Bekijk volle/desktop versie : Omstreden 'Verkrachtingswet' In Afghanistan!



Pagina's : [1] 2

03-04-2009, 20:07
Omstreden 'verkrachtingswet' in Afghanistan!
Een nieuwe Afghaanse wet geeft mannen het recht om iedere vier dagen geslachtsgemeenschap met hun vrouw te hebben.

Sjiieten
De wet geldt alleen voor het sjiitische deel van de bevolking, ongeveer zes miljoen Afghanen. Soennitische gezinnen blijven buiten beschouwing.

Iedere vierde nacht
Artikel 132 behandelt het familieleven van sjiitische inwoners van Afghanistan. In het wetsartikel staat: 'Zolang de man niet op reis is, heeft hij iedere vierde nacht recht op geslachtsgemeenschap met zijn vrouw. Behalve als de vrouw ziek is of ziekte de geslachtsgemeenschap bemoeilijkt, is de vrouw verplicht tot een positieve reactie op de seksuele verlangens van haar man.'

'Verkrachtingswet'
Mensenrechtenorganisaties zien de nieuwe wet als een manier om de verkrachting van vrouwen door hun echtgenoot te legaliseren. De rechten van vrouwen zijn al jaren een punt van strijd in Afghanistan. Vooral tijdens het Taliban-regime werden de vrouwen erg in hun vrijheid beperkt.[/FONT]

Bron: http://www.rtl.nl/(/actueel/rtlnieuws/buitenland/)/components/actueel/rtlnieuws/2009/04_april/03/buitenland/0403_1100_afghaanse_wet_verkrachting.xml


[FONT="Comic Sans MS"]Het wordt alleen maar gekker daarzo!
En dat noemt zich "Islamitisch"??

03-04-2009, 20:22


Die Afganen en Pakistanen sporen echt niet!

03-04-2009, 20:27

Die gasten daar zijn echt GESTOORD! Tfoe op ze! Ik snap hen echt niet. Denken ze nou echt dat ze goed Islamitisch bezig zijn ofzo?? Ik hoop echt dat ze worden gecastreerd ofzo dan kunnen ze helemaal fluiten naar gemeenschap!

En wat die vrouwtjes, heb echt medelijden met ze. Alhamdoelilah hebben we het hier zooooooo goed en toch hoor je ons vaak klagen om NIKS!

Wat zal er met haar gebeuren als ze weigert om seks te hebben? Wordt ze dan alsnog verkracht? Wordt ze inelkaar geslagen of misschien gestenigd??

03-04-2009, 20:32
Islam kent vele vormen en maten... maar vreemd genoeg hoor je iedereen maar 1 manier de juiste noemen... en dat is die van henzelf.

03-04-2009, 20:47


sjieten jah logish

03-04-2009, 20:49

Citaat door anasheed_deff:
sjieten jah logish


Die hebben de wet niet gemaakt.
Misschien moeten we in Nederland hetzelfde doen zodat je het begrijpt, die wetgeving en dan voor de groep waartoe jij behoord.

03-04-2009, 20:49

Citaat door ImeneBella:

Die gasten daar zijn echt GESTOORD! Tfoe op ze! Ik snap hen echt niet. Denken ze nou echt dat ze goed Islamitisch bezig zijn ofzo?? Ik hoop echt dat ze worden gecastreerd ofzo dan kunnen ze helemaal fluiten naar gemeenschap!

En wat die vrouwtjes, heb echt medelijden met ze. Alhamdoelilah hebben we het hier zooooooo goed en toch hoor je ons vaak klagen om NIKS!

Wat zal er met haar gebeuren als ze weigert om seks te hebben? Wordt ze dan alsnog verkracht? [B]Wordt ze inelkaar geslagen of misschien gestenigd?? [/B]




blijkbaar is het toegestaan in de Islam

check
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=63377562#post63377562

03-04-2009, 21:05

Citaat door Lamiss:
blijkbaar is het toegestaan in de Islam

check
http://forums.marokko.nl/showthread.php?p=63377562#post63377562


Dat is NIET toegestaan in de Islam, maar door een stel debielen!

03-04-2009, 21:11

Citaat door ImeneBella:
Dat is NIET toegestaan in de Islam, maar door een stel debielen!



Alsjeblieft breek mij de bek niet open

03-04-2009, 21:14

Citaat door Lamiss:
Alsjeblieft breek mij de bek niet open


Wtf bezielt jou??
Heb ik iets verkeerds gezegd??

03-04-2009, 21:25

Citaat door ImeneBella:
Wtf bezielt jou??
Heb ik iets verkeerds gezegd??





ik heb het niet over jou a doos

03-04-2009, 21:29

Citaat door Lamiss:

ik heb het niet over jou a doos


Ohh, dacht al. Want had het ook niet over jou, maar over die DEBIELEN!

03-04-2009, 21:30



Citaat door ImeneBella:
Ohh, dacht al. Want had het ook niet over jou, maar over die DEBIELEN!



ja weet ik schat, daarom zei breek mij de bek niet open.
Ik kan ze niet uitstaan, ik vind het maar barbaars

03-04-2009, 21:39

Citaat door Lamiss:
ja weet ik schat, daarom zei breek mij de bek niet open.
Ik kan ze niet uitstaan, ik vind het maar barbaars


Ik zou dus echt keer met zo'n debiel een gesprek willen voeren en serieus vragen wat ze daar nou werkelijk over denken??? Doen ze dat om maar gewoon met iedereen mee te gaan om zichzelf te "redden"? Of denken ze nou echt dat het Islamitisch toegestaan is?? Als dat laatste denken dan wil ik ze toch echt de Koran onder hen neus duwen en het eens een keer GOED gaan lezen. Dan zullen ze erachter komen dat waar ze mee bezig zijn ZWAAR haram is!!!!

Ohhh, kan me daar zoooo kwaad om maken! Vreselijk!

03-04-2009, 21:47

Citaat door ImeneBella:
Ik zou dus echt keer met zo'n debiel een gesprek willen voeren en serieus vragen wat ze daar nou werkelijk over denken??? Doen ze dat om maar gewoon met iedereen mee te gaan om zichzelf te "redden"? Of denken ze nou echt dat het Islamitisch toegestaan is?? Als dat laatste denken dan wil ik ze toch echt de Koran onder hen neus duwen en het eens een keer GOED gaan lezen. Dan zullen ze erachter komen dat waar ze mee bezig zijn ZWAAR haram is!!!!

Ohhh, kan me daar zoooo kwaad om maken! Vreselijk!


Mag jij dan zomaar praten met vreemde mannen

Pagina's : [1] 2