Bekijk volle/desktop versie : Met deze opstelling maken we gehakt van Kameroen ! ! !! ! !



Pagina's : [1] 2

02-04-2009, 14:32
--------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------Zaza------------------------------------

Basser------------Benatia--------------Ouaddou------------El Mouatez

---------------------------El Ahmadi-------Chafni-----------------------

Boussouffa---------------------Zemmema------------------------Taarabt

----------------------------------El Hamdaoui---------------------------------


Boussoufa---> El Zhar

Taarabt---> Dirar

02-04-2009, 14:36


El Zhar mag net als bij Liverpool de bank warm houden. Voor de rest ziet het er goed uit.

02-04-2009, 14:43
mooie opstelling

02-04-2009, 14:50

Citaat door Yunus23:
mooie opstelling


mooi opstelling maar daar denk die corrupte kut bond anders over jullie moeten wakker worden die kut bond maakt de selectie

02-04-2009, 14:50


Verdedigend word je zo makkelijk overlopen vooral met Eto'o. Op Eto'o moet je gewoon Rabeh en El Mouatez op gooien, 2 sterke jongens. Rabeh moet wel zijn mentaliteit veranden, dan word hij in mijn ogen de nieuwe Naybet. Op de backs Basser en El Akchaoui. op de middelcirkel El Ahmadi samen met Erbate. Erbate is dan geen middenvelder. Maar verdedigend vind ik hem te kort komen, hij heeft een goeie pass, Erbate kan dan de foutjes van de aanvallendere spelers verbeteren. Op de flanken Boussoufa en Dirar. Ik heb gezien Taarabt weinig rendement heeft en blijft maar tunnel voetbal spelen zonder oog op zn ploeggenoten, Dirar speelde tegen Gabon dramatisch maar dat kwam meer door Kaddouri. Met El Akchaoui in zn rug kan hij meer en beter combineren. In de spits Baha gewoon lekker kaalgeschoren, niet als Chamakh die zowat met een pot gel het veld opkomt, en daar alleen aan denkt. Achter Baha speelt dan El Hamdaoui.

02-04-2009, 14:56
Wa bnedem!

Hou op met het maken van die opstellingen. Jullie zijn geen bondscoach, du het is compleet nutteloos.

Straks zie je tóch weer dezelfde 11, als laatst...

02-04-2009, 15:04
------------------------------------------Zaza------------------------------------------------

---------------------------Ouaddou-------------El Karkouri-------------------------------
---------Basser-------------------------------------------------------El Akchaoui---------

-----------------------------Kharja---------------El Ahmadi--------------------------------

--------Boussoufa-----------------------------------------------------Taarabt------------
--------------------------------------Zemmama---------------------------------------------

-------------------------------------El Hamdaoui--------------------------------------------

wissel:
Zemmama --> Chamakh
Boussoufa --> Dirar
Taarabt --> El Zhar

El Karkouri is een slechte opbouwer maar verdedigend werk doet ie uitstekend, het opbouwen moet hij maar overlaten aan Ouaddou

Taarabt krijgt de voorkeur voor Dirar, omdat Taarabt heeft bewezen dat hij in de basis hoort, Chamakh als invaller voor Zemmama dan schuift El Hamdaoui een plaatsje terug

dit lijkt mij een hele logische opstelling, hier heb je zekerheid nodig en kwaliteiten

02-04-2009, 16:06

Citaat door maroc_i:
--------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------Zaza------------------------------------

Basser------------Benatia--------------Ouaddou------------El Mouatez

---------------------------El Ahmadi-------Chafni-----------------------

Boussouffa---------------------Zemmema------------------------Taarabt

----------------------------------El Hamdaoui---------------------------------


Boussoufa---> El Zhar

Taarabt---> Dirar



Sterk opstelling.
Alleen zou ik El Akchaoui kiezen voor die El Mouatez te zwak.
Ouaddou zou ik naar huis sturen. Altijd maar klagen.
En ik zou Rbati erin zetten bij gebrek aan betere.

02-04-2009, 18:49
EL Mouataz is kkkk gaar

02-04-2009, 21:37

Citaat door maroc_i:
--------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------Zaza------------------------------------

Basser------------Benatia--------------Ouaddou------------El Mouatez

---------------------------El Ahmadi-------Chafni-----------------------

Boussouffa---------------------Zemmema------------------------Taarabt

----------------------------------El Hamdaoui---------------------------------


Boussoufa---> El Zhar

Taarabt---> Dirar



Ik zie liever Aisatti inplaats van chafni
verder is t slim als boussoufa 90 minuten speelt

02-04-2009, 21:41
laat ze eerst maar van Gabon winnen als je het tegen de Ontembare Leeuwen wil opnemen, geloof me marokko gaat tegen kameroen heel zwaar de boot in

02-04-2009, 22:24
El Moataz maakte tegen Angola veel fouten maar hij is fysiek wel sterk. Ik zou liever el Akchaoui op die positie zetten.

In het centrum van de verdediging Benatia en Erbati. Middenveld met El Ahmadi Chafni Zemmama en aanval met Boussoufa el Hamdaoui en Taarabt.

Taarabt is geniaal, die man kan uit het niets een aanval creëren.

02-04-2009, 22:45


We hebben een diepe spits nodig, want el hamdoui is dodelijk wanneer hij achter de spits speelt !
Chamack is een diepe spits alleen moet hij zweten en dervoor gaan voor zn LAND..

03-04-2009, 14:59
Chamakh doet z'n best maar laat niet zo veel van zich zelf zien, hetzelfde geldt voor Dirar tegen Gabon

Ik vind Erbati slordig verdedigen, geeft veel ruimtes weg, ik zou voor Ouaddou en El Karkouri gaan

rechtsback natuurlijk Basser, en linksback zou ik El Akchaoui zetten, El Kaddouri speelde tegen Gabon erg slecht, hij kon niet eens normaal een speler van 2 meter afstand goed aanspelen

Taarabt en Boussoufa aan de flanken, Zemmama achter El Hamdaoui
of El Hamdaoui achter Chamakh, dit is erg moeilijk om een beslissing te nemen

Je zag tegen Angola dat Chamakh, wel veel balverlies leed, en won ook weinig luchtduels, maar het is wel een harde werker, die graag wil

03-04-2009, 15:51
De ene geeft de schuld aan de bond de ene aan de trainer,joh misschien zijn we helemaal niet zo goed zoals we denken,we winnen de vriendschappelijk wedstrijden of spelen gelijk tegen sterke tegenstanders (Frankrijk,Tsjechie).
Maar als het om het echie gaat dan staan ze er niet,we hebben gewoon een middelmatige team met een paar uitzonderingen(El Hamdaoui,Bousouffa),de meeste spelers zitten in de franse competitie die ik in het algemeen zwak vind en de andere spelers die in het buitenland zitten zijn vaak op de bank of worden niet eens meegenomen in de selectie,spelen in het 2e bijv.
Conclusie:We hebben niet zo een sterke team zoals de meeste beweren.

Pagina's : [1] 2