Bekijk volle/desktop versie : Aissati scoort eerste goal voor Ajax



05-04-2009, 19:00
De Marokkaanse middenvelder van Ajax, Ismael Aissati heeft vanmiddag zijn eerste goal weten te scoren voor Ajax. Zijn ploeg wist vanmiddag met 1-2 te winnen van Roda JC en doet nog volop mee in de strijd om de 2e plaats in de Nederlandse Eredivisie.

Ismael Aissati bracht zijn ploeg in de 67ste minuut op een 0-2 voorsprong via een pass van Luis Suarez. Het betekende voor Ismael Aissati zijn eerste goal in Amsterdamse dienst.

Ismael Aissati miste een groot deel van het seizoen door een blessure aan zijn knie. De laatste weken blinkt het grote talent uit voor zijn ploeg.

Bij Roda JC speelde de Marokkaanse middenvelder Anouar Hadouir 53 minuten mee. Ismael Aissati speelde wel de hele wedstrijd mee voor Ajax.

Andere wedstrijd van vandaag:

Willem II- NAC Breda: In deze wedstrijd startte de Marokkanen Said Boutahar aan de kant van Willem II en Nourdin Boukhari aan de kant van NAC Breda in de basis. Fouad Idabdelhay en Ali Benomar beginnen op de bank bij NAC Breda.

05-04-2009, 19:57


Ja, ik heb net samenvatting gezien. Alleen weet ik nog steeds niet waarom hij naar zijn benen wees? ..Zag er wel schattig uit.

05-04-2009, 20:03

Citaat door Se_li_ma:
Ja, ik heb net samenvatting gezien. Alleen weet ik nog steeds niet waarom hij naar zijn benen wees? ..Zag er wel schattig uit.


zijn knie, blessure van 6/7 maanden..

05-04-2009, 20:13

Citaat door semir:
zijn knie, blessure van 6/7 maanden..


Ahh zo!


Wat een schatje, hij heeft ook nog eens humor!

05-04-2009, 20:31


hij scoorde met links daarom

05-04-2009, 22:00


En er zullen er nog vele ingeschoten worden!