Bekijk volle/desktop versie : waar?



Pagina's : [1] 2 3

06-04-2009, 22:29
waar vind ik nou een goede moslim man die bereid is om te trouwen zonder relatie en die toeters en bellen

06-04-2009, 22:35


weet echt niemand dat ???

06-04-2009, 22:36
In ieder geval niet op marokko.nl

06-04-2009, 22:37

Citaat door idjisnmidar:
weet echt niemand dat ???



Moet je teleurstellen er bestaan nimeer zo'n mannen.. Maar als Allah swt dat wil vind je wel één. Don't worry hbiba

06-04-2009, 22:39


ja lieverds jullie hebben gelijk ik vind hem niet op marokko.nl en daar ging ik ook niet vanuit maar was gewoon een vraag en of ze bestaan ik geloof het wel maar ze zijn zeltzaam denk ik maar ik wil zo graag sta daar echt open voor maar mannen ik wil geen jongen van leren jasje en mooie auto maar een gewoon normaal die niet echt op zen uiterlijk let en zich bekomert met de islaam inshalah

06-04-2009, 22:40
in de moskee

06-04-2009, 22:42

Citaat door idjisnmidar:
ja lieverds jullie hebben gelijk ik vind hem niet op marokko.nl en daar ging ik ook niet vanuit maar was gewoon een vraag en of ze bestaan ik geloof het wel maar ze zijn zeltzaam denk ik maar ik wil zo graag sta daar echt open voor maar mannen ik wil geen jongen van leren jasje en mooie auto maar een gewoon normaal die niet echt op zen uiterlijk let en zich bekomert met de islaam inshalah



Die mannen zijn haast niet meer te vinden, maar Insh'allah vind je hem.

Insh'allah vind iedereen zo'n man.

Goede mannen zijn er voor goede vrouwen en goede vrouwen zijn er voor goede mannen.

06-04-2009, 22:43

Citaat door FarahNaz:
in de moskee



ik denk niet dat het gaat ik wil zo graag trouwen en ik weet het is almaktabe maar ik heb dingen mee gemaakt in mijn leven ik ben zelf negentien jaar oud hamdl maar wil gewoon graag trouwen maar zonder relaite en al die poespas gewoon een goede moslim man mag oook gepraktiseerd zijn en samen gewoon kindenr baren en krigen inhallah en streven naar het paradijs of zeg ik nou iets verkeerds

06-04-2009, 22:45
echt supper lef dat julie reageren en jullie lieve reacties moge allah swt jullie belonnen inshallah en alle moslims en alle moslims streven naar het paradijs inshallah

06-04-2009, 22:47

Citaat door idjisnmidar:
waar vind ik nou een goede moslim man die bereid is om te trouwen zonder relatie en die toeters en bellen

Je hoeft hem niet te vinden, inschallah vind hij jou wel en tot die tijd is jou taak om een nette en goede verzorgende en gerespecteerde meid te blijven en goed voor je ouders te zorgen en uit de weg van elke zonde te blijven indien mogelijk!

06-04-2009, 22:50

Citaat door Vrijgezellig:
Je hoeft hem niet te vinden, inschallah vind hij jou wel en tot die tijd is jou taak om een nette en goede verzorgende en gerespecteerde meid te blijven en goed voor je ouders te zorgen en uit de weg van elke zonde te blijven indien mogelijk!



dat is waar maar ik zorg ook goed voor mijn moeder hamdl alleen wil ik ook graag trouwen ik ben niet dagelijks opzoek ofzo ik wil trouwen en hoop dat iemand mij hand komt vragen zonder realtie enz ik woon in een dorp en volgens mensen die ik ken zal dat noooit geberen maar het is elmaktabe

06-04-2009, 22:54

Citaat door idjisnmidar:
dat is waar maar ik zorg ook goed voor mijn moeder hamdl alleen wil ik ook graag trouwen ik ben niet dagelijks opzoek ofzo ik wil trouwen en hoop dat iemand mij hand komt vragen zonder realtie enz ik woon in een dorp en volgens mensen die ik ken zal dat noooit geberen maar het is elmaktabe

het is goed dat jij voor je moeder zorgt!!

Dat jij graag wilt trouwen geloof ik best en zo zijn er miljoenen meiden die net zo graag als jij willen trouwen, maar trouwen houdt in je leven delen met de juiste partner en niet de eerste beste die jou hand komt vragen.

Dat jij in een dorp woont maak je niet minder kans dan alle andere meiden, als maktab mensen treft hoog in de bergen, dan zal het jou zeker treffen en allah swt is de grootste

06-04-2009, 22:55



Citaat door Vrijgezellig:
het is goed dat jij voor je moeder zorgt!!

Dat jij graag wilt trouwen geloof ik best en zo zijn er miljoenen meiden die net zo graag als jij willen trouwen, maar trouwen houdt in je leven delen met de juiste partner en niet de eerste beste die jou hand komt vragen.

Dat jij in een dorp woont maak je niet minder kans dan alle andere meiden, als maktab mensen treft hoog in de bergen, dan zal het jou zeker treffen en allah swt is de grootste


ik begrij pwel wat je bedoeld maar ik wil geen relatie maar ik heb hier wel vaker over gehad maar niemand begrijp mij en dat vind ik jammer

06-04-2009, 22:56
maar lieve mensen gair inshallah bedankt voor jullie lieve reacties en sorry als ik wat verkeerds gezegt heb

06-04-2009, 22:58
komt goed inshaAllah meid, je lijkt me een topper

Pagina's : [1] 2 3