Bekijk volle/desktop versie : Mensen die in discussie gaan over off topic zaken



02-04-2009, 12:14
Selam alaykum

Wat mij is opgevallen de laatste tijd is dat ELK onderwerp hier eindigt in een persoonlijke ruzie of discussie die nergens over gaat.

Dat is ook de rede dat ik mijn topic ''emigreren naar Mekka'' heb verwijderd.

Ik stel voor om elk topic dat in de richting van persoonlijke ruzies/discussies die nergens over gaan te sluiten door de starter. Want zodra dit is begonnen gaat het toch nergens meer over.

Inshallah zullen hier door minder topics dagenlang online blijven zonder dat er voor iemand nog een toegevoegde waarde in is.

Wat vinden jullie van dit idee?

02-04-2009, 12:48


Je zoekt aandacht,niet doen.

02-04-2009, 13:23

Citaat door Moslim5314:
Selam alaykum

Wat mij is opgevallen de laatste tijd is dat ELK onderwerp hier eindigt in een persoonlijke ruzie of discussie die nergens over gaat.

Dat is ook de rede dat ik mijn topic ''emigreren naar Mekka'' heb verwijderd.

Ik stel voor om elk topic dat in de richting van persoonlijke ruzies/discussies die nergens over gaan te sluiten door de starter. Want zodra dit is begonnen gaat het toch nergens meer over.

Inshallah zullen hier door minder topics dagenlang online blijven zonder dat er voor iemand nog een toegevoegde waarde in is.

Wat vinden jullie van dit idee?


Idd. dat zie ik ook elke keer, steeds weer die discussies&ruzies, Jammer.

02-04-2009, 17:56
ik denk dat het bijna onvermijdelijk is, ik doe dat ook wel eens, je reageert dan op iets dat nog on-topic is, maar het ene roept het andere weer op en voor je het weet zit je compleet ergens anders.

zolang er dan maar weer teruggekeerd wordt naar het oorspronkelijke onderwerp van de topic hoeft dit volgens mij niet zo'n probleem te zijn.

Ruzie en scheldpartijen zijn een ander probleem, dat gebeurt namelijk ook on-topic (helaas)

02-04-2009, 18:28


het ging eigenlijk niet om dat het opeens over een ander onderwerp gaat, maar dat mensen hier ruzie komen maken

02-04-2009, 18:36

Citaat door Moslim5314:
het ging eigenlijk niet om dat het opeens over een ander onderwerp gaat, maar dat mensen hier ruzie komen maken


ok, het klopt dat het "beheersen van de tong" voor vrijwel iedereen lastig is, voor de een misschien wat minder dan voor de ander, het overkomt mij ook wel eens.

Het kan natuurlijk ook gebeuren dat er mensen bewust hier de boel een beetje komen opfokken om mensen uit hun tent te lokken met wat voor doel dan ook, het is een openbaar forum.

En sommigen hebben ook lange tenen ...