Bekijk volle/desktop versie : Toekomstige plannen voor Mekka



Pagina's : [1] 2 3

03-04-2009, 02:29
Toekomstige plannen voor Mekka


Citaat door A.M.S Info:
These pictures for Makkah in the future



A big housing project started near the Holy Haram



After Three Years Haram Mosque will Look Like This



Electric Trains will be started Next Year from Haram to Mina, Mina to Muzdalifa, Muzdalifa to Arafat



Holy kaaba'a Mataaf Covered with 4 umbrellas



Jamarat Project in Mina Makkah Al Mukkarrmah after Completion



Madena Haram Masque After four Years



Makkah-Al-Mukkarrma after 12 Years



World 2nd Tallest building starting in Jeddah K.S.A




This may be a good thing and a bad thing. Good thing will be that the accommodations for hajjis will be easier to control and maintain. The bad thing would be it will turn Makkah into an urban city taking away that traditional village vibe.

03-04-2009, 02:32


build and engineerd by kuffar!!!!

03-04-2009, 02:33
Masha Allah!

03-04-2009, 02:36

Citaat door Tunes27:
build and engineerd by kuffar!!!!

En wat is daar mis mee?
PS: Dus al die grote kalifaten en koninkrijken met prachtige architecturen waren allemaal door blanke westerse grotbewoners met een knots geëngineerd?

03-04-2009, 02:38


je wil de grootste hebben...?.... macho gedrag ten top ... enjoy

03-04-2009, 02:41
Islamitische landen lijken te wedijveren in het bouwen van wolkenkrabbers. Ik vraag me af of ze hopen dat ze hierdoor het einde der tijden kunnen bespoedigen.

03-04-2009, 02:41

Citaat door Slaz:
En wat is daar mis mee?
PS: Dus al die grote kalifaten en koninkrijken met prachtige architecturen waren allemaal door blanke westerse grotbewoners met een knots geëngineerd?



eerst veel olie verkopen aan de kuffar zodat die met hummers over irakezen kunnen rijden
als de jouwe maar de grootste is toch

03-04-2009, 02:42

Citaat door Noorderlicht:
Islamitische landen lijken te wedijveren in het bouwen van wolkenkrabbers. Ik vraag me af of ze hopen dat ze hierdoor het einde der tijden kunnen bespoedigen.

Jup

03-04-2009, 02:42
tekenen van de dag des oordeels

staat in de koraan geschreven over die ''hoge gebouwen''
ze komen allemaal uit

03-04-2009, 02:43

Citaat door Tunes27:
eerst veel olie verkopen aan de kuffar zodat die met hummers over irakezen kunnen rijden
als de jouwe maar de grootste is toch

Houd je gore lafbek, je moet niet praten over diep gewortelde politieke spellen waar niemand de beste weet over hebt, leidt je leven en dien Allah.

03-04-2009, 02:43

Citaat door Anelka_87_:
tekenen van de dag des oordeels

staat in de koraan geschreven over die ''hoge gebouwen''
ze komen allemaal uit

In de koran? Nee.
Overleveringen? Ja.

Wees voorzichtig met wat je rond verspreidt over religie als je daar geen kennis over hebt.

03-04-2009, 02:51

Citaat door Noorderlicht:
Islamitische landen lijken te wedijveren in het bouwen van wolkenkrabbers. Ik vraag me af of ze hopen dat ze hierdoor het einde der tijden kunnen bespoedigen.

ik hoop het,wij dood jullie dood

03-04-2009, 02:53



Citaat door Slaz:
Jup
Ik ben wel benieuwd wat de maximale hoogte is die fysisch haalbaar is voor een gebouw. Misschien wacht God daar wel op, voordat Hij het einde der tijden laat beginnen.

03-04-2009, 02:55

Citaat door tacmor:
ik hoop het,wij dood jullie dood
En dan allemaal de hemel binnengaan, nadat God een kameel door het oog van een naald heeft laten gaan

03-04-2009, 02:56

Citaat door Noorderlicht:
En dan allemaal de hemel binnengaan, nadat God een kameel door het oog van een naald heeft laten gaan

Als Allah iets gedaan wilt krijgen zegt hij maar "koen faya koen", "Wees!" en het is.

Pagina's : [1] 2 3