Bekijk volle/desktop versie : ik hou niet meer van mijn man



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

04-04-2009, 21:41
Het is vreemd ,maar waar ik ben nu al zo een 9 jaar getrouwd.
Jong getrouwd was 17 was ook heel erg verliefd op mijn man.
Ik dacht dat ik nooit zonder hem zou leven,aanbad hem en keek naar hem op.Maar door de gebeurtenissen door de jaren heen ben ik mijn man heel anders gaan zien,vooral nadat ik hem betrapte dat hij andere meiden belde toen was het voor mij al afgelopen kon het niet geloven.Was dat de man die me liet geloven dat ik alles voor hem was,was hij de gene waar ik naar op keek,bah ik walgde van hem.nu 3 jaar later voel ik niets meer voor hem.De gedachte al wanneer hij me aanraakt voel ik me vies alsof ik door een vreemde word aangeraakt.Ik weet niet hoe ik hem dit moet vertellen.

04-04-2009, 21:41


ik zou scheiden..

04-04-2009, 21:47
So meid dat is niet niks, ik zou het goed met hem uitpraten jullie zijn 2 volwassen mensen en tja als het geen mektab is geweest om door te gaan dan moet het zo zijn meid.. Merkt hij dan niks aan jou, en is hij vreemdgegaan

04-04-2009, 21:48
Ik zou ook scheiden. Dat hij met meisjes durft te bellen terwijl jullie getrouwd zijn :S

04-04-2009, 21:48


Jij kent je man, en jij weet wat het beste voor jou is. De leden hier kunnen dat niet voor jou doen. Luister naar je hart/verstand en niet naar de mensen hier.

04-04-2009, 21:49
oh dasz erg jahh , maar meidd ik zou het met daarover hebben, zijn er kinderen bij betrokken ?

04-04-2009, 21:49

Citaat door Zainaatje:
So meid dat is niet niks, ik zou het goed met hem uitpraten jullie zijn 2 volwassen mensen en tja als het geen mektab is geweest om door te gaan dan moet het zo zijn meid.. Merkt hij dan niks aan jou, en is hij vreemdgegaan
jawel hij zegt dat ik veranderd ben dat hij voelt dat ik niet de persoon ben met zoals ik eerst was maar ja, ik zit natuurlijk met 2 kids

04-04-2009, 21:49
Erg hoor...

Ik weet niet wat ik zou doen


Groetjes H.

04-04-2009, 21:52
Ik zou zeggen praat er goed met hem over.
De meeste leden zullen zeggen scheiden.
Maar jij kent hem beter dan iedereen.

Het zal moeilijk voor je worden als een alleenstaande vrouw met twee kinderen op een jonge leeftijd.

Veel succes nog.

04-04-2009, 21:53
Ow aub luister niet naar de mensen die hier gelijk roepen scheiden. :/

Praat met je man, als hij niet weet hoe je je voelt kom je nergens..

Dat hij met andere meiden belt, gatver. :/

04-04-2009, 21:53
Of hij ook met een ander het bed heeft gedeeld weet ik niet,maar ik ga er wel vanuit.Ik kan er verder niets aan doen maar waar ik dus mee zit is ook met de kinderen want zij aanbidden hem en hij gaat heel leuk met ze om.
Dat is het wat me tegen houdt om direct bij hem weg te gaan

04-04-2009, 21:54

Citaat:
Scheiden!

scheiden is gemakkelijk tegenwoordig. zelfs als er kinderen zijn vinden de meeste mensen het maar normaal om meteen aan scheiden te denken.

ooit gedacht wat voor effect een scheiding kan hebben op kinderen?

eerst goed nadenken: komen mijn kinderen en ik BETER uit een scheiding, ja of nee. natuurlijk moet je niet alleen aan je kids denken, maar een scheidin lijkt in deze fucked-up maatschappij dé oplossing bij uitstek bij huwelijksproblemen.

in de toekomst eerst goed nadenken en dan pas trouwen.
trouwen op je 17de is niet slim. maar goed, dat is verleden tijd, hopelijk beseffen veel meiden dat...

04-04-2009, 21:55



Citaat door laziza:
Of hij ook met een ander het bed heeft gedeeld weet ik niet,maar ik ga er wel vanuit.Ik kan er verder niets aan doen maar waar ik dus mee zit is ook met de kinderen want zij aanbidden hem en hij gaat heel leuk met ze om.
Dat is het wat me tegen houdt om direct bij hem weg te gaan


leer hen enkel ALLAH SWT te aanbidden

04-04-2009, 21:56
Meskiena , Allah Y chaaf fiek.

04-04-2009, 21:57

Citaat door laziza:
Het is vreemd ,maar waar ik ben nu al zo een 9 jaar getrouwd.
Jong getrouwd was 17 was ook heel erg verliefd op mijn man.
Ik dacht dat ik nooit zonder hem zou leven,aanbad hem en keek naar hem op.Maar door de gebeurtenissen door de jaren heen ben ik mijn man heel anders gaan zien,vooral nadat ik hem betrapte dat hij andere meiden belde toen was het voor mij al afgelopen kon het niet geloven.Was dat de man die me liet geloven dat ik alles voor hem was,was hij de gene waar ik naar op keek,bah ik walgde van hem.nu 3 jaar later voel ik niets meer voor hem.De gedachte al wanneer hij me aanraakt voel ik me vies alsof ik door een vreemde word aangeraakt.Ik weet niet hoe ik hem dit moet vertellen.



Salaam meid
Dat hier mensen zijn die gelijk roepen scheiden ! dat is natuurlijk onzin...je moet eerst goed beseffen hoe en wat....aangezien jij ook 2 kindjes hebt is het een andere zaak...als jij nog geen kindjes had dan was het misschien iets gemakkelijker geweest maar goed het is zoals het is...alhamdoelilah..

Praat er met hem alsnog over...en zeg wat je voelt en denkt over hem aub je moet het gewoon op tafel leggen....ik hoop dat hij jou dan zal begrijpen...is hij wel iemand die luistert of echt agressief persoontje

Vraag hem waarom hij de behoefte heeft om met andere meisjes te bellen en dat je hem totaal niet meer vertrouwd....
En dat hij verantwoordelijkheid moet tonen naar jou toe en naar zijn kinderen toe...

En als het echt niet werkt of als hij niet naar jou luistert/geen aandacht geeft...laat hem dan heel goed merken dat je het zat bent en dat er geen andere pakkie an is.....dat je eventueel van hem wilt scheiden...

Kijken hoe hij dan reageert...

Maar begin niet gelijk met het woord ik wil van je scheiden...want je moet wel sbar alhoewel je dat al heel lang hebt gedaan mascha'allah ( Allah is met geduldigen ) Algier insha'allah ik hoop dat het goed komt met jou...en weet allah helpt je als je in nood zit...doe dua't voor jezelf na je gebed

Als je bid...en als je nog niet bid....ga dan beginnen...want allah s.w.t is enige die jou kan helpen en jou dua't kan verhoren...

Succes Ik hoop dat je een oplossing zult vinden !!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8