Bekijk volle/desktop versie : Aaauuuuuu !!!!



09-04-2009, 09:47
Heb dus sinds gister een beugel en het doet pijn aan me mond, volgens mij zijn vanavond me wangen en lippen helemaal kapot van dat stomme ding.

Waar ben ik toch aan begonnen

En ik heb honger maar het eet zo lastig, ik ben zooo zielig nu. Ik wilde een cornetto nemen om mezelf te troosten, maar het hoorntje is te hard bedacht ik me

Ga zo een water ijsje sabbelen

09-04-2009, 09:49


wie mooi wil zijn, moet pijn leiden

09-04-2009, 09:53

Citaat door PenKrijger:
Pas je op met oraal geven aan een gedetineerde? Hij is genoeg gestraft.


Pfff en hiervoor moet je een "nieuwe" nickname nemen

09-04-2009, 09:58

Citaat door PenKrijger:
Ik verwacht van jou beter. Ik maak nooit een nieuwe nickname aan om te bashen. Maar enkel omdat er een algehele boycot bestaat op Najibsri.


Ik heb teveel pijn, i'm so not in the mood. Ik wil iemand hoeken.

09-04-2009, 10:01



Citaat door PenKrijger:
IS je dochter in de buurt?


What are you implying?

Mijn prinsesje is op peuterschool.

09-04-2009, 10:11

Citaat door PenKrijger:
Een stootkussen nu nog ze jong zijn.


Ik hoop dat jij nooit kinderen gaat krijgen.

09-04-2009, 10:20

Citaat door PenKrijger:
Ik hoop het wel. Ik wil ze graag klaarstomen om de vechten tegen de kuffaar. Tot de dood.


Gezellig. Bouw je bij je achter op de binnenplaats een kleine trainingskamp voor je kinderen en hun toekomstige vriendjes.

09-04-2009, 10:22

Citaat door Gypsymeid:
Heb dus sinds gister een beugel en het doet pijn aan me mond, volgens mij zijn vanavond me wangen en lippen helemaal kapot van dat stomme ding.

Waar ben ik toch aan begonnen

En ik heb honger maar het eet zo lastig, ik ben zooo zielig nu. Ik wilde een cornetto nemen om mezelf te troosten, maar het hoorntje is te hard bedacht ik me

Ga zo een water ijsje sabbelen


Volhouden in het begin is het zowieso pijnlijk en vooral als je in een appel wilt bijten

Sterkte je went er wel aan en oja, let goed op je sss klanken en vv klanken toen ik een beugel had, floot ik precies als ik praatte

09-04-2009, 10:23

Citaat door PenKrijger:


Fuck off met je

09-04-2009, 10:24

Citaat door Gypsymeid:
Heb dus sinds gister een beugel en het doet pijn aan me mond, volgens mij zijn vanavond me wangen en lippen helemaal kapot van dat stomme ding.

Waar ben ik toch aan begonnen

En ik heb honger maar het eet zo lastig, ik ben zooo zielig nu. Ik wilde een cornetto nemen om mezelf te troosten, maar het hoorntje is te hard bedacht ik me

Ga zo een water ijsje sabbelen

Ik heb het ook meegemaakt wat een pijn he, en je vergeet soms de pijn
en dan wil je net kauwen
maar de 2e maand gaat het beter en je went eraan!

Succes

09-04-2009, 22:34
Ik heb al ooit eerder een beugel gehad op mijn 11e, maar toen had ik er niet zo'n last van als nu?? Damn it, ik blijf maar van dat wax op me beugel proppen. Heel me linkerwang is kapot, omdat ik aan die kant ook me eten knauw. Ik praat nu ook echt stom, van de pijn