Bekijk volle/desktop versie : Het Fenomeen Badr Hari is VERWIJDERD????



Pagina's : [1] 2 3

02-04-2009, 17:26
Beste mensen,

Zoals jullie al gemerkt hebben is de topic 'Het fenomeen Badr Hari' verwijderd????????

Vele van jullie zullen veel vraagtekens plaatsen over de rede hiervan.

Ik ben er zelf heeel erg van geschrokken!!!!!!!!

Zoals jullie weten of mischien niet wou ik mijn POLL vernieuwen omdat ik een nieuwe POLL wou plaatsen! Maar tot mijn verbazing is heel de topic VERWIJDERD????

Hieronder plaats ik 2 pm berichten die ik naar de moderator heb gestuurd!!!!!

-------------------------------------------------------------------------------------

Tot mijn verbazing zag ik dat mijn topic is verwijderd???????

Ik heb daar zoveel tijd en moeite in gestoken, en er was zoveel animo en zoveel interassente info te vinden. Zoals je weet was het een van de grootste topics bij sport. Dat was ook een van de weinige topics waar men RESPECTVOL met elkaar omging! Waarom is die verwijderd??

Is er een mogelijkheid om die topic terug te plaatsen???

Ik had je een pm gestuurd om te vragen of je de POLL wou verwijderen en NIET de topic.



-----------------------------------------------------------
Ik heb een vraag,

de topic 'Het fenomeen Badr Hari' zal je vast niet ontgaan zijn.

[URL="http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2336303"]http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=2336303[/URL]

Ik heb daar een poll geplaatst een tijdje geleden. Inmiddels hebben er 300 mensen gestemd. Dat is het aantal dat ik wou bereiken.

Mijn vraag was: Kan je die poll voor mij weghalen, zodat ik een nieuwe kan plaatsen?

Bij voorbaat dank / Shokran

Groeten MoCCino



02-04-2009, 17:37


tfoe vieze moderatos

02-04-2009, 17:37
Balen ouwe....ik weet niet of ze dat terug kunnen halen.

02-04-2009, 17:42
Sommige moderators moeten echt ophoepelen, ze doen hun werk amper goed.

02-04-2009, 17:55


jah was echt een coole topic
moderators moeten dood
slaafjes

02-04-2009, 18:42

daarom kon ik het dus niet vinden bij ''Mijn hoekje''


02-04-2009, 18:45
Volgens mij kunne ze t wel terughale, je moet een moderator pm en

02-04-2009, 18:48
Ik heb die tetouani ook een pm gestuurd waarom hij het verwijderd heeft want ik las toen hij het verwijderd had wegens verzoek van een persoon ik denk dat er miscommunicatie in het spel zit en hij je gewoonweg verkeerd heeft begrepen, hij dacht dat je zei met poll verwijderen het hele topic verwijderen

Was een mooie topic maar jah als het niet teruggedraaid kan worden dan maar een nieuwe topic opnieuw beginnen

Maar moccino bedankt voor alle moeite en tijd die je in dat topic hebt gestoken

02-04-2009, 19:42

02-04-2009, 19:43
Is er iemand 'bevriend' met een van de moderators?



02-04-2009, 19:44

Citaat door MoCCino:
Is er iemand 'bevriend' met een van de moderators?




Je moet tetouani nog wat een pm sturen hij is diegene die het topic heeft verwijderd

02-04-2009, 19:47
Ik vind het wel normaal dat die topic is verwijderd. De Badr-verering liep de spuigaten uit.

02-04-2009, 19:51


die smeerlappen zitten erachter
het niet kunnen hebben
helaas

02-04-2009, 19:54
Die moderators begrijpen er soms helemaal geen bal van, als het over Badr Hari gaat dan gaat het over sport een tak van sport oftewel K1!!!

Sommige moderators die zitten hier en die zien dat het goed gaat met de topics en dan verwijderen ze hem alleen bepaalde leden MVC of premium leden krijgen een hart onder de riem

marokkanen altijd jaloezie helaas

aandacht teveel terugtrekken die handel


voor de rest mogen ze wel eens bij het forum nieuws en actualiteiten zitten daar zitten een paar personen mijn god

02-04-2009, 19:55

Citaat door Bananenplukster:
Je moet tetouani nog wat een pm sturen hij is diegene die het topic heeft verwijderd



dat bedoel ik jaloezie

Pagina's : [1] 2 3