Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : wat doe je na het eten in de ramadan?

Pagina's : [1] 2 3

beppie_truus
03-11-2002, 14:05

zodra wij hebben gegeten krijgen we altijd bezoek van zussen en nichten en tante's en dan gaan we het heel gezellig maken.

Lady_moi
03-11-2002, 14:11
ik tv kijken naar de arabische series...in de ramadan zitten er heel goeie tussen :D

BENTGHATAR
03-11-2002, 14:11
na het eten,ga ik nog meer eten.:D

beppie_truus
03-11-2002, 14:13
Origineel gepost door lady_moi ik tv kijken naar de arabische series...in de ramadan zitten er heel goeie tussen :D dat doen wij ook en dan lekker samen comentaar leveren op marokkaanse programma's :D

Lady_moi
03-11-2002, 14:17

hehe ja wij krijgen dan ook meestal bezoek whahahahah ebntghatar whahahahahahha meer eten lol zenne :D

BENTGHATAR
03-11-2002, 14:20
Origineel gepost door lady_moi hehe ja wij krijgen dan ook meestal bezoek whahahahah ebntghatar whahahahahahha meer eten lol zenne :D is toch normaal.je moet de volgende dag weer vasten dus je maag moet wel vol zitten

beppie_truus
03-11-2002, 14:24
Origineel gepost door BENTGHATAR is toch normaal.je moet de volgende dag weer vasten dus je maag moet wel vol zitten helemaal mee eens ;) :D

BENTGHATAR
03-11-2002, 14:26
jah toch!!!!

beppie_truus
03-11-2002, 14:27
en veel drinken natuurlijk vooral zelf gemaakte milkshake's mmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

Marocca
03-11-2002, 14:33
AFWASSEN!!!!!!!!!!!!!!!!! Onder andere...... Maar meestal kijk ik ook naar die arabische serie's...Want in de ramadan zijn er veel komedies tussen!!

BENTGHATAR
03-11-2002, 14:34
hmmmmm lekker hoor. maar ik eet liever,dat vult je maag.dat drinken gaat er na een uurtje weer eruit;( wajoow als ik klaar ben met eten ,dan ben ik helemaal van de wereld.ik moet eertss een half uurtje rusen voordat ik weer kan gaan lopen. heb jij daaar ook last van.

beppie_truus
03-11-2002, 14:39
Origineel gepost door BENTGHATAR hmmmmm lekker hoor. maar ik eet liever,dat vult je maag.dat drinken gaat er na een uurtje weer eruit;( wajoow als ik klaar ben met eten ,dan ben ik helemaal van de wereld.ik moet eertss een half uurtje rusen voordat ik weer kan gaan lopen. heb jij daaar ook last van. een uurtje ik ben een paar uur knock out. maar helaas moet er opgeruimd worden en de vaatwasser meteen gevuld worden van mama en dan pas gaan we luieren.

BENTGHATAR
03-11-2002, 14:45

Origineel gepost door beppie_truus een uurtje ik ben een paar uur knock out. maar helaas moet er opgeruimd worden en de vaatwasser meteen gevuld worden van mama en dan pas gaan we luieren. helaas wel,maar je moet niet zeuern man,je heb een vaatwasser,wij moeten het helemaal zelf doen.jij kan gewoon de pannen in de vaatwasser stoppen en dan gaan luieren

beppie_truus
03-11-2002, 14:47
Origineel gepost door BENTGHATAR helaas wel,maar je moet niet zeuern man,je heb een vaatwasser,wij moeten het helemaal zelf doen.jij kan gewoon de pannen in de vaatwasser stoppen en dan gaan luieren oke :D

BENTGHATAR
03-11-2002, 14:51
Origineel gepost door beppie_truus oke :D :boos:

Pagina's : [1] 2 3