Bekijk volle/desktop versie : Handen wassen of schlel



Pagina's : [1] 2

04-04-2009, 17:31
Het is maar waar je je druk over wil maken. Maar ik leg het toch jullie even voor.

Ik geef morgen een feestje. Nu hadden we het over handen wassen. Hoe doen jullie dat als je veel mensen hebt (ongeveer 40). Doen jullie dan schlel of van die nattedoekjes (stof). Doen jullie alleen na het eten of er ook voor.

04-04-2009, 17:34


voor het eten natuurlijk en na het eten,we gebruiken een soort van kan met lauw water en onder de kan hou ik nog een soort van teil(zo noem ik het efe)vast en dan klaar

04-04-2009, 17:45
gewoon shlel. voor het eten en na het eten

04-04-2009, 17:54
shlel, maar natte doekjes lijken mij ook makkelijker. Als je dat ook bij de hand hebt waarom niet!

04-04-2009, 18:13


Ik zou gewoon handen wassen doen.. Ik ben echt geen fan van een shallal omdat mensen dan altijd de onbeheersbare drang voelen om ook even hun mond erin te spoelen en dat vind ik echt vies.

Ik zou ook natte doekjes neerleggen voor degenen die dat liever hebben.

Ik woon echter in een appartement en ik kan me voorstellen dat het wat moeilijker is als je in een eengezinswoning woont omdat de keuken dan meestal op slot gaat en de mensen dan helemaal naar boven zouden moeten..


Citaat door Oukilia:
Het is maar waar je je druk over wil maken. Maar ik leg het toch jullie even voor.

Ik geef morgen een feestje. Nu hadden we het over handen wassen. Hoe doen jullie dat als je veel mensen hebt (ongeveer 40). Doen jullie dan schlel of van die nattedoekjes (stof). Doen jullie alleen na het eten of er ook voor.

04-04-2009, 18:23
Natte doekjes. Dat is het makkelijkst, dat kan je dan gewoon op een schaaltje leggen.

04-04-2009, 18:42

Citaat door Sunshine_h:
Natte doekjes. Dat is het makkelijkst, dat kan je dan gewoon op een schaaltje leggen.


Dat wou ik ook doen, maar de een zeg dan moet je voor ieder een doekje doen. En dus twee keer voor en na het eten. Toch ??

04-04-2009, 18:52
ja leg gewoon voldoende natte doekjes op tafel dan doet iedereen wat ie wil klaar

04-04-2009, 19:26

Citaat door Rach_:
ja leg gewoon voldoende natte doekjes op tafel dan doet iedereen wat ie wil klaar



mezian

04-04-2009, 19:29
Beide is goed.

04-04-2009, 20:09
Shlel..
Soms gaan we ergens op visite en dan krijgen we van die doeken die nat zijn..Die gaan zo de rij langs..Dan neem k n druppel desinfecterende handgel onopgemerkt uit mn tas..Vind dat vreselijk!

04-04-2009, 20:11

Citaat door Brokensmile:
Shlel..
Soms gaan we ergens op visite en dan krijgen we van die doeken die nat zijn..Die gaan zo de rij langs..Dan neem k n druppel desinfecterende handgel onopgemerkt uit mn tas..Vind dat vreselijk!



Oooooooooh, afschuwelijk is dat. Ik zeg dan altijd dat ik al gewassen heb. Loop dan stiekem naar keuken om mijn handen te wassen. Dit kan echt niet.

04-04-2009, 20:12



Citaat door Hmeds_Daughter:
Oooooooooh, afschuwelijk is dat. Ik zeg dan altijd dat ik al gewassen heb. Loop dan stiekem naar keuken om mijn handen te wassen. Dit kan echt niet.



Waar wil je je handen wassen als r duizend vrouwen zijn..
Dat flesje is superhandig, heb m altijd in mn tas

04-04-2009, 20:19

Citaat door Brokensmile:

Waar wil je je handen wassen als r duizend vrouwen zijn..
Dat flesje is superhandig, heb m altijd in mn tas



Soms doe ik net of ik wil gaan helpen en dan kom je snel genoeg in de keuken te staan...

04-04-2009, 20:40

Citaat door Hmeds_Daughter:
Soms doe ik net of ik wil gaan helpen en dan kom je snel genoeg in de keuken te staan...


Goeie, ik zal m onthouden!!

Pagina's : [1] 2