Bekijk volle/desktop versie : Ik weet waarom Marokko van Gabon heeft verloren



03-04-2009, 13:26
Kijk t zit zo:

[Marokko heeft talentvolle spelers bij de selectie zitten, en spelers met minder of helemaal geen talent.
De spelers zonder talent(Safri, Kadouri, Hadji enz.) willen maar al te graag basis spelen. Ze traine zich helemaal kapot, en Lemerre denkt dat ze goed zijn en zet ze in de basis.
Maar tijdens de wedstrijd zijn ze helemaal kapot door die training dat ze amper kunnen lopen, daarom hebben ze verloren]

03-04-2009, 13:28


hmmm ergens heb je gelijk..

03-04-2009, 13:33

Citaat door snorro91:
Kijk t zit zo:

[Marokko heeft talentvolle spelers bij de selectie zitten, en spelers met minder of helemaal geen talent.
De spelers zonder talent(Safri, Kadouri, Hadji enz.) willen maar al te graag basis spelen. Ze traine zich helemaal kapot, en Lemerre denkt dat ze goed zijn en zet ze in de basis.
Maar tijdens de wedstrijd zijn ze helemaal kapot door die training dat ze amper kunnen lopen, daarom hebben ze verloren]




Eigenlijk als we eerlijk mogen zijn Safri is niet altijd dramatisch geweest hij heeft gewoon zijn beste tijd gehad, speelde eerst in Marokko vervolgens transfer gekregen naar Europa MAAR iedereen weet dat zijn tijd voorbij is, het is totaal geen leider dus vervangen met El Ahmadi.

El Kaddouri blijft nog altijd kwalitatief de beste linksback die we hebben. Als ik wedstrijden zie van Dynamo Kiev dan bikkelt hij hem kapot en is het zeker een goede speler. Eigenlijk hetzelfde verhaal als momenteel bij Kharja, bij zijn club functioneert hij goed bij Marokko veel minder.

En tsja Hadji is goed als invaller en meer niet, voor de laatste 20 minuten kan hij nog voor wat gevaar zorgen en is het niet aan de kant van de tegenstander dan is het aan onze kant dus het is wel altijd raak.

03-04-2009, 13:35
safri moet eruit, Hadji moet eruit, Chamakh moet eruit, Dirar moet eruit,

Elahmadi, Boussoufa, Taarabt en Baha erin

03-04-2009, 13:42



Citaat door snorro91:
safri moet eruit, Hadji moet eruit, Chamakh moet eruit, Dirar moet eruit,

Elahmadi, Boussoufa, Taarabt en Baha erin


Die eerste twee ben ik het met je eens, maar Chamakh voor Baha niet. Chamakh schat ik veel beter in dan Baha. En Dirar voor Taarabt hangt er maar ook vanaf als Dirar echt zijn vorm te pakken heeft kan hij heel wat Afrikanen bezig houden. Het is jammer dat Sektioui niet in vorm is zo een type speler hebben we nodig.

03-04-2009, 13:52
zie mijn lijst.

03-04-2009, 13:55

Citaat door Elhaj_Rwiena:
zie mijn lijst.




maar heb jij dan goede vervangers voor spelers als El Kaddouri, Chamakh en de rest van de verdediging.

03-04-2009, 13:56

Citaat door snorro91:
Kijk t zit zo:

[Marokko heeft talentvolle spelers bij de selectie zitten, en spelers met minder of helemaal geen talent.
De spelers zonder talent(Safri, Kadouri, Hadji enz.) willen maar al te graag basis spelen. Ze traine zich helemaal kapot, en Lemerre denkt dat ze goed zijn en zet ze in de basis.
Maar tijdens de wedstrijd zijn ze helemaal kapot door die training dat ze amper kunnen lopen, daarom hebben ze verloren]



Weet je we gaan gewoon niet meer trainen

03-04-2009, 14:23
hahahahahah nog steeds niet overheen

maakt niet uit ik vergeet deze afgang nOOOIT Meer

03-04-2009, 14:42
Waarom heeft bijna iedereen haat aan Chamakh weet je wat de probleem was tegen gabon niemand gaf hem pas hij kreeg ook nooit de bal door die kharja en el kaddouri en een slecht spelende dirar

03-04-2009, 17:07
Alloudi !




Enigste speler van marokko die kan scooren !

03-04-2009, 17:19
Iedereen heeft 't over Marokko terwijl Gabon gewoon beter was en speelde als team

03-04-2009, 18:04


Grappig dat Chamakh altijd de dupe is. Hij wordt onderschat onder de Marokkanen.

03-04-2009, 18:10

Citaat door 07sheva:
Grappig dat Chamakh altijd de dupe is. Hij wordt onderschat onder de Marokkanen.


ik ben normaal ook altijd positief over hem, maar de laatste 2 wedstrijden was hij 3x niks, onodig balverlies, mislukte hakjes (netzoals of marokko 3-0 voor stond).

03-04-2009, 18:16

Citaat door rette177:
ik ben normaal ook altijd positief over hem, maar de laatste 2 wedstrijden was hij 3x niks, onodig balverlies, mislukte hakjes (netzoals of marokko 3-0 voor stond).

Nee oké, gek genoeg speelt hij met Marokko vaak slecht, maar als je hem bij Bordeaux ziet, speelt hij velen malen beter. Balvast, wint elke kopduel, speelt andere spelers vrij etc.