Bekijk volle/desktop versie : dadels voor bruiloft



09-04-2009, 22:41
Wie kan me helpen aan dadels vor bruiloft? r moet dan ook al die walnoten inzitten?

09-04-2009, 22:49


Die vindt je gewoon bij de betere marokkaanse kruidenier, het beste neem je die grote medjoul dadels.
Deze zijn groot en lekker zacht. Maak er een sneetje in, haal de pit eruit en vul deze met een halve walnoot.
Neem aub geen amandelen, voor je het weet breekt er iemand zijn tanden...

Succes!

09-04-2009, 22:51

Citaat door XShaharazadeX:
Die vindt je gewoon bij de betere marokkaanse kruidenier, het beste neem je die grote medjoul dadels.
Deze zijn groot en lekker zacht. Maak er een sneetje in, haal de pit eruit en vul deze met een halve walnoot.
Neem aub geen amandelen, voor je het weet breekt er iemand zijn tanden...

Succes!



Kun je die gewoon bij een marokkaanse bazar halen?? en wet je ook hoeveel dat kost ongeveer?

09-04-2009, 23:17

Citaat door hayatje:
Kun je die gewoon bij een marokkaanse bazar halen?? en wet je ook hoeveel dat kost ongeveer?





Ik weet nog dat mn nicht ging trouwen, voor zo een grote pakket was ze 5 euro kwijt niet echt duur...

09-04-2009, 23:19



Citaat door hayatje:
Kun je die gewoon bij een marokkaanse bazar halen?? en wet je ook hoeveel dat kost ongeveer?


De dadels die ik bedoel kosten ongeveer 40 euro per doos, dit zijn echt de beste en lekkerste ( mag ook wel voor een bruiloft)

09-04-2009, 23:20

Citaat door hayatje:
Wie kan me helpen aan dadels vor bruiloft? r moet dan ook al die walnoten inzitten?





jaa lekker met walnoten

11-04-2009, 10:48

Citaat door XShaharazadeX:
De dadels die ik bedoel kosten ongeveer 40 euro per doos, dit zijn echt de beste en lekkerste ( mag ook wel voor een bruiloft)



en zit daar dan ook veel in??

11-04-2009, 10:54
Probeer de zwarte markt, kheb gehoord dat je daar hele lekkere (en grote) en hebt.

11-04-2009, 14:00

Citaat door hayatje:
en zit daar dan ook veel in??


ja er zit veel genoeg in.

wij doen die ook altijd als we bruiloften / zelfs babyfeesten hebben.
inderdaad doe er geen amandel in maar beter halve walnoot.

ze zijn inderdaad lekker zacht



succes meid.
allahyakamal balghayr insjallah

12-04-2009, 14:10

Citaat door berkania_lovely:
ja er zit veel genoeg in.

wij doen die ook altijd als we bruiloften / zelfs babyfeesten hebben.
inderdaad doe er geen amandel in maar beter halve walnoot.

ze zijn inderdaad lekker zacht



succes meid.
allahyakamal balghayr insjallah


Kun je die gewoon bij een marokkaanse bazaar halen? en weet je hoeveel ik zegmaar nodig hebt? ik verwacht 255 tafels, 15 bij de vrouwen en 10 bij de mannen. Krijgen mannen ook dadels? of doen ze dat alleen bij de vrouwen?