Bekijk volle/desktop versie : sporty women



Pagina's : [1] 2

06-04-2009, 17:31
wie sport er en wie niet?

en waarom wel en waarom niet?

06-04-2009, 17:33


Sporten is leuk! Zou iedereen moeten doen! Ik sport omdat ik het leuk vind that's the main reason. Daarnaast om gezond te blijven want eigenlijk ben ik best wel lui. Wat doe jij freemale?

06-04-2009, 17:58
ik ben ook gek op sport! ik doe fitness, bodybalance (soort yoga), snowboarden in winter en golfsurfen in zomer.

en ik fiets overal heen

ik merk dat het heel goed is voor je gemoedstoestand. had een paar weken niet kunnen sporten en was echt een beetje dipjes achtig.


en jij?

06-04-2009, 18:03
Ja klopt. Het doet echt goed aan je gemoeds toestand. Ik persoonlijk voel me gewoon lekkerder als ik gesport heb. Ben weer helemaal fit en kan de hele wereld aan (zogenaamd) ahhaaha.

Ik houd alleen van sporten als ik iets doe wat ik echt leuk vind. Toen ik klein was zat ik op zwemmen en daarna op turnen. Daarna heb ik een tijdje niks gedaan, wilde wel graag op voetbal maar dat kon niet. Daarna heb ik jaren gedanst bij een dansschool en dat vond ik echt ge-wel-dig! Nu sport ik sinds een jaartje ongeveer bij een plaatselijke sportschool. Ik vind het een leuke sportschool omdat ze zoveel verschillende soorten lessen hebben. Ik houd vooral van bodypump, kickbox en zumba! jajah we hebben sinds kort zumba

06-04-2009, 18:07



Citaat door JuztMe:
Ja klopt. Het doet echt goed aan je gemoeds toestand. Ik persoonlijk voel me gewoon lekkerder als ik gesport heb. Ben weer helemaal fit en kan de hele wereld aan (zogenaamd) ahhaaha.

Ik houd alleen van sporten als ik iets doe wat ik echt leuk vind. Toen ik klein was zat ik op zwemmen en daarna op turnen. Daarna heb ik een tijdje niks gedaan, wilde wel graag op voetbal maar dat kon niet. Daarna heb ik jaren gedanst bij een dansschool en dat vond ik echt ge-wel-dig! Nu sport ik sinds een jaartje ongeveer bij een plaatselijke sportschool. Ik vind het een leuke sportschool omdat ze zoveel verschillende soorten lessen hebben. Ik houd vooral van bodypump, kickbox en zumba! jajah we hebben sinds kort zumba

ja joh!! zumba?? wij krijgen dat niet en ik sport bij healthcity

06-04-2009, 18:20
Ik zit sinds februari op een sport, alleen fitness, en ik was al heel lang opzoek, alleen kon nooit een sportschool vinden in almere voor Only lady's die zit er nu alhamdoullilah..
En ik sport omdat ik het heerlijk vind, en wel wat kilootjes af mogen en ook omdat ik nog een kinderwens heb, en daarna heb je echt een soort van voldoening als je klaar bent met sport...
Dus ik raad het iedereen aan om te gaan sporten, ik zou het liefst ook nog gaan zwemmen maar dat wil niet hiero in almere maar als ik in mijn home town ben zwem ik wel in een prive zwembad..

Ps: en ik neem mijn kleine ook altijd mee, die zit dan lekker in een hoekje te spelen met blokjes of te kleuren...

06-04-2009, 18:21

Citaat door freemale:
wie sport er en wie niet?

en waarom wel en waarom niet?


Ik sport zeker wel. Nu verga ik zo'n beetje van de spierpijn, omdat ik gisteren ben doorgeslagen met de krachttraining .

De hoofdredenen waarom ik sport is omdat het goed is voor het lichaam en omdat ik niet zonder kan/ik het leuk vind.
Daarnaast is strakker + licht gespierd worden ook altijd welkom.

06-04-2009, 18:23
en fietsen?? of is iedereen met de auto of tram?

06-04-2009, 18:25
hahaha no thanks! licht gespiert worden hoeft voor mij niet haha. Maar het voelt echt lekker als je spierpijn hebt na zware krachttraining. Heerlijk!

06-04-2009, 18:28

Citaat door freemale:
en fietsen?? of is iedereen met de auto of tram?


Fietsen doe ik niet (buiten), maar dat is omdat ik een gevaar ben voor de staatsveiligheid

@Justme: bij licht gespierd, moet je de nadruk heel erg leggen op het woordje licht. Te gespierd vind ik absoluut niet mooi, zowel bij mannen als bij de vrouwen

06-04-2009, 18:46
Ik ben sinds februari een fanatieke sporter geworden, omdat het echt niet meer verder kon. Ik werk in de buitendienst en zit de hele dag in de auto. mijn conditie was gewoon weg. Echt schandalig! Alles zittend....

Nu doe ik aan callanetics, body jam en tai-bo, zo'n 4 keer per week.

06-04-2009, 18:48

Citaat door Moeskiela:
Ik ben sinds februari een fanatieke sporter geworden, omdat het echt niet meer verder kon. Ik werk in de buitendienst en zit de hele dag in de auto. mijn conditie was gewoon weg. Echt schandalig! Alles zittend....

Nu doe ik aan callanetics, body jam en tai-bo, zo'n 4 keer per week.

callanetics? wat is dat

06-04-2009, 18:52



Citaat door freemale:
callanetics? wat is dat


Een groepsles gericht op de BBB!

06-04-2009, 19:09
Ik sporte echt heel veel, maar kreeg het druk en werd ziek. Ben nu gewoon lui.

06-04-2009, 19:18
ik sport niet. daar ben ik te lui voor.

Pagina's : [1] 2