasthouden

10-04-2009, 11:43

Citaat door Mysticalia:
toen mn zus wakker werd na de operatie en nog groggy was, vroeg de arts wat dat papiertje was. zei een schatkaart



Pagina's : [1] 2