Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Tips voor een mooie huid???



Pagina's : [1] 2 3

02-04-2009, 10:56

[B]Dames,

Heeft iemand tips voor een mooie egale huid? Ik trouw inschAllah over een maand en heb oneffenheden op mijn huid en door de stress ook last van kleine puistjes. Ik probeer veel water te drinken, maar weet iemand iets wat op korte termijn helpt??

DjazakAllahoe Ghairan

S.[/B]

02-04-2009, 11:09


Honing is best goed voor je huid, en als je er een beetje zout bij doet kan je het gebruiken als een soort van scrub.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt


Up voor jou!

02-04-2009, 12:27
ik heb vichy gebruikt norma derm en ik kan je zeggen: ookal is het wat prijzig.. meid mn huid is gewoon gaan straaalleen echt een goed product is dat zeg... voor nacht en dag creme scrub en wasgel en tonic betaalde ik iets vab 65 euro ofzo

maar het is echt de moiete waard.

2x in de week je gezicht stomen... je hebt van die speciale gezicht sauna voor niet ens 10 euro maar je kan net zo goed gewoon een kommetje doen met heet water en een handoek op je hoofd doen...


na het stomen smeerde ik citroen op mn gezicht, dat gaat ff priken. daarna scrubben met vichy en dan gewoon weer met tonic en dag of nacht creme smeren..

helpt echt heeeeeel goed, maar wel volhouden, na 2 weken nadat je je elke keer je gezicht gaat stomen komen wel eerst weer alle vuiligheid naar buiten die onder je huid zat, na die 2 weken heb je een schittrende huid!!!

dat kan ik je echt verzekeren!!!!!

02-04-2009, 12:51

Citaat door m_ocrozinaa:
Honing is best goed voor je huid, en als je er een beetje zout bij doet kan je het gebruiken als een soort van scrub.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt


Up voor jou!



Honing is toch onwijs plakkerig??
Om dat nou op je gezicht te gaan lopen smeren lijkt me niet echt een prettig idee

@ Topicstarter:
Misschien kan je naar de dermatoloog gaan??
Of een lading make up op doen als je trouwt??

volgens mij maak je het met crémpjes etc alleen maar erger??

GoodLuck in ieder geval

02-04-2009, 13:16


Noooooooit Je Gezicht Elke Dag Stomen, Tenzij Je Huid Van Leer Is Ofzo Je Huid Is Daar Veeelste Gevoleig Voor.. 2 Xper Keer Is Meer Dan Voldoende Je Moet Je Huid Ook Natuurlijk Wat Laten Rusten Om Te Herstellen Etc.

02-04-2009, 13:17
Naar Een Dermatoloog Gaan Ofzo Iets Vind Ik Zonde Van Al Je Geld Yo Maar Ja Als Je Het Kan Missen Moet Je Dat Vooral Doen

Succes

02-04-2009, 13:19

Citaat door Shebekia_ino:

[B]Dames,

Heeft iemand tips voor een mooie egale huid? Ik trouw inschAllah over een maand en heb oneffenheden op mijn huid en door de stress ook last van kleine puistjes. Ik probeer veel water te drinken, maar weet iemand iets wat op korte termijn helpt??

DjazakAllahoe Ghairan

S.[/B]




sabon el kef!!

02-04-2009, 13:44
Brandnetelcapsules slikken

Benzoylperoxide hydrogel 5 %. Voor het slapen gaan op je puistjes smeren, droogt ze uit waardoor ze verdwijnen geen 10 % trouwens die is veel te agressief

02-04-2009, 15:43
Dames,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben een tijd geleden naar de dermatoloog geweest en kreeg allemaal 'chemische troep' wat het alleen erger maakte, ( roaccutine of zo). Het schijnt heel agressief middel te zijn, ik kreeg jeuk over mijn hele lichaam van en roos en schilfers in mijn haar. ik ben er toen mee gestopt en ik heb begrepen dat het een gevaarlijk middel. Hierna ben ik nooit meer teruggeweest naar de dernatoloog.
Ik probeer veel te drinken. Ik lees dat stomen goed is, ik ga dat proberen en die brandnetelcapsules, waar kan ik die kopen?
Ik heb gehoord dat brandnetelthee ook goed is, heeft iemand hier ervaringen mee?

Dames bedankt voor jullie reacties, jullie zijn top! (K)

02-04-2009, 19:11
Niks op je gezicht smeren.

02-04-2009, 22:12

Citaat door Shebekia_ino:
Dames,

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben een tijd geleden naar de dermatoloog geweest en kreeg allemaal 'chemische troep' wat het alleen erger maakte, ( roaccutine of zo). Het schijnt heel agressief middel te zijn, ik kreeg jeuk over mijn hele lichaam van en roos en schilfers in mijn haar. ik ben er toen mee gestopt en ik heb begrepen dat het een gevaarlijk middel. Hierna ben ik nooit meer teruggeweest naar de dernatoloog.
Ik probeer veel te drinken. Ik lees dat stomen goed is, ik ga dat proberen en die brandnetelcapsules, waar kan ik die kopen?
Ik heb gehoord dat brandnetelthee ook goed is, heeft iemand hier ervaringen mee?

Dames bedankt voor jullie reacties, jullie zijn top! (K)

Ja ik dronk zelf ook brandnetelthee maar brandnetel capsules zijn beter. Het zijn capsules dus geconcentreerd en een grotere hoeveelheid, je moet er 3 per dag slikken wat dus beter werkt. Je kan ze bij natuurwinkels halen.

03-04-2009, 10:19
ik ben zoo bang voor die pillen blehhh ieuwww...

03-04-2009, 11:08


vooral geen make up doen

03-04-2009, 11:58
je hebt tegenwoordig make up met voedende bestanddelen.. als je gezicht maar goed reinigd en niet te vaak chemiche troep gebruikt

03-04-2009, 14:03
starten met de diana pil doet wonderen!!!

Pagina's : [1] 2 3