Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gelukkig schijnt de zon niet.....



Pagina's : [1] 2 3

04-04-2009, 11:03
.... want wat ik gisteren toch om mij heen zag is niet te geloven.. jammergenoeg


Onze Marokkaanse moslima's vliegen in de concurrentie....

Iedereen trekt haar mooiste en meest sexy kleding uit de kast ... alsof haar leven ervan afhangt...

Hoofddoek of geen hoofddoek... er is in principe geen verschil.

Ik vind t echt jammer wollah... waarom laten mensen zich meesleuren door de hypes van nu en doen ze niet hun best voor ons prachtige geloof?!

Ik kan niet lachen om deze dames... het enige wat er in mij omgaat als ik ze zo zie lopen is..... Waar gaan deze dames straks 'naar huis' en met huis bedoel ik niet thuis... maar YAWM EL KIAMA....

Allahyehdihoem oe yehdina

04-04-2009, 11:06


jaaaaaaa gister had ik het gevoel dat iedereen me aankeek joh, terwijl ik naar mijn mening best luchtig gekleed was hahahahahaha

04-04-2009, 11:11

Citaat door BeautiFulll:
.... want wat ik gisteren toch om mij heen zag is niet te geloven.. jammergenoeg


Onze Marokkaanse moslima's vliegen in de concurrentie....

Iedereen trekt haar mooiste en meest sexy kleding uit de kast ... alsof haar leven ervan afhangt...

Hoofddoek of geen hoofddoek... er is in principe geen verschil.

Ik vind t echt jammer wollah... waarom laten mensen zich meesleuren door de hypes van nu en doen ze niet hun best voor ons prachtige geloof?!

Ik kan niet lachen om deze dames... het enige wat er in mij omgaat als ik ze zo zie lopen is..... Waar gaan deze dames straks 'naar huis' en met huis bedoel ik niet thuis... maar YAWM EL KIAMA....

Allahyehdihoem oe yehdina


Je hebt 100% volkomen gelijk!

Maar, ik denk altijd dan maar zo..

Zie ik een meisje met hoofddoek rondlopen met een strak rokje met een panty eronder met verleidende hakschoenen en een strak t-shirt. Dat zie ik niet als een moslim................

Hetzelfde als een jongen, met verzorgd baard, zo een imam hoedje.. maar hij bidt niet...

04-04-2009, 11:15

Citaat door S.samira:
jaaaaaaa gister had ik het gevoel dat iedereen me aankeek joh, terwijl ik naar mijn mening best luchtig gekleed was hahahahahaha


Ja he.. dat gevoel heb ik ook altijd wanneer je net weer zonder jas de deur uitgaat..

Maar je kan je toch ook mooi en stijlvol kleden zonder er strak en sexy bij te lopen?? Wat is daar mis mee??

04-04-2009, 11:17



Citaat door Mahmoud20:
Je hebt 100% volkomen gelijk!

Maar, ik denk altijd dan maar zo..

Zie ik een meisje met hoofddoek rondlopen met een strak rokje met een panty eronder met verleidende hakschoenen en een strak t-shirt. Dat zie ik niet als een moslim................

Hetzelfde als een jongen, met verzorgd baard, zo een imam hoedje.. maar hij bidt niet...



Zo is t maar net!!! Wat voor een vrouw geld, geld ook voor de man. Maar dat vergeten we vaak.

T is echt jammer!!!

04-04-2009, 11:27

Citaat door Mahmoud20:
Je hebt 100% volkomen gelijk!

Maar, ik denk altijd dan maar zo..

Zie ik een meisje met hoofddoek rondlopen met een strak rokje met een panty eronder met verleidende hakschoenen en een strak t-shirt. Dat zie ik niet als een moslim................

Hetzelfde als een jongen, met verzorgd baard, zo een imam hoedje.. maar hij bidt niet...



Zulke dingen vind ik inderdaad niet kunnen, maar de rol is niet voor jou weggelegd om te beoordelen wie een moslim is en wie niet

04-04-2009, 11:34

Citaat door BeautiFulll:
Ja he.. dat gevoel heb ik ook altijd wanneer je net weer zonder jas de deur uitgaat..

Maar je kan je toch ook mooi en stijlvol kleden zonder er strak en sexy bij te lopen?? Wat is daar mis mee??


Daar is niks mis mee!

04-04-2009, 11:37

Citaat door Norhaen:
Zulke dingen vind ik inderdaad niet kunnen, maar de rol is niet voor jou weggelegd om te beoordelen wie een moslim is en wie niet

Ja heb je in principe gelijk in, maar;

Jaaber Ibn Abdullah, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "Ik hoorde de Profeet, Allah’s zegen en vrede zij met hem, zeggen: ’Met het verrichten van het gebed neemt men afstand van afgoderij en ongelovigheid.’

De uitleg van de hadith: De hadith verklaart dat het niet verrichten van het gebed tot ongelovigheid, dwaling en het verlaten van de Islam leidt. Er zijn talloze uitspraken van de Profeet, Allah’s zegen en vrede zij met hem, die het verrichten van het gebed in gezelschap en in moskeeën als een verplichting naar voren brengen. Allah, de Verhevene, heeft namelijk toegestemd dat deze moskeeën werden opgericht en dat Zijn naam daar wordt genoemd. Het is de plicht van elke moslim hiervoor zorg te dragen en het initiatief daarvoor te nemen en dit over te dragen aan zijn kinderen, familie en broeders.

Snap je waarom je ze dan als ongeloof kunt beschouwen?

Edit: Zo heb je ook allerlei verschillende hadiths over hijaab en kledingstijl van vrouwen.


Moge Allah swt me vergeven als ik het fout heb!

04-04-2009, 11:53

Citaat door Mahmoud20:
Ja heb je in principe gelijk in, maar;

Jaaber Ibn Abdullah, moge Allah met hem tevreden zijn, heeft overgeleverd: "Ik hoorde de Profeet, Allah’s zegen en vrede zij met hem, zeggen: ’Met het verrichten van het gebed neemt men afstand van afgoderij en ongelovigheid.’

De uitleg van de hadith: De hadith verklaart dat het niet verrichten van het gebed tot ongelovigheid, dwaling en het verlaten van de Islam leidt. Er zijn talloze uitspraken van de Profeet, Allah’s zegen en vrede zij met hem, die het verrichten van het gebed in gezelschap en in moskeeën als een verplichting naar voren brengen. Allah, de Verhevene, heeft namelijk toegestemd dat deze moskeeën werden opgericht en dat Zijn naam daar wordt genoemd. Het is de plicht van elke moslim hiervoor zorg te dragen en het initiatief daarvoor te nemen en dit over te dragen aan zijn kinderen, familie en broeders.

Snap je waarom je ze dan als ongeloof kunt beschouwen?

Edit: Zo heb je ook allerlei verschillende hadiths over hijaab en kledingstijl van vrouwen.


Moge Allah swt me vergeven als ik het fout heb!


Ik begrijp wat je bedoelt, maar het is niet aan ons om te bepalen wie moslim is en wie niet. Iedereen begaat zondes en het is aan ons om ons best te doen om geen zondes meer te plegen en bij Allah om vergevenis te vragen. En daar kan een beoordeling van een mens niet tegenop

04-04-2009, 11:59
Waarom letten jullie zoveel op andere? hoe andere erbij lopen hoe andere doen en ect ect. Let gewoon op jezelf als jij maar goed gekleed bent ieder gaat zijn eigen grafje in.

04-04-2009, 12:02

Citaat door SimMatjuh_:
Waarom letten jullie zoveel op andere? hoe andere erbij lopen hoe andere doen en ect ect. Let gewoon op jezelf als jij maar goed gekleed bent ieder gaat zijn eigen grafje in.


Lieverd, als je je aangesproken voelt door deze topic... doe er dan aub wat mee

04-04-2009, 12:04

Citaat door BeautiFulll:
Lieverd, als je je aangesproken voelt door deze topic... doe er dan aub wat mee



Volgende keer als je iemand er zo ziet bij lopen dan stap je op degene af

04-04-2009, 12:06



Citaat door SimMatjuh_:
Volgende keer als je iemand er zo ziet bij lopen dan stap je op degene af


Allahyehdik meid.... met eigenwijs doen zal je nooit ver komen.

04-04-2009, 12:11

Citaat door BeautiFulll:
Allahyehdik meid.... met eigenwijs doen zal je nooit ver komen.



Ik kan er gewoon niet tegen als ik zulke topics zie. Als je op straat iets ziet wat niet door de beugel kan dan STAP je op degene af en dan ga je niet zielig op M.nl een topic over ze maken.

04-04-2009, 13:16

Citaat door SimMatjuh_:
Ik kan er gewoon niet tegen als ik zulke topics zie. Als je op straat iets ziet wat niet door de beugel kan dan STAP je op degene af en dan ga je niet zielig op M.nl een topic over ze maken.


Inderdaad, marokko.nl is de roddelplaats geworden voor marokkanen.


Naar topicstarter en company:
Als je je toch zo een goede moslima voelt dan weet je dat je ze hoort aan te spreken en idd niet via het internet. Wat bereik je nu met deze topic, slaat gewoon nergens op.
Niet alleen jij ( topicstarter ) maar ook de rest die dit doet. Gewoon zielig!

Pagina's : [1] 2 3