Bekijk volle/desktop versie : Meerder vrouwen om de hand gevraagd voor hij bij jou komt.



Pagina's : [1] 2

07-04-2009, 20:49
Wanneer hij een hele reeks vrouwen om hun hand heeft gevraagd wanneer hij keer op keer geweigerd is en dan komt hij bij jou en jij zegt ja. Maar jij hebt nooit geweten hoeveel vrouwen hij voor jou heeft gevraagd.
Hoe zou je dat vinden? Zou je je dan nog bijzonder voelen of wil hij gewoon trouwen en jij bent gewoon de "enige" die ja heeft gezegd?

07-04-2009, 20:53


het is elmekteb

07-04-2009, 20:54
Al die scheidingen na een paar maanden huwelijk zijn zeker ook mektab?

07-04-2009, 20:58

Citaat door candycan:
Al die scheidingen na een paar maanden huwelijk zijn zeker ook mektab?



07-04-2009, 21:20


ja daar komt het een beetje op neer

maar het gaat niet om de kwantiteit maar om de kwaliteit
wat doet het er toe dat hij al 5 keer is aangewezen als hij in jou ogen alles heeft wat je in een man zoekt?

07-04-2009, 21:23
Wie weet ben jij WEL degene die bij hem past Waarom ga jij je druk maken bij hoeveel vrouwen hij langs is geweest It's there lost Hij gaat zich toch ook niet drukmaken hoeveel mannen jij hebt geweigerd. Het gaat toch om de persoon zelf niet om het aantal vrouwen die hij langs is geweest

08-04-2009, 10:42

Citaat door candycan:
Al die scheidingen na een paar maanden huwelijk zijn zeker ook mektab?



Alles is elmekteb.

08-04-2009, 10:48

Citaat door candycan:
Al die scheidingen na een paar maanden huwelijk zijn zeker ook mektab?


Het lot ja. Dat staat geschreven en heeft jouw moeten overkomen. Wat jouw niet is overkomen staat niet voor jouw opgeschreven

08-04-2009, 11:37
ik zou me daar niet eens druk overmaken

08-04-2009, 11:45

Citaat door candycan:
Wanneer hij een hele reeks vrouwen om hun hand heeft gevraagd wanneer hij keer op keer geweigerd is en dan komt hij bij jou en jij zegt ja. Maar jij hebt nooit geweten hoeveel vrouwen hij voor jou heeft gevraagd.
Hoe zou je dat vinden? Zou je je dan nog bijzonder voelen of wil hij gewoon trouwen en jij bent gewoon de "enige" die ja heeft gezegd?


Het leven is geen sprookje. Als die vrouwen hebben geweigerd, wil dat niet altijd iets over de jongen zeggen.

08-04-2009, 11:49
Misschien is hij jouw mektab, en is dit de weg hoe jullie elkaar zullen treffen..En de reden ligt misschien niet aan hem, waarom hij geweigerd wordt...Maar alles is elmebtak..

08-04-2009, 17:41
Persoonlijk zou ik het fijn vinden als de jongen niet alle deuren is langsgeweest. Ik hou wel van een man die selectief is in zijn keuzes.

En neeeeeeeeeeeee het is geen mektab dat jij ervoor kiest om zo snel mogelijk met je vriendje te trouwen op je 18 en dan een paar maanden later gescheiden ben omdat het huwelijk toch niet zo leuk is als dat je had gedacht.

08-04-2009, 17:48


Ik begrijp je punt.

08-04-2009, 18:39
ik weet het neit, het gaat uiteindelijk niet om die meiden,als ie van me hodut en hij vraagt mij om met hem te trouwen dan ja, weet ik genoeg.

08-04-2009, 18:46

Citaat door candycan:
Wanneer hij een hele reeks vrouwen om hun hand heeft gevraagd wanneer hij keer op keer geweigerd is en dan komt hij bij jou en jij zegt ja. Maar jij hebt nooit geweten hoeveel vrouwen hij voor jou heeft gevraagd.
Hoe zou je dat vinden? Zou je je dan nog bijzonder voelen of wil hij gewoon trouwen en jij bent gewoon de "enige" die ja heeft gezegd?



Wat gaat dat jouw een reet aan bij hoeveel vrouwen hij eerder is langs geweest om de hand te vragen ?

Wees al blij dat hij jouw wilt

Arrogante kutwijfen van tegenwoordig

Pagina's : [1] 2