Bekijk volle/desktop versie : KIJK, zó zijn marokkanen in het algemeen.. (video)



03-04-2009, 14:36
http://www.youtube.com/watch?v=FsYDAVNobuM


hahhahaha

03-04-2009, 16:12


Wuhahaha grappig

03-04-2009, 16:17
http://www.youtube.com/watch?v=QjivM3tyfU0


Nou, dit zijn marokkanen die net van de moskee komen.

03-04-2009, 21:07

Citaat door Huis_Vrouwtje:
http://www.youtube.com/watch?v=QjivM3tyfU0


Nou, dit zijn marokkanen die net van de moskee komen.



doet me aan Ap & Sal denken weetje nog die aflevering ha9sht ha9sht in mn tainingshpa9sht pa9sht kijk s hoe ik ha9sht ha9sht!! hahhahahahah

03-04-2009, 23:36


'zo zijn marokkanen in het algemeen'

Generaliseren is een zwakte van het geest. Hou ermee op.


Citaat door Huis_Vrouwtje:
http://www.youtube.com/watch?v=QjivM3tyfU0


Nou, dit zijn marokkanen die net van de moskee komen.


Ronduit belachelijk dat mensen hierom kunnen lachen.

03-04-2009, 23:43
soort zoekt soort

moest je tot een andere soort behoren zou je achter een andere soort tussen marokkanen zoeken

03-04-2009, 23:52

Citaat door Huis_Vrouwtje:
http://www.youtube.com/watch?v=QjivM3tyfU0


Nou, dit zijn marokkanen die net van de moskee komen.



Zo niet grappig maar okè.

04-04-2009, 00:42

Citaat door Madinah:
'zo zijn marokkanen in het algemeen'

Generaliseren is een zwakte van het geest. Hou ermee op.



Ronduit belachelijk dat mensen hierom kunnen lachen.



Citaat:
Generaliseren is een zwakte van het geest. Hou ermee op.
Hier heb je volkomen gelijk in

Als je het woordje Marokkanen vervangt door Moslims, hoe kijk je dan naar dit filmpje?
Moslims kunnen toch ook plezier maken, uit hun dak gaan en dansen mag ik hopen?
Of zie je dat anders

04-04-2009, 12:05
65. En indien gij hen ondervraagt, zullen zij beslist zeggen: "Wij spraken slechts ijdellijk (onder elkander) en vermaakten ons." Zeg: "Was het over Allah en Zijn tekenen en Zijn boodschapper dat gij spotte?"

66. "Biedt geen verontschuldiging aan. Gij hebt, na te hebben geloofd, verworpen. Als Wij een deel uwer vergeven, zullen Wij een ander deel uwer straffen, omdat zij schuldig waren."
Spotten met de geboden is nu ook comedy het verbaast me niks dat deze umma zo diep is gezakt

04-04-2009, 12:54

Citaat door el_mar:
Hier heb je volkomen gelijk in

Als je het woordje Marokkanen vervangt door Moslims, hoe kijk je dan naar dit filmpje?
Moslims kunnen toch ook plezier maken, uit hun dak gaan en dansen mag ik hopen?
Of zie je dat anders


Marokkanen/Moslims, is hetzelfde. Je kunt niet zeggen dat de Moslims zo zijn, dat is ook generaliseren ten top.

Ja dat kan allemaal best, maar jij ziet het gehele plaatje niet. Zij zijn zogenaamd net uit de moskee, dragen hen religieus gewaad, en gaan er dan op los. Dat vind ik een schande en bovendien is het ook spottend.

04-04-2009, 14:33

Citaat door Madinah:
Marokkanen/Moslims, is hetzelfde. Je kunt niet zeggen dat de Moslims zo zijn, dat is ook generaliseren ten top.

Ja dat kan allemaal best, maar jij ziet het gehele plaatje niet. Zij zijn zogenaamd net uit de moskee, dragen hen religieus gewaad, en gaan er dan op los. Dat vind ik een schande en bovendien is het ook spottend.


ok, dat zou inderdaad ook generaliseren zijn.
En dat net uit de Moskee komen vind ik inderdaad ook nogal overdreven.

even iets anders, los van de generaliserende en overdreven opmerkingen, dat gewaad is dat inderdaad religieuze kleding?
Zou je in zo'n gewaad niet mogen dansen en zo?
Vroeg ik me ff af.

04-04-2009, 16:59

Citaat door el_mar:
ok, dat zou inderdaad ook generaliseren zijn.
En dat net uit de Moskee komen vind ik inderdaad ook nogal overdreven.

even iets anders, los van de generaliserende en overdreven opmerkingen, dat gewaad is dat inderdaad religieuze kleding?
Zou je in zo'n gewaad niet mogen dansen en zo?
Vroeg ik me ff af.


Ja dat is religieuze kleding. Het gaat erom dat het niet gepast is.
Zie het maar als een priester/monnik/rabbijn die in zijn religieuze kleding aan het dansen is.

04-04-2009, 17:39



Citaat door Madinah:
Ja dat is religieuze kleding. Het gaat erom dat het niet gepast is.
Zie het maar als een priester/monnik/rabbijn die in zijn religieuze kleding aan het dansen is.


ok, met dit verschil dat in veel landen Moslims die geen Imam zijn ook deze kleding dragen in het dagelijkse leven, gewone Christenen lopen er over het algemeen niet bij als Priesters of Monniken. Dat is dus wel een verschil met de Islam.
Ook dansen Priesters of Monniken of religieuze Zusters wel hoor in hun gewaden, voor mij als Christen is dat verder geen issue.

Er wordt blijkbaar verschillend over gedacht.
Op Youtube heb ik bv filmpjes gezien van bv Saudi-Arabieren die in de kleding van het filmpje aan het dansen zijn.
Maar goed, jij ervaart het als ongepast.

04-04-2009, 17:48

Citaat door el_mar:
ok, met dit verschil dat in veel landen Moslims die geen Imam zijn ook deze kleding dragen in het dagelijkse leven, gewone Christenen lopen er over het algemeen niet bij als Priesters of Monniken. Dat is dus wel een verschil met de Islam.
Ook dansen Priesters of Monniken of religieuze Zusters wel hoor in hun gewaden, voor mij als Christen is dat verder geen issue.

Er wordt blijkbaar verschillend over gedacht.
Op Youtube heb ik bv filmpjes gezien van bv Saudi-Arabieren die in de kleding van het filmpje aan het dansen zijn.
Maar goed, jij ervaart het als ongepast.


Ik ben vergeten te vermelden dat in SA deze kledingstijl traditioneel is, maar vanuit mijn perspectief beschouw ik deze kledingstijl in het westen als religieus.