Bekijk volle/desktop versie : Hoe weet je of iemand echt van je houdt



07-04-2009, 23:02
Antwoord: Niet.


Tenzij hij of zij, jouw leven red maar daarin zijn eigen leven geeft, maar goed dan heb je er niks meer aan, omdat hij of zij al dood is.

Anywho. Mijn punt is. Je weet het nooit, ook al zegt hij of zij nog zoveel, you just don't know. Dus met andere woorden: Why bother? Waarom al die moeite voor iets wat je toch nooit zeker zal weten en waar je sowieso 50 % kans hebt dat hij of zij je dumpt en/of vreemdgaat.



07-04-2009, 23:04


Ik weet wel dat mijn papa van me houdt, dat weet ik gewoon.

07-04-2009, 23:05
Niet waar ik weet dat hij van me houd daar hoeft hij mijn leven niet voor te redden, dat is wat hij voelt en wat ik voel... dat heet echte liefde

07-04-2009, 23:05

Citaat door Melleke:
Antwoord: Niet.


Tenzij hij of zij, jouw leven red maar daarin zijn eigen leven geeft, maar goed dan heb je er niks meer aan, omdat hij of zij al dood is.

Anywho. Mijn punt is. Je weet het nooit, ook al zegt hij of zij nog zoveel, you just don't know. Dus met andere woorden: Why bother? Waarom al die moeite voor iets wat je toch nooit zeker zal weten en waar je sowieso 50 % kans hebt dat hij of zij je dumpt en/of vreemdgaat.




haha, you're cute. En ik ben het met je eens

07-04-2009, 23:06


Als die diegene bij jou thuis langs komt jou hand komt vragen dan houd hij wel van jou!

07-04-2009, 23:10

Citaat door geengrapman:
Als die diegene bij jou thuis langs komt jou hand komt vragen dan houd hij wel van jou!




07-04-2009, 23:19

Citaat door Melleke:
Antwoord: Niet.


Tenzij hij of zij, jouw leven red maar daarin zijn eigen leven geeft, maar goed dan heb je er niks meer aan, omdat hij of zij al dood is.

Anywho. Mijn punt is. Je weet het nooit, ook al zegt hij of zij nog zoveel, you just don't know. Dus met andere woorden: Why bother? Waarom al die moeite voor iets wat je toch nooit zeker zal weten en waar je sowieso 50 % kans hebt dat hij of zij je dumpt en/of vreemdgaat.




Helemaal gelijk!

07-04-2009, 23:19

Citaat door geengrapman:
Als die diegene bij jou thuis langs komt jou hand komt vragen dan houd hij wel van jou!


Nee hoor, je hand komen vragen heeft helemaal niks te maken met ware liefde.


Citaat door Noorr:
haha, you're cute. En ik ben het met je eens


I know I am, but that's not the point


Citaat door Rei7aan:
Jawel, je kan het wel testen.

Je moet hem door andere mensen laten ontvoeren.

Dan hem geblinddoekt in een donkere vieze kamer brengen... en al dat andere bekende scenedetails uit films...

en dan hem laten ont-blinddoeken en tegen hem zeggen:

'Wij zijn mensen die ingehuurd zijn door een persoon die jouw vrouw intens haat. Jouw vrouw is ook ontvoerd en zit in een andere kamer.

Haar leven wordt haar binnenkort ontnomen, tenzij jij ervoor kiest om deze gif te drinken(kommetje met helder vloeistof erin). Iemand moet dood... of zij, of jij... zodat ze verdriet zal hebben van jouw verlies.

Als je er niet voor kiest te drinken, laten we je vrij.. maar dan zal je vrouw naar de genezijde worden gebracht.'

Als hij het drinkt uit liefde voor zijn vrouw, zal hij het drinken... maar niet doodgaan.. want het kommetje was gevuld met water

en dan kom jij tevoorschijn en vliegt hem in de armen... and they lived happily ever after





-truly pathetic, I know -


That's really pathetic. En nog weet je niks, want als die man gewoon zelf graag wil doodgaan, ben je nog geen meuk verder

07-04-2009, 23:25
[QUOTE=Melleke;63559294]Nee hoor, je hand komen vragen heeft helemaal niks te maken met ware liefde.


Jou probleem is dat je verwesterd bent en zaagsel in je hoofd hebt zitten messie ware liefde!!

07-04-2009, 23:30

Citaat door geengrapman:

Jou probleem is dat je verwesterd bent en zaagsel in je hoofd hebt zitten messie ware liefde!!


Jouw probleem is dat jij slecht Nederlands spreekt en nogal dom bent.
Daar kan ik helaas ook niks aan doen.


Citaat door Rei7aan:
Welke mens(die geen suicidale gedachtes heeft) wilt nu doodgaan?

We gaan ervanuit dat we met mentaal gezonde mensen trouwen

But evenso, islam forbids us to kill ourselve... dus jezelf 'laten' doden voor iemand anders is sowieso niet toegestaan. Heeft m'n man even pech


Pfff, zit je hier een beetje mijn topic af te kraken ..

Hij doet het niet met de gedachte, ik ga mezelf doden voor haar. Hij doet het met de gedachte: 'Oh, ze wordt zo doodgeschoten, ik moet haar helpen' en dan boem, komt de kogel in zijn hart terecht soort van, zeg maar.

07-04-2009, 23:40
de blik in zijn ogen zegt meer dan genoeg.