Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Stijltang...



Pagina's : [1] 2

05-04-2009, 12:55
Welke stijltang hebben jullie? En werkt ie goed?

Ik ben van plan eentje te kopen. :P

En de chi-tang ken ik al,, maar is toch een beetje te prijzig.


x

05-04-2009, 13:07


Heb er een van Babyliss Ceramic Titanium, was 20 euro en hij is goed!

05-04-2009, 13:24
Heb gehoord dat babyliss niet echt schitterend is,, maar misschien hangt dat af van je soort haar ofzo

05-04-2009, 13:40

Citaat door hbibalopi:
Meid,

Ik zou gewoon voor die chi stijltang sparen, want hij is echt goed. Er is geen andere stijltang die eraan kan tippen. Trust me. Ik heb van alles gehad en nu heb ik de chi...Hij is geweldig.
Ik heb van mezelf vrij moeilijk haar, maar als je ziet wat hij met mijn haren doet..pffff..super mooi en heerlijk zacht.



Ja heb ook al zoveel mooie wonderverhalen gehoord over de chi-tang. Hij blijkt echt super te zijn.
Maaaaar, is ie niet iets van een 150 euro , weet je hoeveel kleren je daar van kan kopen!

05-04-2009, 13:42


REMINGTON!!!!!!! iets van 40,- hij is echt MOOI!!

05-04-2009, 13:49
ik heb die chi in 2006 gehaald en ben nog steeds tevreden erover

05-04-2009, 14:04

Citaat door meiske19:
REMINGTON!!!!!!! iets van 40,- hij is echt MOOI!!
heb ook gehoord dat die best goed is.

Citaat door hbibalopi:
Ik weet dat je voor 150 euro`s veel kunt halen, maar de prijs haal je er echt uit. En trouwens als je nu goed kijkt op internet heb je hem maar voor 119...de witte chi stijltang....Je kunt ook naar een kappersgroothandel gaan daar heb je een variant genaamd de tondeo die is ook goed. Deze kost 85. Maar nogmaals het is een goede investering..serieus

serieus,, die chi tang zou een grote gat in mijn beurs achterlaten.

Hm heb nog nooit van die tondeo gehoord..

07-04-2009, 15:10
Ga.Ma tang geeft hetzelfde effect als de CHI tang maar is een stuk goedkoper. Ik heb deze 2 jaar geledn gekocht voor 70 euro en hij is perfect. Met ionen deze zorgen ervoor dat je haar niet statisch word en ook al is vochtig weer mijn haar blijft glad en ik heb superkrul!
Je kunt deze bestellen bij haarshop.nl

07-04-2009, 15:15

Citaat door chaibi:
Ga.Ma tang geeft hetzelfde effect als de CHI tang maar is een stuk goedkoper. Ik heb deze 2 jaar geledn gekocht voor 70 euro en hij is perfect. Met ionen deze zorgen ervoor dat je haar niet statisch word en ook al is vochtig weer mijn haar blijft glad en ik heb superkrul!
Je kunt deze bestellen bij haarshop.nl

kun je daar ook voor naar belgie bestellen?

07-04-2009, 15:22
ga naar t kruidvat wel in België hé, ze hebben daar 1tje noemt Carmen je hebt een brede en een smalle, ik heb de smalle das de perfecte stijltang en de prijs €35,00 echt de moeite heel onze familie heeft die ;-)

07-04-2009, 15:23

Citaat door rachidake90:
Welke stijltang hebben jullie? En werkt ie goed?

Ik ben van plan eentje te kopen. :P

En de chi-tang ken ik al,, maar is toch een beetje te prijzig.


x


Doe het, je krijgt er geen spijt van wallah

07-04-2009, 15:25
die kruidvat stijltangen vertrouw ik niet meer had er eentje paar jaar geleden gekocht prul. Maar m'n zus heeft eentje van 80 euro gekocht (niet in de kruidvat),, maar die keramische laag is er vanaf. Dus daarom moet ik een nieuwe.

07-04-2009, 15:41



Citaat door rachidake90:
kun je daar ook voor naar belgie bestellen?


Jhaa Je kan ze ook bestllen naar belgie ik heb die ook hy is echt heel goed
en ik heb er ook 150 voor betaalt maar men zus heeft die vorige zomer ook gekocht voor 75 euro.. Ik raad je die echt aan hij is heel Goed!
x

07-04-2009, 15:44
Koop die van Ga.ma die is even goed als een Chi-tang,, n is een ook goedkoper: 75 euro,, mss is de prijs al verlaagd maar di is echt heel goe!
succes met het uitkiezen e x

07-04-2009, 15:50

Citaat door DUSHI__X:
Koop die van Ga.ma die is even goed als een Chi-tang,, n is een ook goedkoper: 75 euro,, mss is de prijs al verlaagd maar di is echt heel goe!
succes met het uitkiezen e x

Ma kunt ge die ook kopen vanuit belgie.?

Pagina's : [1] 2