Bekijk volle/desktop versie : Wat verstaan jullie onder vreemdgaan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-04-2009, 15:15
Seks hebben met een ander, afspreken met een ander, ('s nachts) telefonisch contact met een ander, samen een drankje doen bij de sportschool..?
Ik noem maar een paar voorbeelden. Wanneer is iemand volgens jullie vreemdgegaan? Wat hoort diegene daarvoor te doen?

Ben benieuwd naar jullie reacties.



Ps: jullie mogen ook zelf met voorbeelden komen, zodat we er een beter beeld van krijgen.



08-04-2009, 15:19


Flirten (zonder bijbedoelingen)..is dat ook vreemdgaan?

08-04-2009, 15:28
Voor mij is 'daten' en sex met een ander vreemdgaan. Je kunt wel verliefd zijn op een ander, maar zolang er niks gebeurd, zoals afspreken en sex dan is het voor mij geen vreemd gaan.

08-04-2009, 15:30
als hij in een ander potje geroerd heeft is voor mij vreemdgaan.

Flirten of met iemand wat drinken zou ik woedend zijn en m flink in elkaar meppen, maar echt vreemdgaan vind ik zoenen en in andere potjes roeren.

08-04-2009, 15:31



Citaat door NNana:
Voor mij is 'daten' en sex met een ander vreemdgaan. Je kunt wel verliefd zijn op een ander, maar zolang er niks gebeurd, zoals afspreken en sex dan is het voor mij geen vreemd gaan.




What about telefonisch contact? Vind je het niet erg dat ze misschien de meest persoonlijke dingen delen?

08-04-2009, 15:33

Citaat door xshemsix:
als hij in een ander potje geroerd heeft is voor mij vreemdgaan.

Flirten of met iemand wat drinken zou ik woedend zijn en m flink in elkaar meppen, maar echt vreemdgaan vind ik zoenen en in andere potjes roeren.


Duidelijk

08-04-2009, 15:35
maar t valt eigenlijk allemaal onder vreemdgaan. Een intieme relatie door de tel. is ook vreemdgaan.

Als hij mij pakt met gesprekken met het andere geslacht door de tel. maakt ie me af, en ik dus ook als ik hem pak.

08-04-2009, 15:36
uitgaan met een andere meid.. met haar daten vind ik ook vreemd gaan..

Een voorbeeld.. je kunt een meisje gewoon bellen, alles goed en bla bla.. maar je kunt een meisje ook bellen in de zin van.. wij daten met elkaar, contact onderhouden.. dat vind ik ook vreemdgaan.. dan gaat hij ook met een ander meisje of hij haar nou aanraakt of niet.

08-04-2009, 15:39

Citaat door xshemsix:
maar t valt eigenlijk allemaal onder vreemdgaan. Een intieme relatie door de tel. is ook vreemdgaan.

Als hij mij pakt met gesprekken met het andere geslacht door de tel. maakt ie me af, en ik dus ook als ik hem pak.


Dit vind ik nou ook, maar de meeste mensen denken er niet zo over. Daarom deze topic


To all: Wat zijn nou precies de regels? Wat kun je wel en niet maken in een relatie? Wanneer ga je vreemd??

08-04-2009, 15:40
Ik denk dat iedereen zij eigen regels heeft. Er zijn ook zat mensen die hun partner elk mogelijk contact met het andere geslacht verbieden.

08-04-2009, 15:42
Kijken naar vrouwen enz. vind ik ook erg maar valt niet onder vreemdgaan vind ik. De meeste mannen kijken wel naar vrouwen.

Maar zodra het intiem wordt dus echt afspreken, lichamelijk contact, telefonisch contact (intiem) dus niet een collegaatje die even belt om wat over werk te vragen.

08-04-2009, 15:45

Citaat door JuztMe:
uitgaan met een andere meid.. met haar daten vind ik ook vreemd gaan..

Een voorbeeld.. je kunt een meisje gewoon bellen, alles goed en bla bla.. maar je kunt een meisje ook bellen in de zin van.. wij daten met elkaar, contact onderhouden.. dat vind ik ook vreemdgaan.. dan gaat hij ook met een ander meisje of hij haar nou aanraakt of niet.



Vind je het dan niet erg als hij haar belt in de zin van: alles goed bla bla?

Ik zou dat wel erg vinden.. of ben ik nou gewoon ziekelijk jaloers?

08-04-2009, 15:47



Citaat door xshemsix:
Kijken naar vrouwen enz. vind ik ook erg maar valt niet onder vreemdgaan vind ik. De meeste mannen kijken wel naar vrouwen.

Maar zodra het intiem wordt dus echt afspreken, lichamelijk contact, telefonisch contact (intiem) dus niet een collegaatje die even belt om wat over werk te vragen.



Oke. Kan ik mij in vinden. Maar wat als ze dus kijken én proberen een babbeltje te maken of oogcontact proberen te maken, poging tot flirten.. Is dat een vorm van vreemdgaan?

08-04-2009, 15:51
Ik noem een voorbeeld, een getrouwde vrouw die loopt in winkelcentrum met een hoge hakken of ze heb Parfum gedaan ,ze loopt langs groepen mannen of 1 man en hij ruikt die geur parfum of hij hoort die Hakken, en hij kijkt om , dat is al Overspel ..

Vreemd gaan is als getrouwde man naar andere vrouwen kijkt dat is ook Vreemgaan, ...

Getrouwde vrouw mag niet zomaar met een man praten in openbaar, ze mag zelfs niet deur openen voor een man ookal is haar schoonbroer of zwager,of haar Neef ... alleen voor haar vader/ schoonvader/ broer/ ..oom ( met wie ze niet kan trouwen ) wat tussen een vrouw en man is atlijd een Duivel )


In de Islam mag een getrouwde vrouw niet eens alleen naar buiten zonder toestemming van haar man,

In de Islam mag een getrouwde vrouw niet alleen reizen , ze mag reizen met haar echtgenoot/ schoonvader/ vader/ broer/ Oom,

08-04-2009, 15:51

Citaat door Ordinair:
vreemdgaan bij mij is dat je met iets bezig bent wat je nooit voor je vrouw zou doen...



Juistem. Jij hebt het goed verwoord!! Dit is precies wat ik ook onder vreemdgaan versta.

Pagina's : [1] 2 3 4 5