Bekijk volle/desktop versie : 17-07-2010 heb ik ziyana somaya kunnen regelen!



02-04-2009, 15:42
hai dames,


ik heb voor mijn trouwdatum ziana somaya kunnen regelen, ik had echt geluk ze zei dat ze in de zomer alleen in tanger en tetouan doet, en ook maar twee bruiloften doet per zomer en en niet meer, ze had er eentje staan, dus had ze nog plek voor mij ., ben zo blij !!!!!!!!!!!!!!!


kdacht ik deel het ff met jullie samen


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

02-04-2009, 17:10



Citaat door jbala_chaouen:
hai dames,


ik heb voor mijn trouwdatum ziana somaya kunnen regelen, ik had echt geluk ze zei dat ze in de zomer alleen in tanger en tetouan doet, en ook maar twee bruiloften doet per zomer en en niet meer, ze had er eentje staan, dus had ze nog plek voor mij ., ben zo blij !!!!!!!!!!!!!!!


kdacht ik deel het ff met jullie samen


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx


somaya is top negaffa

02-04-2009, 17:20
hahaha joejoejoejoej!! Gefeliciteerd meid. ze is zeker tof!! Ik heb haar ook gehad. Een lieve vrouw en prachtig werk wat ze levert.

02-04-2009, 17:28

Citaat door jbala_chaouen:
hai dames,


ik heb voor mijn trouwdatum ziana somaya kunnen regelen, ik had echt geluk ze zei dat ze in de zomer alleen in tanger en tetouan doet, en ook maar twee bruiloften doet per zomer en en niet meer, ze had er eentje staan, dus had ze nog plek voor mij ., ben zo blij !!!!!!!!!!!!!!!


kdacht ik deel het ff met jullie samen


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



van harte gefeliciteert je bent er wel vroeg bij. beter nu dan laat.

02-04-2009, 23:22



Citaat door zina_sara_:
hahaha joejoejoejoej!! Gefeliciteerd meid. ze is zeker tof!! Ik heb haar ook gehad. Een lieve vrouw en prachtig werk wat ze levert.


is zij goed? hoe is haar werk? make up?..

02-05-2009, 23:01
en natuuuuuuuurlijk: de prijs??


SubhanaAllah, ik hoor heel goede en positieve verhalen over haar.