Bekijk volle/desktop versie : Virtueel vreemd gaan!!!



Pagina's : [1] 2

09-04-2009, 15:20
[Mensen komen met de raarste dingen

Maaruuuh wie is er wel eens virtueel vreemd gegaan ]

09-04-2009, 15:21


Haha hoe is dat mogelijk

09-04-2009, 15:22
Hoe doe je dat? Laat ik dat eens proberen.



Geintje.

09-04-2009, 15:25

Citaat door Rebel_N:
Haha hoe is dat mogelijk


Door bijv hier op m.nl te flirten met andere mannelijke leden


Citaat door Croezy.:
Hoe doe je dat? Laat ik dat eens proberen.



Geintje.


You bad girl

09-04-2009, 15:39


Mijn ex had heel lang virtueel contact met een meisje, tijdens onze relatie. Tot op een dag ik allemaal mailtjes had gevonden in zijn ouwe e-mail, ik dacht ik zeg niets na elke dag meer mailtjes te lezen die hij ontving en verstuurde werd ik gek! Ik las zelfs dat ze elkaar graag wouden zien. Dat was toen voor mij de druppel en vertelde hem dat ik alles had gelezen...
Er zijn mensen die via mail enz, contact gaan zoeken met andere (meiden/jongens).

09-04-2009, 15:50

Citaat door Stje.:
Mijn ex had heel lang virtueel contact met een meisje, tijdens onze relatie. Tot op een dag ik allemaal mailtjes had gevonden in zijn ouwe e-mail, ik dacht ik zeg niets na elke dag meer mailtjes te lezen die hij ontving en verstuurde werd ik gek! Ik las zelfs dat ze elkaar graag wouden zien. Dat was toen voor mij de druppel en vertelde hem dat ik alles had gelezen...
Er zijn mensen die via mail enz, contact gaan zoeken met andere (meiden/jongens).


Wooow!!

09-04-2009, 15:52

Citaat door Stje.:
Mijn ex had heel lang virtueel contact met een meisje, tijdens onze relatie. Tot op een dag ik allemaal mailtjes had gevonden in zijn ouwe e-mail, ik dacht ik zeg niets na elke dag meer mailtjes te lezen die hij ontving en verstuurde werd ik gek! Ik las zelfs dat ze elkaar graag wouden zien. Dat was toen voor mij de druppel en vertelde hem dat ik alles had gelezen...
Er zijn mensen die via mail enz, contact gaan zoeken met andere (meiden/jongens).


Erg man!

09-04-2009, 15:53
Ik wist wel dat ik iets moest doen met de RAM schijf...

09-04-2009, 15:54

Citaat door Stje.:
Mijn ex had heel lang virtueel contact met een meisje, tijdens onze relatie. Tot op een dag ik allemaal mailtjes had gevonden in zijn ouwe e-mail, ik dacht ik zeg niets na elke dag meer mailtjes te lezen die hij ontving en verstuurde werd ik gek! Ik las zelfs dat ze elkaar graag wouden zien. Dat was toen voor mij de druppel en vertelde hem dat ik alles had gelezen...
Er zijn mensen die via mail enz, contact gaan zoeken met andere (meiden/jongens).

Ja man... wel triest zeg...

09-04-2009, 15:57

Citaat door Dunyas:
Wooow!!



Citaat door HETONDERZOEK:
Erg man!




09-04-2009, 15:57

Citaat door Aanwezig:
Ja man... wel triest zeg...


Ja is inderdaad triest, maar helaas het gebeurd.

09-04-2009, 16:35

Citaat door Stje.:
Ja is inderdaad triest, maar helaas het gebeurd.

Wat was zijn reactie?

09-04-2009, 16:39


wat betekent virtueel

09-04-2009, 16:42
Sjees hoe kun je virtueel vreemd gaan

09-04-2009, 16:47
ik ga altijd flirtueel vreemd

Pagina's : [1] 2