Bekijk volle/desktop versie : Ongesteld



07-04-2009, 12:12
Elke maand wanneer ik ongesteld ben heb ik ruzie met mijn vriend. Het komt(meisjes kennen het gevoel) doordat ik dan sjago ben en geirriteerd en stemmingswisselingen heb,en als hij belt reageer ik het op hem af. Nou laatste maand was ie het zat. Hij werd boos.. heeft 3 dagen niks laten horen. Vandaag belt ie ik zeg ben je niet meer boos hij zegt nee ik was niet boos je doet toch zelf raar.

Welke meiden hebben dit ook??

07-04-2009, 12:13


Dat heb ik ook...Dat zijn de hormonen!

07-04-2009, 12:14

Citaat door Forumjunk:
Dat heb ik ook...Dat zijn de hormonen!



erg he.. is het dan niet beter om de pil te slikken?

07-04-2009, 12:16
De pil maakt het alleen maar erger. Hij dient er gewoon rekening mee te moeten houden.

07-04-2009, 12:17


heb ik ook maar niet zo erg

07-04-2009, 12:17

Citaat door TangerTropicana:
Ach pil slikken zodat je niets meer op hem afreageerd? hij moet gewoon begrijpen dat je zulke stemmingswisselingen hebt, hij hoort gewoon rekening met je te houden



nee ik bedoel meer voor me zelf, ik wordt helemaal gek huilen, dan lachen , boos dan lief ik wordt gek van mezelf

07-04-2009, 12:18

Citaat door Sabrinaatje:
Elke maand wanneer ik ongesteld ben heb ik ruzie met mijn vriend. Het komt(meisjes kennen het gevoel) doordat ik dan sjago ben en geirriteerd en stemmingswisselingen heb,en als hij belt reageer ik het op hem af. Nou laatste maand was ie het zat. Hij werd boos.. heeft 3 dagen niks laten horen. Vandaag belt ie ik zeg ben je niet meer boos hij zegt nee ik was niet boos je doet toch zelf raar.

Welke meiden hebben dit ook??


Dat ken ik ook meid, als ik ongesteld ben dan is het echt rwinna, maar hormonen gaan alle kanten op, en hij is altijd de slachtoffer.

07-04-2009, 12:21

Citaat door nouhaila1984:
Dat ken ik ook meid, als ik ongesteld ben dan is het echt rwinna, maar hormonen gaan alle kanten op, en hij is altijd de slachtoffer.



Het beste zou zijn die paar dagen geen contact.

07-04-2009, 12:24

Citaat door Tfidjoest:
Ik helemaaaal niet, integendeel. Ben zelfs extra vrolijk en hyper..



zoooo beter!! Hoop voor je dat het zo blijft

07-04-2009, 12:26

Citaat door Sabrinaatje:
erg he.. is het dan niet beter om de pil te slikken?



Denk je dat het helpt?..