Bekijk volle/desktop versie : trouwen is duur



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

03-04-2009, 23:58
verlovingsfeest, aparte hennadag voor de linkerhand, aparte hennadag voor de rechterhand en ook nog voor beide voeten ( bij wijze van spreken ) en dan nog een trouwfeest van 3 dagen lang. en dan moet je ook nog een bruidsschat neerleggen van een paar duizend euro's. ( terwijl de meeste niet eens een euro waard zijn ) en dan moet je ook nog eens een eigen huis hebben. je moet een kapitaal hebben gespaard kan je gaan trouwen en dan willen sommigen ook nog een huwelijksreis naar cabo san lucas
pure uitbuiting is het

[ en dan hebben de meeste nog het lef om vreemd te gaan ]

04-04-2009, 00:00


Kapsoneslaaieh

04-04-2009, 00:00

Citaat door PeetVader:
verlovingsfeest, aparte hennadag voor de linkerhand, aparte hennadag voor de rechterhand en ook nog voor beide voeten ( bij wijze van spreken ) en dan nog een trouwfeest van 3 dagen lang. en dan moet je ook nog een bruidsschat neerleggen van een paar duizend euro's. ( terwijl de meeste niet eens een euro waard zijn ) en dan moet je ook nog eens een eigen huis hebben. je moet een kapitaal hebben gespaard kan je gaan trouwen
pure uitbuiting is het

[ en dan hebben de meeste nog het lef om vreemd te gaan ]



Dat van dat vreemd gaan is leuk gevonden

kan me voorstellen waarom een man zijn vrouw als bezit ziet.

04-04-2009, 00:02
Ik ga liever naar Cabo San Lucas op huwelijksreis dan dat ik een dure bruiloft geef voor mensen die toch nooit tevreden zijn

Is het jullie ook ogevallen dat er altijd wat te zeiken valt?

04-04-2009, 00:04



Citaat door CutyPie:
Ik ga liever naar Cabo San Lucas op huwelijksreis dan dat ik een dure bruiloft geef voor mensen die toch nooit tevreden zijn

Is het jullie ook ogevallen dat er altijd wat te zeiken valt?



goed dat je het zegt, huwelijksreis ook nog, ik zet er gelijk bij

04-04-2009, 00:13
tfoe, nu er wat over de vrouwtjes wordt gezegd is iedereen stil

04-04-2009, 00:16
Hoe duur men zijn bruidloft geeft, lig in jouw eigen handen..
Het kan ook zo simpel mogelijk, zoals het hoort..Mesha dat vind ik dan..
En uit eindelijk gaat het om, wat je van elkaar verwacht en kunt geven binnen het huwelijk...

04-04-2009, 00:19

Citaat door __Esmaatje__:
Hoe duur men zijn bruidloft geeft, lig in jouw eigen handen..
Het kan ook zo simpel mogelijk, zoals het hoort..Mesha dat vind ik dan..
En uit eindelijk gaat het om, wat je van elkaar verwacht en kunt geven binnen het huwelijk...



als je een goedkope bruiloft geeft wordt je bestempeld als een gier.
elke vrouw wil van die dag een dag maken die ze wil herinneren, een dure bruiloft die al haar vriendinnen jaloers zal maken of ze wil juist de bruiloft van haar getrouwde vriendin overtreffen, en dan moet je diep in je zak graaien

04-04-2009, 00:20
Ik hoef je geen gelijk of ongelijk te geven, het is namelijk gewoon een feit.

04-04-2009, 00:21
Ja se je moet er wat voor over hebben om met de liefde van je leven samen te kunnen zijn.

Geld is maar geld en kan je terug bijeensparen. Maar ipv dat er zoveel aandacht wordt besteed aan het trouwfeest en al die tralala errond zouden mensen beter eens hun energie steken in het 'eigenlijke' huwelijk zelf.


Groetjes H.

04-04-2009, 00:22

Citaat door PeetVader:
als je een goedkope bruiloft geeft wordt je bestempeld als een gier.
elke vrouw wil van die dag een dag maken die ze wil herinneren, een dure bruiloft die al haar vriendinnen jaloers zal maken of ze wil juist de bruiloft van haar getrouwde vriendin overtreffen, en moet je diep in je zak graaien



Alhamdoelliah schilt dat per vrouw...

Je behoort niet te kijken naar de reacties van de omgeving, men praat vaker dan we denken, of het nou positief of negatief is..
En je behoort te kijken of 1 iemand tevreden is, en dat is niet de omgeving,vrienden...

04-04-2009, 00:23

Citaat door hafsaaaatje:
Ja se je moet er wat voor over hebben om met de liefde van je leven samen te kunnen zijn.

Geld is maar geld en kan je terug bijeensparen. Maar ipv dat er zoveel aandacht wordt besteed aan het trouwfeest en al die tralala errond zouden mensen beter eens hun energie steken in het 'eigenlijke' huwelijk zelf.


Groetjes H.


zij moeten er wat voor over hebben??

04-04-2009, 00:24



Citaat door PeetVader:
als je een goedkope bruiloft geeft wordt je bestempeld als een gier.
elke vrouw wil van die dag een dag maken die ze wil herinneren, een dure bruiloft die al haar vriendinnen jaloers zal maken of ze wil juist de bruiloft van haar getrouwde vriendin overtreffen, en dan moet je diep in je zak graaien


Als een vrouw een dure bruiloft wilt, moet je haar gewoon dumpen.

04-04-2009, 00:26

Citaat door __Esmaatje__:
Alhamdoelliah schilt dat per vrouw...

Je behoort niet te kijken naar de reacties van de omgeving, men praat vaker dan we denken, of het nou positief of negatief is..
En je behoort te kijken of 1 iemand tevreden is, en dat is niet de omgeving,vrienden...



lul niet man, je omgeving bepaalt alles wat je doet, je kan nu wel zeggen dat jij zogenaamd apart bent en dat jij doet wat je wilt, but i ain't falling for that

04-04-2009, 00:27

Citaat door fatima4life:
Als een vrouw een dure bruiloft wilt, moet je haar gewoon dumpen.



ja joh, makkelijekr gezegd dan gedaan

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8