Bekijk volle/desktop versie : Touriya Haoud, bekende Marokkaanse?!! Ze is zegt van niet want ze is Arabisch!!?

03-11-2002, 00:46

Citaat door Nabil to you:

<<Touriya werd geboren op 1 oktober 1977 in Rhenen. Haar moeder is Macedonisch, haar vader is Arabisch. Touriya betekent "de sterkste ster". Touriya heeft een HBO opleiding communicatiemanagement gevolgd. Ze heeft gewerkt als junior communicatie manager.>>
(citaat uit http://www.tvbabes.com/news/artikelen/touriya140302.html)

[SIZE=3]En in de Veronica gids , gelezen door 1 miljoen "Nederlanders", staat ze ook gepresenteerd als Half Arabisch en half Macedonisch. [/SIZE]

Ik kan alleen niet mij ogen geloven als ze vrijdag avond in B&W op tv komt, met ander "marokkanen", en mee praat over marokkanen en hun imago in Nederland. In dit programma zegt ze dat ze half marokkaans en half macedonisch is.
Nou, ze kan niet duidelijker zijn dan door haar "marokkaanse" afkomst te verlochenen (zie veronica gids week 44). "Marokkaan zijn" lijkt wel iets is om voor te schamen.

[SIZE=3]Waarom kunnen/durven/willen mensen niet zeggen dat ze van marokkaanse afkomst zijn.

Ik ben zelf van Marokaanse afkomst en verlochen dat nooit!!
.

03-11-2002, 00:53

haha zij is meer hollands dan macedonisch of Arabisch of Marokkaans ze heeft al het mooie (haar uiterlijk) uit Marokko en al het slechte uit Macedonie/Nederland natuulijk

03-11-2002, 01:15
De xxxx heeft een marokkaanse vader. Ze was ook bij rtl 4 tabloid.

Maar ze zegt waarschijnlijk tegen iedereen dat ze arabisch is, want dat is beter voor haar imago. Zelfs die sukkeltjes van rtl 4 noemen haar vader de ene keer arabisch en de andere keer een marokkaan.
Malloten hebben hun eigen taal niet eens onder de knie.

In ieder geval wat ik gezien heb van haar, ben ik blij dat ze afstand neemt van het marokkaanse zijn !! Een veredelde xxxx die niet eens geld vraagt om een beurt te krijgen.

Ali Z

03-11-2002, 14:05
opdonderen dat tvsletje

03-11-2002, 14:15

Ze is wel lekker er stroomt vast veel marokkaanse bloed in haar.

03-11-2002, 14:49
Ze ziet er wel goed uit ja, maar ik vind het ook een vreemde. Ze heeft toch iets met die ex van Sonja Silva.?

03-11-2002, 18:00
Ach ja, je hebt ook van die Nederlanders die zeggen dat ze Europeaan zijn, of nog erger"Wereldburger".

03-11-2002, 18:47
Mooie meid ja, ze gaat met Spiros, dat is ook haar manager en tevens die van Sonja Silva (Spiros is ook Silva's ex geweest)....Kortom die kerel heeft een prettig vak uitgekozen.....

03-11-2002, 20:39
Vond dat ze op zijn minst heel erg buiten de boot viel... Behalve dat leuke koppie had ze geen toegevoegde waarde!!

04-11-2002, 10:05
Twee bedenkingen: allereerst begrijp ik niet wat haar uiterlijk hiermee te maken heeft. En ten tweede: is het woord Arabisch het woord dat zij zelf in de mond heeft genomen of is dit een keuze geweest van de redacteur die het artikel schreef?

Morgaine