Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Wij niet meer samen naar school gaan???

LZN
03-11-2002, 20:30

Ik ga altijd met mijn vriend naar school. De gezelligste tijd van mijn leven. Het kan nu nog voor 1 maand. Precies de ramadan. Kan ik het echt niet doen? Of wel in deze situatie?.

S.samira
03-11-2002, 21:53
dat zou ik ook wel eens willen weten :zwaai: :zwaai: :zwaai:

KI_kracht
04-11-2002, 13:56
Origineel gepost door NahlaGirl Ik ga altijd met mijn vriend naar school. De gezelligste tijd van mijn leven. Het kan nu nog voor 1 maand. Precies de ramadan. Kan ik het echt niet doen? Of wel in deze situatie? is het buiten ramadan wel toegestaan om met je vriendje naar school te lopen ??? als je die vraag eerlijk beantwoord dan denk ik dat je het antwoord op je vraag zelf kunt geven.

ihsane
04-11-2002, 14:57
volgens mij moet je toch wel een maandje zonder je vriendje naar school lopen, ik denk dat dat beter is. want anders heeft de ramadan voor jou geen zin. je mag er in de ramadan niet mee bezig zijn...maar ik denk dat je met deze vraag bij een persoon moet zijn die er veel van af weet.... groetjes ihsane

angel20
04-11-2002, 18:23

ja naturlijk is het wel toegestaan om met je vriendje naar school toe te lopen,als jullie elkaarmaar niet aflebberen. GROETJES...

flexiegirl
04-11-2002, 18:27
Salaam, Juist ja als jullie elkaar maar niet gaan aflebberen. anders kunnen jullie maar beter bij elkaar vandaan blijven. Ma3a salamaa :zwaai:

rahimou
09-11-2002, 23:40
assalaam alaykoem ik wil hierbij effe zeggen dat t sowiesi niet is toegstaan om een vriend tehebben dus wie zegt dat ze t wel is toegestaan omdat je ze3ma elkaar niet aanraakt raad ik aan om je veel meer in de islam te verdiepen......zo kom je achter heeeeeel veeel dingen en later zul je denken wat een domme vraag heb ike gesteld... alykoem assalaam

sania
10-11-2002, 11:53
salam moeraleikoem sorry dat ik dit zeg maar ik geef RAHIMOU gelijk in wat ze zegt. meid je bent jong en je weet dat een vriend verboden is in de islam en ik neem aan dat je een marokaanse moslima bent, dan moet je het wel weten. Dus of het nou ramadan is of niet, een vriend mag niet. waraleikoem salam

Sgatige_Moslima
15-09-2008, 12:04
ja naturlijk is het wel toegestaan om met je vriendje naar school toe te lopen,als jullie elkaarmaar niet aflebberen. GROETJES... Heb je hier bewijs voor Oegt ??? Zo Niet : Qul Bigairin Tajtaneehi Aw Ta7alla Bisukoot !!!! , Zeg het goede het zal je profijt brengen, of sier je zelf met stilte !!!!

narges
15-09-2008, 13:09
Heb je hier bewijs voor Oegt ??? Zo Niet : Qul Bigairin Tajtaneehi Aw Ta7alla Bisukoot !!!! , Zeg het goede het zal je profijt brengen, of sier je zelf met stilte !!!! ; )

Sgatige_Moslima
15-09-2008, 20:48
; ) hihihihihih

miSZ_kouzinaa
15-09-2008, 21:05
volgens mij moet je toch wel een maandje zonder je vriendje naar school lopen, ik denk dat dat beter is. want anders heeft de ramadan voor jou geen zin. je mag er in de ramadan niet mee bezig zijn...maar ik denk dat je met deze vraag bij een persoon moet zijn die er veel van af weet.... groetjes ihsane neee hoor dat is schijnheilig sorry het is verboden voor altijd dus waarom ineens in de ramadan ga je je gedragen wollah schijnheilige mensen man.

Sjwinie
15-09-2008, 21:35

Deze bericht is in 2002 geplaatst, ben benieuwd of ze nog steeds samen naar school gaan of dat ze 100000 traantjes heeft moetne laten vallen