Bekijk volle/desktop versie : Geboorteakte



Pagina's : [1] 2

02-04-2009, 17:32
Hallo dames,
ik vroeg me nou af hoelang een geboorteakte van iemand die in Marokko geboren is geldig is.
Hoe zit het nou als je bij de stadhuis gaat trouwen!! wat heb je allemaal nodig.
En wat heb je bij de Marokaanse consulaat nodig?

Alvast bedankt

02-04-2009, 17:56


het meid, geboorte akte kan je altijd terug navragen, allé hier in Belgie toch ik had het nodig voor marokaanse consulaat.
ben naar de gemeentehuis gestapt, heb het nagevraag en meteen hebben ze het me meegegeven.

02-04-2009, 18:11
maar het gaat om iemand die in Marokko is geboren en die al een geboorteakte heeft en die is ook gelegaliseerd maar 8 maanden oud

02-04-2009, 18:13

Citaat door meila:
maar het gaat om iemand die in Marokko is geboren en die al een geboorteakte heeft en die is ook gelegaliseerd maar 8 maanden oud

Kan gewoon die van mijn man was 2 en half jaar oud

02-04-2009, 18:15



Citaat door Sara^:
Kan gewoon die van mijn man was 2 en half jaar oud

egt waar kun je daar mee trouwen bij stadhuis en de consulaat?

02-04-2009, 18:17

Citaat door meila:
egt waar kun je daar mee trouwen bij stadhuis en de consulaat?

Ja hoor kan gewoon.

02-04-2009, 18:18

Citaat door meila:
egt waar kun je daar mee trouwen bij stadhuis en de consulaat?

Ja hoor kan gewoon.

02-04-2009, 18:20

Citaat door Sara^:
Ja hoor kan gewoon.

ik hoop t egt want ik heb al meerdere keren de gemeente gebeld en die konden mij ook geen duidelijk antwoord geven. en van andere hoor ik dat een geboorteakte maximaal 6 maanden geldig is

02-04-2009, 18:28
maar die akte is niet in den haag gelegaliseerd, maakt dat niet uit

02-04-2009, 18:29

Citaat door meila:
ik hoop t egt want ik heb al meerdere keren de gemeente gebeld en die konden mij ook geen duidelijk antwoord geven. en van andere hoor ik dat een geboorteakte maximaal 6 maanden geldig is

Ik ben in 2008 voor de zomer voor de marokkaanse en nederlandse wet getrouwd. Het is gewoon geldig zolang er maar een stempel op zit, bewijs dat het gelegaligiseerd is. Die van mijn man is in Marokko gelegaliseerd

02-04-2009, 18:31
Om te kunnen beoordelen of u mag trouwen moet u bij de huwelijksaangifte de volgende documenten meenemen:

Een origineel afschrift van uw geboorteakte
Het afschrift van uw geboorteakte mag ten tijde van de huwelijksaangifte maximaal 6 maanden oud zijn. Wanneer u in het buitenland bent geboren, is het mogelijk, dat uw geboorteakte moet worden vertaald en / of gelegaliseerd


Of verschilt het per gemeente?

02-04-2009, 18:32

Citaat door Sara^:
Ik ben in 2008 voor de zomer voor de marokkaanse en nederlandse wet getrouwd. Het is gewoon geldig zolang er maar een stempel op zit, bewijs dat het gelegaligiseerd is. Die van mijn man is in Marokko gelegaliseerd


heel erg bedankt meid

02-04-2009, 18:33



Citaat door seniorita1988:
Om te kunnen beoordelen of u mag trouwen moet u bij de huwelijksaangifte de volgende documenten meenemen:

Een origineel afschrift van uw geboorteakte
Het afschrift van uw geboorteakte mag ten tijde van de huwelijksaangifte maximaal 6 maanden oud zijn. Wanneer u in het buitenland bent geboren, is het mogelijk, dat uw geboorteakte moet worden vertaald en / of gelegaliseerd


Of verschilt het per gemeente?

Bij mij kon het gewoon, die van mijn man was zo'n 2 en half jaar oud. Wat wel belangrijk is dat het gelegaliseerd moet zijn met een stempel ofzo in Marokko.

02-04-2009, 18:34

Citaat door Sara^:
Bij mij kon het gewoon, die van mijn man was zo'n 2 en half jaar oud. Wat wel belangrijk is dat het gelegaliseerd moet zijn met een stempel ofzo in Marokko.

Allah oe 3lem.

02-04-2009, 18:36

Citaat door seniorita1988:
Om te kunnen beoordelen of u mag trouwen moet u bij de huwelijksaangifte de volgende documenten meenemen:

Een origineel afschrift van uw geboorteakte
Het afschrift van uw geboorteakte mag ten tijde van de huwelijksaangifte maximaal 6 maanden oud zijn. Wanneer u in het buitenland bent geboren, is het mogelijk, dat uw geboorteakte moet worden vertaald en / of gelegaliseerd


Of verschilt het per gemeente?


dus ook een geboorteakte van Marokko is 6 maanden geldig? maakt t uit of het in Marokko gelagaliseerd is of niet

Pagina's : [1] 2