Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse Restaurant/ Vissrestaurant Antwerpen.. Wie?



01-04-2009, 23:07
Salaam 3aleikum,

ik ben opzoek naar een lekker restaurant in antwerpen.
Het liefst Marokkaans of Vissrestaurant.

Wie kent er een aantal en ben je er tevreden over?

02-04-2009, 00:22


goh.. zoveel visrestaurants in Antwerpen! gwn al in de Turnhoutsebaan (Borgerhout) zijn er zeker vier. je moet zeker die naast de Wibra is proberen, die is écht superlekker, dan is er ook nog een andere maar de naam is mij ontglipt, die is supergezellig ingericht en ook best lekker hoor. maar in de Turnhoutsebaan zal je zeker één vinden die je lekker zal vinden.
Ben je zelf van Antwerpen? laat zeker iets weten als je bent geweest

02-04-2009, 13:20

Citaat door Imane5555:
goh.. zoveel visrestaurants in Antwerpen! gwn al in de Turnhoutsebaan (Borgerhout) zijn er zeker vier. je moet zeker die naast de Wibra is proberen, die is écht superlekker, dan is er ook nog een andere maar de naam is mij ontglipt, die is supergezellig ingericht en ook best lekker hoor. maar in de Turnhoutsebaan zal je zeker één vinden die je lekker zal vinden.
Ben je zelf van Antwerpen? laat zeker iets weten als je bent geweest


Dank je wel voor je reactie...
ik zal zeker even gaan kijken. Ik kom zelf niet uit Antwerpen, dus vandaar dat ik het ook niet weet..

02-04-2009, 17:22
De Zeeparel
Turhoutsebaan 278
2140 Borgerhout

ik ben er zelf deze week nog gaan eten en het viel best mee. Niets speciaals, gewoon.

03-04-2009, 01:23



Citaat door Imane5555:
goh.. zoveel visrestaurants in Antwerpen! gwn al in de Turnhoutsebaan (Borgerhout) zijn er zeker vier. je moet zeker die naast de Wibra is proberen, die is écht superlekker, dan is er ook nog een andere maar de naam is mij ontglipt, die is supergezellig ingericht en ook best lekker hoor. maar in de Turnhoutsebaan zal je zeker één vinden die je lekker zal vinden.
Ben je zelf van Antwerpen? laat zeker iets weten als je bent geweest


ja die naast de wibra das daar echt lekker

03-04-2009, 01:40
Wij gaan vaak naar Mevlana (Turks), is best gezellig daar.
Al moet je oppassen met de Turken, onlangs onderzoek van test-aankoop, verkopen die alle vleessoorten (zelfs varken en paard) behalve halal!!

Marokkaanse snacks, de een na de andere op de turnhoutsebaan en de provinciestraat...

20-02-2012, 11:20
voor vis moet je bij marakesh koutoubia zijn op de turnhoutsebaan lekker, netjes, schoon en gezellig