Bekijk volle/desktop versie : partypoopers



Pagina's : [1] 2

09-04-2009, 23:47
[ ik was een tijdje terug naar een gala geweest met wat vrienden en 1 van die gasten was met een marokkaanse meid gekomen, van het type jennifer lobaz, geen probleem dacht ik, als ze maar uit mijn buurt blijft. gala was net op de helft of ik zie dat marokkaanse wijf tierend aan de telefoon in de hal poosje later tref ik haar snikkend in een hoekje, echt een hoopje verdriet, zo zielig, ik kreeg gewoon medelijden met haar

ik dacht weet je wat, ik ga me als een gentleman gedragen en ga haar vragen wat er aan de hand is. had ik nooit moeten doen als je me vraagt wat de grootste fout is in je leven dan was het dit.
"snif..snif..mijn vader snif.. heeft een flyer gevonden van dit gala gevonden snif..hij wil snif snif... dat ik nu naar huis kom anders komt ie me halen snif.."
"meen je niet (:moe zal ik lucas halen, dan brengt ie je naar huis?"

dus ik lucas zoeken, kom ik m tegen bij de bar helemááál bezopen
zegt ie dat ie niet kan rijden en of ik haar naar kan brengen, dus ik weiger direct, komen die andere zich ermee bemoeien, "kom op..breng haar..hij kan zo toch niet rijden, jij bent ook marokkaan, jou begrijpt ze beter " dus ik dacht fok it anders krijg ik dit gezeik de hele nacht te horen.
blijkt ze helemaal in rotterdam te wonen en het gala was in amsterdam hele nacht verpest, uur op de snelweg, wou ze nog bij een tankstation stoppen voor een kop koffie, het lef , waren we nog verdwaald in amsterdam..pffff ben gelijk daarna maar naar huis doorgereden ]


waaaaaaaarom gaan jullie uit als je weet dat de kans groot is dat je wordt gepakt



ps. voor de dame in kwestie, als je dit leest, bij deze, bedankt voor het verkloten van mijn avond

09-04-2009, 23:49


een gala nog wel, had ze zich niet snel omgekleed?

09-04-2009, 23:51


Wel attent van je om haar alsnog te brengen..

Chapeau..

09-04-2009, 23:52

Citaat door FarahNaz:
een gala nog wel, had ze zich niet snel omgekleed?


nee, ben benieuwd hoe het met haar is afgelopen.
hele avond zitten flikflooien met een nederlander, dus de biergeur zit lekker diep in de kleren

09-04-2009, 23:53


Ja, lief van je.

09-04-2009, 23:54
hahahahaahah

09-04-2009, 23:54

Citaat door PeetVader:
nee, ben benieuwd hoe het met haar is afgelopen.
hele avond zitten flikflooien met een nederlander, dus de biergeur zit lekker diep in de kleren
zoals je zelf zegt, AFGELOPEN met haar

09-04-2009, 23:55

Citaat door Peligrosa_:


Wel attent van je om haar alsnog te brengen..

Chapeau..



pfff, wollah als ik wist dat ze in rotterdam woonde had ik haar echt niet gebracht

09-04-2009, 23:55
Zij flikflooit met hollanders jij flikflooit met hollanders. Maakt jou geen haar beter.

09-04-2009, 23:56

Citaat door PeetVader:
pfff, wollah als ik wist dat ze in rotterdam woonde had ik haar echt niet gebracht


Well.. Dan had je dr ook gbracht.. ''I know u''..

09-04-2009, 23:57

Citaat door PeetVader:
nee, ben benieuwd hoe het met haar is afgelopen.
hele avond zitten flikflooien met een nederlander, dus de biergeur zit lekker diep in de kleren


Hypocriete opmerking..

09-04-2009, 23:58

Citaat door rabatiaa:
Zij flikflooit met hollanders jij flikflooit met hollanders. Maakt jou geen haar beter.



waar de fok zie jij ergens staan dat ik het over het flikflooien heb nerd

de punt is; veel marokkaanse meiden gaan uit met in hun achterhoofd dat er een kans is dat ze gepakt worden

10-04-2009, 00:03



Citaat door PeetVader:
waar de fok zie jij ergens staan dat ik het over het flikflooien heb nerd

de punt is; veel marokkaanse meiden gaan uit met in hun achterhoofd dat er een kans is dat ze gepakt worden



Citaat door PeetVader:
nee, ben benieuwd hoe het met haar is afgelopen.
hele avond zitten flikflooien met een nederlander, dus de biergeur zit lekker diep in de kleren



10-04-2009, 00:03

Citaat door Peligrosa_:
Well.. Dan had je dr ook gbracht.. ''I know u''..



geloof me, ik zou t niet doen
, zo goed ken je me dus toch niet

10-04-2009, 00:05

Citaat door PeetVader:
geloof me, ik zou t niet doen
, zo goed ken je me dus toch niet


Blijkbaar niet..

Pagina's : [1] 2